Echt niet!quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nou breng die drank maar hierheen dan
Woeii ik ben gezegend met een superlekkere vent die ook nogeens heel erg lief isquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou wat een brein...![]()
Jij hebt de lekkere man en ik de lieve...![]()
CROMA?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Woeii ik ben gezegend met een superlekkere vent die ook nogeens heel erg lief is![]()
Maargoed, kreeg net een belletje van HEM, hij is er over een half uurtje, dus ik ga eens aan het eten beginnen en de mojito's maken natuurlijk![]()
Ohh en ik ben echt te slecht: de duitse biefstukken gaan lekker braden in een half pakje croma
Ik sla even over...quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:39 schreef DarkElf het volgende:![]()
maar goed, geen beverlover dus (snap ik hoorben er ook niet wild enthousiast over) maar ze kan wel voor je koken, en lepels met chocolade aflikken, schalks naar je lachen, je bedienen, en later mag je ook nog met je hoofd op haar boezem liggen terwijl ze met haar vingers door je haar strijkt ..
ofzo
Why?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
CROMA?
Ga je acuut schamen!![]()
Croma, ze zei toch croma?
Ik kan niet geloven dat ze croma zei..
Croma! Croma? Nee...geen croma...
en daarna, als je gezellig samen wat zit te drinken, als je lichaam al die uien aan t verwerken is..quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh en dadelijk die lekkere luchten als ik de bergen knof en ui ga aanbraden
Lepels, er staat Le-Pels DEquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik sla even over...![]()
Ik lik mijn eigen lepels wel...
Hoezo WHY?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Why?![]()
Heb gewoon supertrek in een lekkere ordinaire hap![]()
Kook al vaak zat gezond
quote:
Dan kan je toch nog steeds in de regen rijden...quote:
Je hebt niets gemist hoorquote:
Lolzz daar heeft cnk geen uien voor nodigquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en daarna, als je gezellig samen wat zit te drinken, als je lichaam al die uien aan t verwerken is..
Ik vind croma lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoezo WHY?
Moet je dat nog vragen?![]()
Croma is ........
Dat verdienen die lekkere duitse biefstukjes niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |