abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59031916
jeuj we hebben onze ringen binnen!
zitten mooi ingepakt ben benieuwd hoe lang dat zo blijft
pi_59033718
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:20 schreef draculettetje het volgende:
jeuj we hebben onze ringen binnen!
zitten mooi ingepakt ben benieuwd hoe lang dat zo blijft
Leuk Heb je ze nog wel even gepast voor de zekerheid?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_59037527
Yes! Vandaag geslaagd voor ons bruidmeisje,haar jurkje precies in dezelfde kleur als die van mij
Ze ziet er echt uit als een prinsesje...
01-08-2008
  zaterdag 31 mei 2008 @ 23:20:18 #179
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_59040188
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 23:17 schreef freud het volgende:

[..]

Alsof jij bij twee perfectionistische mede-fotografen zou willen schieten

tuurlijk, wie gaan er dan fotograferen ?
pi_59043763
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:01 schreef innepin het volgende:

[..]

Leuk Heb je ze nog wel even gepast voor de zekerheid?
ja hoor en we hebben ze best vaak voor proef mee genomen, steeds elke tussenstap weer even passen!
pi_59043766
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 20:34 schreef Pure-Poison het volgende:
Yes! Vandaag geslaagd voor ons bruidmeisje,haar jurkje precies in dezelfde kleur als die van mij
Ze ziet er echt uit als een prinsesje...
zo zou ze zich dan ook wel voelen! leuk dat je geslaagd bent!
  zondag 1 juni 2008 @ 12:45:16 #182
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_59046126
Gisteren vrijgezellenfeest gehad. Helaas kon niet iedereen dus met klein gezelschap (mannen en vrouwen samen) wezen boerengolfen, aangezien ik best wel bang ben voor dieren. Dus tussen koeien schapen geiten en paarden golfen met een soort min voetbal. Errug leuk. Nog wat gegeten en daarna naar de film What happens in Vegas (paste bij de avond ) .
Geen heftige dingen maar wel een zeer gezellige avond met onze beste vrienden en dat waarderen we ook zeer (ten opzichte van enorm voor l*l gezet te worden in bjivoorbeeld de apres ski hut ofzo dat zou ook leuk zijn geweest maar het was er het gezelschap niet naar).
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_59048192
blij dat je het naar je zin hebt gehad!
pi_59048339
J-net dat klinkt als een gezellig dagje

Wij hebben net de receptieruimte geregeld. Een zaal in het Vermeercentrum in Delft hartstikke leuk en de gasten krijgen gratis toegang tot het museum.
pi_59052555
Gefeliciteerd, innepin!
pi_59053168
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:45 schreef J-net het volgende:
Gisteren vrijgezellenfeest gehad. Helaas kon niet iedereen dus met klein gezelschap (mannen en vrouwen samen) wezen boerengolfen, aangezien ik best wel bang ben voor dieren. Dus tussen koeien schapen geiten en paarden golfen met een soort min voetbal. Errug leuk. Nog wat gegeten en daarna naar de film What happens in Vegas (paste bij de avond ) .
Geen heftige dingen maar wel een zeer gezellige avond met onze beste vrienden en dat waarderen we ook zeer (ten opzichte van enorm voor l*l gezet te worden in bjivoorbeeld de apres ski hut ofzo dat zou ook leuk zijn geweest maar het was er het gezelschap niet naar).

Hahaha....klinkt lollig!
pi_59053467
quote:
Op zondag 1 juni 2008 14:42 schreef octopussy het volgende:
J-net dat klinkt als een gezellig dagje

Wij hebben net de receptieruimte geregeld. Een zaal in het Vermeercentrum in Delft hartstikke leuk en de gasten krijgen gratis toegang tot het museum.
Wat een leuk idee Hebben ze ook wat te doen als je een fotosessie tussendoor gepland hebt

Bedankt, Fannetje
pi_59055137
Wat grappig zeg, in het Vermeercentrum! Wist niet dat ze daar ook nog zalen te huur hadden, erg leuk!

Onze ringen zijn binnen, deze week gaan we ze ophalen! En morgen ff bellen of we vrijdag in ondertrouw kunnen
  FOK!fotograaf zondag 1 juni 2008 @ 21:26:09 #189
18921 freud
Who's John Galt?
pi_59056186
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:45 schreef J-net het volgende:
Boerengolf is echt humor ja....
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_59057081
Leuk om te lezen hier trouwens. Jullie zitten allemaal al zo ver in de planning Ringen ophalen, vrijgezellenfeestjes.... bij ons weet het grootste deel van de bekenden nog niet eens dat we gaan trouwen, er is nog niets bedacht of geregeld of gespaard en het duurt nog een jaar
pi_59057941
hihi ik wist het ook net iets minder dan een jaar van te voren
we hadden het vandaag nog over, ik moet nog wennen dat het nu zo dichtbij komt
kan me nog zo goed herinneren dat ik riep volgend jaar ga ik trouwen
pi_59061721
Ja, het gaat echt super snel! Ik heb ook eigenlijk nog wel in mijn hoofd dat ik pas over een jaar ga trouwen, maar het is nog maar 3 maanden
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_59061749
quote:
Op maandag 2 juni 2008 07:31 schreef tessie het volgende:
Ja, het gaat echt super snel! Ik heb ook eigenlijk nog wel in mijn hoofd dat ik pas over een jaar ga trouwen, maar het is nog maar 3 maanden
nou ja dat gevoel dus
tis hier toch echt net iets meer dan 4 weken
pi_59065667
Ja precies, nog 2,5 maand voor mij Ik moet nu echt als de sodemieter de kaarten gaan regelen.
Vind ik overigens wel moeilijk. De proefkaarten die ik uit heb gezocht zijn het toch allemaal NET niet en om zelf kaarten te ontwerpen heb ik EIGENLIJK geen tijd (afstuderen).
  maandag 2 juni 2008 @ 11:57:51 #195
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59065751
quote:
Op maandag 2 juni 2008 11:54 schreef octopussy het volgende:
Ja precies, nog 2,5 maand voor mij Ik moet nu echt als de sodemieter de kaarten gaan regelen.
Vind ik overigens wel moeilijk. De proefkaarten die ik uit heb gezocht zijn het toch allemaal NET niet en om zelf kaarten te ontwerpen heb ik EIGENLIJK geen tijd (afstuderen).
Wij zijn 1 avondje aan het knutselen geweest met kodakgallery en flickr.com voor onze kaarten. Dus dat viel nogal mee. En ik was erg happy met mijn kaartje.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_59066478
quote:
Op maandag 2 juni 2008 11:54 schreef octopussy het volgende:
ben zo blij dat ik de uitnodigingen de deur uit heb!

heb toestemming trouwens om hem hier neer te zetten dus zal dat ff snel gaan regelen
pi_59074554
Nog maar 17 dagen....!!!

Vandaag bij de bakker geweest, de taart is besteld!!!!!!!!
Leuk J-net dat boerengolf! Jij stond tenminste niet voor joker (tot tegenstelling van mij haha)
pi_59077841
werd vanavond gebeld door de mevrouw die bezig is met mn schoenen
woensdag ga ik er weer heen!
vind het wel spannend of het nu gelukt is!
pi_59082943
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:03 schreef draculettetje het volgende:
werd vanavond gebeld door de mevrouw die bezig is met mn schoenen
woensdag ga ik er weer heen!
vind het wel spannend of het nu gelukt is!
Goed nieuws hoor! Hoop dat het een beetje mooi is geworden!
pi_59083245
ze heeft nu de bodem zeg maar en die gaat ze om mn voet heen bouwen! als het lukt in ieder geval
even afwachten nu dus nog!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')