Leukquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:20 schreef draculettetje het volgende:
jeuj we hebben onze ringen binnen!
zitten mooi ingepakt ben benieuwd hoe lang dat zo blijft
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:17 schreef freud het volgende:
[..]
Alsof jij bij twee perfectionistische mede-fotografen zou willen schieten
ja hoor en we hebben ze best vaak voor proef mee genomen, steeds elke tussenstap weer even passen!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:01 schreef innepin het volgende:
[..]
LeukHeb je ze nog wel even gepast voor de zekerheid?
zo zou ze zich dan ook wel voelen! leuk dat je geslaagd bent!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:34 schreef Pure-Poison het volgende:
Yes! Vandaag geslaagd voor ons bruidmeisje,haar jurkje precies in dezelfde kleur als die van mij
Ze ziet er echt uit als een prinsesje...
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:45 schreef J-net het volgende:
Gisteren vrijgezellenfeest gehad. Helaas kon niet iedereen dus met klein gezelschap (mannen en vrouwen samen) wezen boerengolfen, aangezien ik best wel bang ben voor dieren. Dus tussen koeien schapen geiten en paarden golfen met een soort min voetbal. Errug leuk. Nog wat gegeten en daarna naar de film What happens in Vegas (paste bij de avond) .
Geen heftige dingen maar wel een zeer gezellige avond met onze beste vrienden en dat waarderen we ook zeer (ten opzichte van enorm voor l*l gezet te worden in bjivoorbeeld de apres ski hut ofzodat zou ook leuk zijn geweest maar het was er het gezelschap niet naar).
Wat een leuk ideequote:Op zondag 1 juni 2008 14:42 schreef octopussy het volgende:
J-net dat klinkt als een gezellig dagje
Wij hebben net de receptieruimte geregeld.Een zaal in het Vermeercentrum in Delft
hartstikke leuk en de gasten krijgen gratis toegang tot het museum.
Boerengolf is echt humor ja....quote:Op zondag 1 juni 2008 12:45 schreef J-net het volgende:
Gisteren vrijgezellenfeest gehad. Helaas kon niet iedereen dus met klein gezelschap (mannen en vrouwen samen) wezen boerengolfen, aangezien ik best wel bang ben voor dieren. Dus tussen koeien schapen geiten en paarden golfen met een soort min voetbal. Errug leuk. Nog wat gegeten en daarna naar de film What happens in Vegas (paste bij de avond) .
Geen heftige dingen maar wel een zeer gezellige avond met onze beste vrienden en dat waarderen we ook zeer (ten opzichte van enorm voor l*l gezet te worden in bjivoorbeeld de apres ski hut ofzodat zou ook leuk zijn geweest maar het was er het gezelschap niet naar).
nou ja dat gevoel dusquote:Op maandag 2 juni 2008 07:31 schreef tessie het volgende:
Ja, het gaat echt super snel! Ik heb ook eigenlijk nog wel in mijn hoofd dat ik pas over een jaar ga trouwen, maar het is nog maar 3 maanden
Wij zijn 1 avondje aan het knutselen geweest met kodakgallery en flickr.com voor onze kaarten.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:54 schreef octopussy het volgende:
Ja precies, nog 2,5 maand voor mijIk moet nu echt als de sodemieter de kaarten gaan regelen.
![]()
Vind ik overigens wel moeilijk. De proefkaarten die ik uit heb gezocht zijn het toch allemaal NET niet en om zelf kaarten te ontwerpen heb ik EIGENLIJK geen tijd (afstuderen).
ben zo blij dat ik de uitnodigingen de deur uit heb!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:54 schreef octopussy het volgende:
Ja precies, nog 2,5 maand voor mijIk moet nu echt als de sodemieter de kaarten gaan regelen.
![]()
Vind ik overigens wel moeilijk. De proefkaarten die ik uit heb gezocht zijn het toch allemaal NET niet en om zelf kaarten te ontwerpen heb ik EIGENLIJK geen tijd (afstuderen).
Goed nieuws hoor! Hoop dat het een beetje mooi is geworden!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:03 schreef draculettetje het volgende:
werd vanavond gebeld door de mevrouw die bezig is met mn schoenen
woensdag ga ik er weer heen!
vind het wel spannend of het nu gelukt is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |