ow dan snap ik het ook allemaal weer beter!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:52 schreef Yoni het volgende:
't Idee van een 'Trash the Dress'-shoot is in feite "having fun in your weddingdress". Oftewel bruiden die hun jurk voor een tweede keer dragen en daarmee alles doen wat je normaal niet zou doen tijdens een fotoshoot, omdat ie dan nog mooi moet blijven. Vaak eindigen dit soort shoots in het water en met een redelijk onbruikbare jurk.
Extreme bruidsfotografie dus.
Omdat ik niet verwacht dat ik ooit iemand zo gek ga krijgen dat met haar echte jurk te doen, ga ik 't dus in scene zetten en ben ik op jurkenjacht op Marktplaats gegaan. Model d'r in en gaan
Mijn aanstaande heeft inderdaad eigen zaak dus ook op huwelijkse voorwaarden, volgende week gaan we ze tekenen.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef Patries86 het volgende:
Woensdag naar de notaris toe.
Erik werkt in de zaak van zijn pa, wat over 2 a 3 jaar van erik wordt.
Dus trouwen op huwelijkse voorwaarden is voor ons dus wel verstandig, vandaar even naar de notaris!
Best nog veel geld vragen die mensen, pff!
Baloe komt ook bij ons op de fotoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:44 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik was aan het googlen op bruidjes en kwam heel wat grappige en mooie foto's tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry....ik ben erg! Vroeger vond ik het allemaal onzin dat gedoe om het trouwen heen en nu zou ik zo weddingplanner kunnen worden!
En ik wil toch wel eg graag met onze hondjes op de foto hoor als ik dat zo zie!
Same here. Ik start binnenkort mn eigen zaak, dus ook op huwelijkse voorwaardenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:05 schreef J-net het volgende:
[..]
Mijn aanstaande heeft inderdaad eigen zaak dus ook op huwelijkse voorwaarden, volgende week gaan we ze tekenen.
Moeten we hem eerst bij mijn ex ophalenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:25 schreef freud het volgende:
[..]
Wat een enorm gaaf idee zeg!!!
[..]
Tof idee Yoni!! Gaat zeker erg tof worden! Misschien An eens overhalen voor zoiets, heeft ook nog een jurk hangen.
veel plezier in ieder geval!quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:39 schreef Anitra het volgende:
Vanavond ga ik jurk kijkenvoor het eerst, heb echt geen idee wat me staat en wat niet.
Heb er veel zin inHoop echt dat ik de jurk vind waar ik me helemaal de bruid in voel!
Veel plezier vanavond,enne laat ons even weten hoe het was hequote:Op woensdag 28 mei 2008 10:39 schreef Anitra het volgende:
Vanavond ga ik jurk kijkenvoor het eerst, heb echt geen idee wat me staat en wat niet.
Heb er veel zin inHoop echt dat ik de jurk vind waar ik me helemaal de bruid in voel!
op zich ook erg leuk tochquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:01 schreef Qwea het volgende:
Wij hebben er stiekem aan zitten denken om heel intiem met zn 3tjes te trouwen. En dan achteraf een groot feest geven.
Lijkt me eigenlijk best keigaaf
Uhu. Heel eigenlijk kwamen we tot de conclusie dat we het helemaal niet zo fijn zouden vinden met al die mensen erbijquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich ook erg leuk toch
je trouwt op de manier zoals jullie willen!
Ooooh, maar dat ben ik tegen die tijd vást wel weer vergeten hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:20 schreef tessie het volgende:
Oh ja, daar zat ik laatst ook al over na te denken, maar was er nog niet uit. En als ik er wel uit ben, ga ik het ook niet hier posten, want dan weet chell gelijk al wat ze krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |