abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58940355
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:52 schreef Yoni het volgende:
't Idee van een 'Trash the Dress'-shoot is in feite "having fun in your weddingdress". Oftewel bruiden die hun jurk voor een tweede keer dragen en daarmee alles doen wat je normaal niet zou doen tijdens een fotoshoot, omdat ie dan nog mooi moet blijven. Vaak eindigen dit soort shoots in het water en met een redelijk onbruikbare jurk.

Extreme bruidsfotografie dus.

Omdat ik niet verwacht dat ik ooit iemand zo gek ga krijgen dat met haar echte jurk te doen, ga ik 't dus in scene zetten en ben ik op jurkenjacht op Marktplaats gegaan. Model d'r in en gaan
ow dan snap ik het ook allemaal weer beter!

wel een cool idee!
pi_58945583
Ik was aan het googlen op bruidjes en kwam heel wat grappige en mooie foto's tegen

Sorry....ik ben erg! Vroeger vond ik het allemaal onzin dat gedoe om het trouwen heen en nu zou ik zo weddingplanner kunnen worden!
En ik wil toch wel eg graag met onze hondjes op de foto hoor als ik dat zo zie!
01-08-2008
  dinsdag 27 mei 2008 @ 18:05:00 #128
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_58945957
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef Patries86 het volgende:
Woensdag naar de notaris toe.
Erik werkt in de zaak van zijn pa, wat over 2 a 3 jaar van erik wordt.
Dus trouwen op huwelijkse voorwaarden is voor ons dus wel verstandig, vandaar even naar de notaris!
Best nog veel geld vragen die mensen, pff!
Mijn aanstaande heeft inderdaad eigen zaak dus ook op huwelijkse voorwaarden, volgende week gaan we ze tekenen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  dinsdag 27 mei 2008 @ 18:23:02 #129
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58946312
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 17:44 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik was aan het googlen op bruidjes en kwam heel wat grappige en mooie foto's tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Sorry....ik ben erg! Vroeger vond ik het allemaal onzin dat gedoe om het trouwen heen en nu zou ik zo weddingplanner kunnen worden!
En ik wil toch wel eg graag met onze hondjes op de foto hoor als ik dat zo zie!
Baloe komt ook bij ons op de foto Mn mannetje is helemaal gek van onze blonde dikzak. En hij wilde dan ook absoluut dat hij op alle pics kwam Nu hebben we geluk dat Baloe gewoon kei fotogeniek is
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 27 mei 2008 @ 18:28:24 #130
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58946425
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 18:05 schreef J-net het volgende:

[..]

Mijn aanstaande heeft inderdaad eigen zaak dus ook op huwelijkse voorwaarden, volgende week gaan we ze tekenen.
Same here. Ik start binnenkort mn eigen zaak, dus ook op huwelijkse voorwaarden
pi_58948850
Eindelijk bericht van onze drukker, krijgen voor het fout drukken 30 euro terug!
Ah, iedere euro is geld he

Morgen dus notaris, ben benieuwd!

Denver komt ook bij ons op de foto!
pi_58949131
Wij trouwens ook op huwelijkse voorwaarde ivm eigen zaak,we moeten volgende week alleen nog even tekenen en dan is dat ook helemaal geregeld.
Zaterdag komt m'n vriendin en haar dochtertje,ze word mijn bruidsmeisje en we gaan op zoek naar een leuk jurkje
01-08-2008
pi_58949479
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:25 schreef freud het volgende:

[..]

Wat een enorm gaaf idee zeg!!!
[..]

Tof idee Yoni!! Gaat zeker erg tof worden! Misschien An eens overhalen voor zoiets, heeft ook nog een jurk hangen .
Moeten we hem eerst bij mijn ex ophalen
pi_58955719
ow verdorie notaris nog bellen!
pi_58958499
Vanavond ga ik jurk kijken voor het eerst, heb echt geen idee wat me staat en wat niet.
Heb er veel zin in Hoop echt dat ik de jurk vind waar ik me helemaal de bruid in voel!
pi_58960413
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 10:39 schreef Anitra het volgende:
Vanavond ga ik jurk kijken voor het eerst, heb echt geen idee wat me staat en wat niet.
Heb er veel zin in Hoop echt dat ik de jurk vind waar ik me helemaal de bruid in voel!
veel plezier in ieder geval!
pi_58961174
tvp

Veel plezier Anitra, geniet ervan!
pi_58967847
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 10:39 schreef Anitra het volgende:
Veel plezier vanavond,enne laat ons even weten hoe het was he
01-08-2008
  woensdag 28 mei 2008 @ 17:29:54 #139
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_58968258
Vandaag eerst nog even bij de lokatie geweest; helemaal in orde. K ben best wel een georganiseerd persoon, dus netjes ons menu getiept en ook de tafelindeling uitgetiept. Vond die vrouw echt super, maakte ze weinig mee.
Naar de juwelier; ringen, oorbellen en ketting opgehaald. Zonder erom te vragen kregen we ook nog korting; jippie!!
Naar de bloemist; die man is echt een kunstenaar met bloemen en voelde ons goed aan en gaat er een supermooi boeket van maken. Prijs viel ons ook mee (500 gebudgetteerd zal ongeveer 350 worden). En daar kwamen we aanzetten met foto van de auto, en foto's van onze kleding. Die man helemaal blij dat we dat zo goed geregeld hadden allemaal, meestal kreeg ie een heel klein stukje stof waar hij het mee moest doen.

En tenslotte de BABS. Eerst wat stroef maar daarna ging het heel goed en ze heeft wel interessante dingen gevraagd voor haar gesprek (niet de standaard dingen als hobby etc, maar wat we van elkaar vinden en hoe we elkaar zien en wat we ook wat minder in elkaar vinden (na ja niet heel negatief maar leuke van die 'ow ja' momenten (dat hij altijd commentaar geeft op auto-rijden en bij mij dat ik altijd zo lekker onhandig ben).

Ja leuke dag! Wel meteen het besef dat het heeeeeeeeeeeeeel snel dichtbij komt nu.
pi_58976178
Ik ben geslaagd oh wat issie mooi!!!

Klinkt goed J-net!
pi_58980112
Jeuj Anitra! da's altijd leuk! kan er een kleine omschrijving vanaf of moeten we (ik) even geduld hebben?

Klinkt goed J net!

En eindelijk eindelijk alle uitnodigingen op de post!
pi_58993222
Dichtbij komt het inderdaad J-net
Morgen nog 3 weken!!

Ik vandaag de BABS gebelt, ze was er niet... dus morgen belt ze me terug en dan een afspraak maken.
Gisteren bij de notaris geweest, alles besproken en krijgen het van de week opgestuurd.
18 juni gaan we het tekenen (2 dagen voor de bruiloft)

Volgende week komt mijn vriendin langs om mijn haar en make-up te doen als proef.
Ze heeft in ieder geval al leuke ideeën! Volgende week ook weer mijn jurk passen.

Volgende week langs de bakker om de taart te bestellen en weer eens bellen met de DJ.
Overigens bevestiging van de zaal gekregen (hadden betaald, dus dan krijg je bevestiging), dus we hebben in ieder geval feest

Kennis momenteel bezig met ontwerp voor mijn nagels (ik krijg een afbeelding/versiering op mijn ringvinger in de kleur en stijl van mijn jurk, dus die krijg ik van de week ook te zien)

Volgend weekend bruidsjonker meenemen naar de winkel voor outfit!

Tja nog 3 weken, 3 drukke weken. Alles na bellen, controleren, controleren!
Erg moeilijke weken voor mijn aanstaande, want ik wil altijd alles zelf doen, want dan weet ik tenminste dat het goed is! Dat het is zoals ik dat wil... maar het komt goed
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:01:50 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58994537
Wij hebben er stiekem aan zitten denken om heel intiem met zn 3tjes te trouwen. En dan achteraf een groot feest geven.

Lijkt me eigenlijk best keigaaf
pi_58996020
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:01 schreef Qwea het volgende:
Wij hebben er stiekem aan zitten denken om heel intiem met zn 3tjes te trouwen. En dan achteraf een groot feest geven.

Lijkt me eigenlijk best keigaaf
op zich ook erg leuk toch
je trouwt op de manier zoals jullie willen!
pi_58998812
Wij hebben net onze ringen opgehaald! En ze zijn zo moooi!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_58999165
Leuk Tessie,wij hebben die van ons al een tijdje in huis en pas ze regelmatig aan,kijken hoe die staat enzo HiHi

Wat geven jullie aan jullie getuigen en/of ouders,ceremonimeester? Of mischien geven jullie wel niks?
Ik wil eigenlijk wel iets voor ze kopen,maar wil er ook niet heel veel geld aan uitgeven.Iemand mischien ideetjes?
01-08-2008
pi_58999361
Oh ja, daar zat ik laatst ook al over na te denken, maar was er nog niet uit. En als ik er wel uit ben, ga ik het ook niet hier posten, want dan weet chell gelijk al wat ze krijgt
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:20:39 #148
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_58999372
Ik heb voor mijn ceremoniemeester annex getuige nieuwe boek van Stephen King en een boek over China waar zij en haar man naartoe gaan op vkanatie in september.
Voor de andere 3 getuigen al wel mooie boeken gezien, moet ze nog even bestellen.
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:41:26 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59000136
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 20:06 schreef draculettetje het volgende:

[..]

op zich ook erg leuk toch
je trouwt op de manier zoals jullie willen!
Uhu. Heel eigenlijk kwamen we tot de conclusie dat we het helemaal niet zo fijn zouden vinden met al die mensen erbij
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 29 mei 2008 @ 22:56:08 #150
95752 crew  Chell
Kluns
pi_59000612
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:20 schreef tessie het volgende:
Oh ja, daar zat ik laatst ook al over na te denken, maar was er nog niet uit. En als ik er wel uit ben, ga ik het ook niet hier posten, want dan weet chell gelijk al wat ze krijgt
Ooooh, maar dat ben ik tegen die tijd vást wel weer vergeten hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')