abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 mei 2008 @ 11:03:36 #101
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58874233
Onze BABS deed wel "gewoon" een verhaaltje over wie we zijn, waar we elkaar hebben leren kennen enzo. Maar het was een super tof mens en ze heeft er echt een leuk verhaal van gemaakt. Ze voelde ons goed aan en de grapjes die ze maakte waren gepast en leuk.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_58876985
Ja het gaat nu wel erg hard J-net!

Moet maandag echt even onze babs bellen Wij willen ook niet zo'n verhaal als j-net zei
Hij houdt van dit,zij ook etc etc. Willen iets luchtigs, beetje komischs/grappigs. Gewoon over wie wij zijn etc

Maandag ook de notaris gaan bellen, want dit moet ook geregeld gaan worden verder.
6 juni jurk weer passen, is dan korter gemaakt en moet nog steeds oorbellen hebben

Taart bestellen volgende week en ringen naar de juwelier om de datum erin te laten zetten en ze weer beetje op te poetsen
pi_58879730
vandaag weer een hoop geregeld en gedaan, de taart was errug lekker, en hebben hem dan ook besteld
hebben maar liefst vijf lagen! en de kleuren van de decoratie zijn de kleuren die ik gebruikt heb bij de uitnodigingen!
Ringen weer gepast en nu is ie perfect, nog een diemantje erbij mij in en naam en datum graveren en is ie klaar
volgende week kunnne we ze ophalen!
pi_58896445
Hierbij nog even een paar van mijn favoriete foto's van de fotograaf!

pi_58896483
die foto;s zijn gewoon echt heel erg mooi!

efteling
pi_58897930
quote:
Op zondag 25 mei 2008 13:04 schreef Fannetje het volgende:
Hierbij nog even een paar van mijn favoriete foto's van de fotograaf!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuk, foto's in de efteling!!!

Ook maar eens een stel over moet halen om daar een reportage te doen
pi_58901640
Mooie foto's hoor Fannetje,
Vooral die laatste vind ik erg leuk en mooi
01-08-2008
pi_58901938
Lieve foto's!
Ik vind alleen die tweede foto een beetje raar. Jullie staan er mooi op hoor, heel lief momentje maar het lijkt net alsof die foto meer om de achtergrond gaat dan om jullie. Alsof jullie in de weg staan op een mooi plaatje ofzo? Kan niet precies mijn vinger erop leggen wat het is maar in mijn ogen klopt hij niet helemaal. Misschien dat een van de fotografen hier snapt wat ik bedoel en het beter uit kan leggen? Jullie vallen een beetje weg in die foto vind ik, best jammer want nogmaals, jullie staan er wel heel mooi op.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 25 mei 2008 @ 17:29:24 #109
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_58901987
Supermooie foto's !
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_58902691
Ooh wat een leuke foto's fannetje! Ik baal nu wel erg dat de Efteling voor ons zo'n eind uit de buurt is.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_58902811
quote:
Op zondag 25 mei 2008 18:04 schreef tessie het volgende:
Ooh wat een leuke foto's fannetje! Ik baal nu wel erg dat de Efteling voor ons zo'n eind uit de buurt is.
Val er niet nog wat te regelen?
pi_58904050
quote:
Op zondag 25 mei 2008 18:11 schreef An24 het volgende:

[..]

Val er niet nog wat te regelen?
Ik wil wel hoor
  FOK!fotograaf zondag 25 mei 2008 @ 20:37:11 #113
18921 freud
Who's John Galt?
pi_58905587
Toffe locatie zeg die Efteling!!!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_58908527
zooo nog 5 uitnodigingen te gaan dan heb ik ze eindelijk allemaal af en de post op
ben blij dat ik er dan af ben!
pi_58912826
Leuke foto's fannetje!

wat je van ver haalt is goed toch? Ik hoop het maar want ik heb een adresje in Franeker gevonden voor jurken. Woensdag ga ik kijken
Ondertussen zijn we ook drk bezig met de huwelijksreis te plannen we gaan een lang weekend van vrijdag tot dinsdag naar Barcalona n zondags hebben daar een concert van Bruce Springsteen Normaal als we achter de beste man aan gaan met touren dan is het een hotel met bed en douche en klaar, maar nu gaan we dus op de verwentoer! De reis word bijna duurder dan de bruiloft zelf
pi_58914106
hihi maar wel een reis om niet meer te vergeten!
pi_58922556
Woensdag naar de notaris toe.
Erik werkt in de zaak van zijn pa, wat over 2 a 3 jaar van erik wordt.
Dus trouwen op huwelijkse voorwaarden is voor ons dus wel verstandig, vandaar even naar de notaris!
Best nog veel geld vragen die mensen, pff!
pi_58927356
Ja he Patries! Ik werk zelf voor een notaris, en vind het ook altijd zo duur haha!

Wij kregen vandaag een telefoontje dat onze ringen klaar liggen! We gaan ze donderdag ophalen
  Hoofdredactie Fotografie maandag 26 mei 2008 @ 23:28:47 #119
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58930462
Ik heb een trouwjurk gekocht op Marktplaats

Alleen jammer dat ik 'm niet pas Ik ga een trash the dress shoot doen
pi_58933463
dat lijkt me dan wel moeilijk van het kopen van (ik vind zo'n) belangrijke jurk.
Ik weet wel dat ze erg duur origineel zijn, maar past dan wel als gegoten

kan je deze niet laten vermaken?
pi_58933699
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:28 schreef Yoni het volgende:

[ afbeelding ]

Wat ga je er mee doen dan?
01-08-2008
  dinsdag 27 mei 2008 @ 08:18:27 #122
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58933857
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:28 schreef Yoni het volgende:

[ afbeelding ]

Lijkt me zo gaaf om te doen!
Alleen niet met mijn jurk.

Ben wel benieuwd naar die foto's!
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 27 mei 2008 @ 09:52:52 #123
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58935225
't Idee van een 'Trash the Dress'-shoot is in feite "having fun in your weddingdress". Oftewel bruiden die hun jurk voor een tweede keer dragen en daarmee alles doen wat je normaal niet zou doen tijdens een fotoshoot, omdat ie dan nog mooi moet blijven. Vaak eindigen dit soort shoots in het water en met een redelijk onbruikbare jurk.

Extreme bruidsfotografie dus.

Omdat ik niet verwacht dat ik ooit iemand zo gek ga krijgen dat met haar echte jurk te doen, ga ik 't dus in scene zetten en ben ik op jurkenjacht op Marktplaats gegaan. Model d'r in en gaan
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:15:32 #124
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58937042
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:52 schreef Yoni het volgende:
't Idee van een 'Trash the Dress'-shoot is in feite "having fun in your weddingdress". Oftewel bruiden die hun jurk voor een tweede keer dragen en daarmee alles doen wat je normaal niet zou doen tijdens een fotoshoot, omdat ie dan nog mooi moet blijven. Vaak eindigen dit soort shoots in het water en met een redelijk onbruikbare jurk.

Omdat ik niet verwacht dat ik ooit iemand zo gek ga krijgen dat met haar echte jurk te doen, ga ik 't dus in scene zetten en ben ik op jurkenjacht op Marktplaats gegaan. Model d'r in en gaan
Die jurk is vast niet toevallig ongeveer maat 44/46?
Of zoek je een model dat haar ogen open heeft op de foto?

[ Bericht 7% gewijzigd door Levitation op 27-05-2008 11:27:29 ]
***Levi was here***
  FOK!fotograaf dinsdag 27 mei 2008 @ 11:25:32 #125
18921 freud
Who's John Galt?
pi_58937247
quote:
Op maandag 26 mei 2008 09:12 schreef Anitra het volgende:
Leuke foto's fannetje!

wat je van ver haalt is goed toch? Ik hoop het maar want ik heb een adresje in Franeker gevonden voor jurken. Woensdag ga ik kijken
Ondertussen zijn we ook drk bezig met de huwelijksreis te plannen we gaan een lang weekend van vrijdag tot dinsdag naar Barcalona n zondags hebben daar een concert van Bruce Springsteen Normaal als we achter de beste man aan gaan met touren dan is het een hotel met bed en douche en klaar, maar nu gaan we dus op de verwentoer! De reis word bijna duurder dan de bruiloft zelf
Wat een enorm gaaf idee zeg!!!
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:52 schreef Yoni het volgende:

Tof idee Yoni!! Gaat zeker erg tof worden! Misschien An eens overhalen voor zoiets, heeft ook nog een jurk hangen .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')