Leuk, foto's in de efteling!!!quote:Op zondag 25 mei 2008 13:04 schreef Fannetje het volgende:
Hierbij nog even een paar van mijn favoriete foto's van de fotograaf!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Val er niet nog wat te regelen?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:04 schreef tessie het volgende:
Ooh wat een leuke foto's fannetje! Ik baal nu wel erg dat de Efteling voor ons zo'n eind uit de buurt is.
Wat ga je er mee doen dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:28 schreef Yoni het volgende:
Ik heb een trouwjurk gekocht op Marktplaats![]()
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ik 'm niet pasIk ga een trash the dress shoot doen
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:28 schreef Yoni het volgende:
Ik heb een trouwjurk gekocht op Marktplaats![]()
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ik 'm niet pasIk ga een trash the dress shoot doen
Die jurk is vast niet toevallig ongeveer maat 44/46?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:52 schreef Yoni het volgende:
't Idee van een 'Trash the Dress'-shoot is in feite "having fun in your weddingdress". Oftewel bruiden die hun jurk voor een tweede keer dragen en daarmee alles doen wat je normaal niet zou doen tijdens een fotoshoot, omdat ie dan nog mooi moet blijven. Vaak eindigen dit soort shoots in het water en met een redelijk onbruikbare jurk.
Extreme bruidsfotografie dus.
Omdat ik niet verwacht dat ik ooit iemand zo gek ga krijgen dat met haar echte jurk te doen, ga ik 't dus in scene zetten en ben ik op jurkenjacht op Marktplaats gegaan. Model d'r in en gaan
Wat een enorm gaaf idee zeg!!!quote:Op maandag 26 mei 2008 09:12 schreef Anitra het volgende:
Leuke foto's fannetje!
wat je van ver haalt is goed toch? Ik hoop het maar want ik heb een adresje in Franeker gevonden voor jurken. Woensdag ga ik kijken![]()
Ondertussen zijn we ook drk bezig met de huwelijksreis te plannenwe gaan een lang weekend van vrijdag tot dinsdag naar Barcalona n zondags hebben daar een concert van Bruce Springsteen
Normaal als we achter de beste man aan gaan met touren dan is het een hotel met bed en douche en klaar, maar nu gaan we dus op de verwentoer! De reis word bijna duurder dan de bruiloft zelf
Tof idee Yoni!! Gaat zeker erg tof worden! Misschien An eens overhalen voor zoiets, heeft ook nog een jurk hangenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:52 schreef Yoni het volgende:
't Idee van een 'Trash the Dress'-shoot is in feite "having fun in your weddingdress". Oftewel bruiden die hun jurk voor een tweede keer dragen en daarmee alles doen wat je normaal niet zou doen tijdens een fotoshoot, omdat ie dan nog mooi moet blijven. Vaak eindigen dit soort shoots in het water en met een redelijk onbruikbare jurk.
Extreme bruidsfotografie dus.
Omdat ik niet verwacht dat ik ooit iemand zo gek ga krijgen dat met haar echte jurk te doen, ga ik 't dus in scene zetten en ben ik op jurkenjacht op Marktplaats gegaan. Model d'r in en gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |