abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58804457
Vanavond het album ophalen!
pi_58804491
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:21 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat gaat een stuk minder goed als je zoals ik fulltime binnen op je gat zit.
Trouwens, onder de zonnebank ga ik in mijn nakie... in de tuin doe ik dat never nooit niet... en dan hou je altijd kleurverschillen die heel lelijk kunnen uitpakken onder je jurk. En dat vind ik persoonlijk storender dan een zonnebank kleurtje.
Ik met pinksteren in de zon gelegen, en moest er goed om denken hoe ik me topje had etc
Want anders zie je inderdaad kleur verschillen in me jurk, en dat wil ik niet!
Daarom zonnebank
pi_58804495
quote:

[..]

Trouwens, onder de zonnebank ga ik in mijn nakie... in de tuin doe ik dat never nooit niet... en dan hou je altijd kleurverschillen die heel lelijk kunnen uitpakken onder je jurk. En dat vind ik persoonlijk storender dan een zonnebank kleurtje.
da's waar,

nou lig ik idd niet naakt in mn tuin
maar pootje wil niet in de zon maar ook niet onder de zonnebank
loop toch met 1 wit been rond dan, gelukkig valt de jurk daaroverheen
pi_58804499
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:23 schreef Fannetje het volgende:
spannend
pi_58804504
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:23 schreef Fannetje het volgende:
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:00:23 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58805133
quote:

[..]

topless op het strand ruled.

*mooi egaal bruin is van boven. Enige waar je de aftekeningen van ziet zijn van mn bikinibroekje
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_58805540
Ik heb met pinksterweekend ook lopen kloten met 'strapless' zonnen Heb nog wel even te gaan voor ik ga trouwen, maar als die bandjes eenmaal 'ingebrand' zijn dan zie je dat volgend jaar nog bij mij
  woensdag 21 mei 2008 @ 18:22:22 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58806582
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:21 schreef octopussy het volgende:
Ik heb met pinksterweekend ook lopen kloten met 'strapless' zonnen Heb nog wel even te gaan voor ik ga trouwen, maar als die bandjes eenmaal 'ingebrand' zijn dan zie je dat volgend jaar nog bij mij
Same here. Dus daarom zon ik ook geheel topless

Heb voordat ik MikeyMo leerde kennen (dik 3.5 jaar geleden) gezellig op een terras in Emmen lopen drinken met wat vrienden. Ik was ontzettend verbrand. Nu, 3.5 jaar later zie je nog steeds mn mouwen (had een shirtje aan dus je ziet precies waar het schirtje overheen zat).
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:20:25 #84
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_58811259
Ik ga al sinds februari 1 keer per week op de zonnebank, alleen afgelopen 2 weken niet, 2 weken geleden was het al heel zonnig en vorige week kwam het er niet van. Dus ik ga morgen weer na het sporten. En het is zo heerlijk lekker ontspannen en lekker liggen en warm, muziekje erbij mmmmmmmmmmmmmmmmmm
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_58812554
nog meer leuek reactie op de uitnodigingen
nog een stuk of 10 dan kunnen de avond gasten ook de deur uit (klinkt dat stom zo)
zal overleggen of ik hem dan hier mag plaatsen, de uitnodiging dan
pi_58816587
Oh dat zou wel leuk zijn draculetetje, ik ben wel benieuwd
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_58816834
hoe waren de foto's?
pi_58816837
of eigenlijk hoe zijn de foto's?
pi_58817016
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 23:13 schreef draculettetje het volgende:

zal overleggen of ik hem dan hier mag plaatsen, de uitnodiging dan
Ow leuk,ben erg neiuwsgierig
Als die van ons de deur uit zijn zal ik em ook hier neerzetten (nog wel een paar weken geduld hoor)
01-08-2008
pi_58817081
ow ja en vandaag nog 6 weken te gaan
vind het allemaal nu wel snel gaan
pi_58817261
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
hoe waren de foto's?
Ja, goeie vraag!
Fannetje?? Hoe is je album?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_58828440
Super!

Wel veel "bekende" foto's, omdat we er al 1400 toegestuurd hadden gekregen, maar ook wel een paar hele aparte en in het geheel gewoon een erg mooi album!
pi_58830612
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 16:59 schreef Fannetje het volgende:
Super!

Wel veel "bekende" foto's, omdat we er al 1400 toegestuurd hadden gekregen, maar ook wel een paar hele aparte en in het geheel gewoon een erg mooi album!
dat zijn de goede berichten!
pi_58861160
Ben verbrandt gisteren onder de zonnebank
Me bips en me bovenbenen (net onder me bibs) en stukje onderrug

Lag onder zonnebank 3 en niet onder 2 zoals de eerste keer, en bleek nieuwe lampen te hebben, dus iets feller dan de andere zonnebank... grr! Ach 20 juni is het wel over neem ik aan haha!

Goed om te horen Fannetje dat je album in de smaak valt
pi_58862604
Vandaag is een vriendin/collega van me getrouwd,ze zag er echt prachtig uit. Vanavond naar het feest
Je bekijkt nu toch zo'n bruiloft met heel andere ogen he!
01-08-2008
  FOK!fotograaf vrijdag 23 mei 2008 @ 20:53:23 #96
18921 freud
Who's John Galt?
pi_58865593
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 16:59 schreef Fannetje het volgende:
Super!

Wel 1400??!! Zo dan!!! Wel tof, alleen nog moeilijker kiezen lijkt me .
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 17:25 schreef Patries86 het volgende:

Lag onder zonnebank 3 en niet onder 2 zoals de eerste keer, en bleek nieuwe lampen te hebben, dus iets feller dan de andere zonnebank... grr! Ach 20 juni is het wel over neem ik aan haha!

Klinkt bekend . Ik ben half albino geloof ik, en dan is een zonnebank geen strak plan.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_58868498
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 17:25 schreef Patries86 het volgende:

jammer van het verbrande en dat met zo'n goed schema....
@ pure poison fijne avond nog
pi_58868957
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 20:53 schreef freud het volgende:

[..]

Wel 1400??!! Zo dan!!! Wel tof, alleen nog moeilijker kiezen lijkt me .
[..]

Klinkt bekend . Ik ben half albino geloof ik, en dan is een zonnebank geen strak plan.
Vrienden van ons hebben zo'n 850 foto's gemaakt (vnl. 's-avonds) en verder hebben we foto's gehad van mijn zus, een vriend, de dj en zijn er met onze eigen camera ook de nodige plaatjes geschoten.
pi_58872699
vandaag eindelijk dan taart proeven en bespreken wat we willen
en onze ringen weer even kijken, en laatste aanpassing bespreken!
  zaterdag 24 mei 2008 @ 10:44:10 #100
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_58874044
K was donderdag nog even op de zonnebank geweest, omdat we gisteren met personeelsuitje naar Zeeland gingen. Was maar goed ook ,want ben nu gisteren niet verbrand!
Maar ik ga vooral onder zonnebank voor basis tintje gewoon, niet extreem bruin ofzo, maar ik ben echt bleek als ik niet op de zonnebank ga. En ben met het mooie weer 2 weken niet geweest.

Afgelopen donderdag heeft de BABS (buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand) van Vlaardingen gebeld (1 van de 8) en we weten nu wie ons gaat trouwen. Komende woensdag hebben we een gesprek met haar. We hebben nog best wel specifieke eisen (we hebben al 2 huwelijksceremonies meegemaakt waarin er werd verteld
A houdt van dieren
B niet zo maar neemt ze voor lief
A houdt van badmintonnen
B ook
A werkt daar en daar
B werkt daar en daar
Ze hebben elkaar daar en daar leren kennen.

Nou dat gaan wij dus echt pertinent NIET doen. Geen vage verhaaltjes met dingen erin die iedereen van ons toch wel weet die daar is (alle intimi die heel de dag met je meegaan weten echt wel waar je elkaar hebt leren kennen).
Wij gaan haar huiswerk laten maken en ze mag wat gaan vertellen over het symbolisme van het huwelijk en wat de betekenis ervan is etc eventueel in verschillende culturen. (ga zelf zo ook even boek in de bieb halen dat ze geen onzin verteld natuurlijk )

Woensdag laatste keer naar locatie, nog even naar bloemist en ringen halen. Week erop naar notaris voor tekenen en dan.... zijn we 2 weken vantevoren klaar met alles.

Ow het gaat zo harddddddd, dat kan Patricia vast wel beamen over 4 weken zijn we nu getrouwde vrouwen!!!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')