Ik met pinksteren in de zon gelegen, en moest er goed om denken hoe ik me topje had etcquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat gaat een stuk minder goed als je zoals ik fulltime binnen op je gat zit.![]()
Trouwens, onder de zonnebank ga ik in mijn nakie... in de tuin doe ik dat never nooit niet... en dan hou je altijd kleurverschillen die heel lelijk kunnen uitpakken onder je jurk. En dat vind ik persoonlijk storender dan een zonnebank kleurtje.
da's waar,quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat gaat een stuk minder goed als je zoals ik fulltime binnen op je gat zit.![]()
Trouwens, onder de zonnebank ga ik in mijn nakie... in de tuin doe ik dat never nooit niet... en dan hou je altijd kleurverschillen die heel lelijk kunnen uitpakken onder je jurk. En dat vind ik persoonlijk storender dan een zonnebank kleurtje.
topless op het strand ruled.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Same here. Dus daarom zon ik ook geheel toplessquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:21 schreef octopussy het volgende:
Ik heb met pinksterweekend ook lopen kloten met 'strapless' zonnenHeb nog wel even te gaan voor ik ga trouwen, maar als die bandjes eenmaal 'ingebrand' zijn dan zie je dat volgend jaar nog bij mij
Ow leuk,ben erg neiuwsgierigquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:13 schreef draculettetje het volgende:
zal overleggen of ik hem dan hier mag plaatsen, de uitnodiging dan
Ja, goeie vraag!quote:
dat zijn de goede berichten!quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:59 schreef Fannetje het volgende:
Super!
Wel veel "bekende" foto's, omdat we er al 1400 toegestuurd hadden gekregen, maar ook wel een paar hele aparte en in het geheel gewoon een erg mooi album!
Wel 1400??!! Zo dan!!! Wel tof, alleen nog moeilijker kiezen lijkt mequote:Op donderdag 22 mei 2008 16:59 schreef Fannetje het volgende:
Super!
Wel veel "bekende" foto's, omdat we er al 1400 toegestuurd hadden gekregen, maar ook wel een paar hele aparte en in het geheel gewoon een erg mooi album!
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:25 schreef Patries86 het volgende:
Ben verbrandt gisteren onder de zonnebank
Me bips en me bovenbenen (net onder me bibs) en stukje onderrug
Lag onder zonnebank 3 en niet onder 2 zoals de eerste keer, en bleek nieuwe lampen te hebben, dus iets feller dan de andere zonnebank... grr! Ach 20 juni is het wel over neem ik aan haha!
Goed om te horen Fannetje dat je album in de smaak valt
jammer van het verbrande en dat met zo'n goed schema....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:25 schreef Patries86 het volgende:
Ben verbrandt gisteren onder de zonnebank
Me bips en me bovenbenen (net onder me bibs) en stukje onderrug
Lag onder zonnebank 3 en niet onder 2 zoals de eerste keer, en bleek nieuwe lampen te hebben, dus iets feller dan de andere zonnebank... grr! Ach 20 juni is het wel over neem ik aan haha!
Goed om te horen Fannetje dat je album in de smaak valt
Vrienden van ons hebben zo'n 850 foto's gemaakt (vnl. 's-avonds) en verder hebben we foto's gehad van mijn zus, een vriend, de dj en zijn er met onze eigen camera ook de nodige plaatjes geschoten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:53 schreef freud het volgende:
[..]
Wel 1400??!! Zo dan!!! Wel tof, alleen nog moeilijker kiezen lijkt me.
[..]
Klinkt bekend. Ik ben half albino geloof ik, en dan is een zonnebank geen strak plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |