abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58789134
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 18:57 schreef Yoni het volgende:
Ik wilde ook zonnebanken, maar mocht van de zonnebankmevrouw maar 1 minuut....

Jaaaaa...dáár ga ik me dus niet helemaal voor uitkleden enzo. Hopelijk wordt het gewoon een mooie zomer, zodat ik op de bruiloft van tessie wel mooi gekleurd in mijn mooie jurkje kan.
HaHa ik ken dat,zo op de foto te zien heb je hetzelfde huidtype als ik.Rossig/rood haar(ik ben geverfd) blanke huid met veel sproeten.

Ik heb wat info opgevraagd bij verschillende bloemisten en ik sta echt versteld van het prijsverschil.Overal dezelfde foto laten zien van wat ik wil en bij de de goedkoopste of duurste scheelt het gewoon 75 euro Net zoals corsage's,bij de een begint het vanaf 2.50 en de ander 7.50. Het is dus echt wel de moeite waard om wat rond te kijken,belachlijk zeg!!
01-08-2008
pi_58789202
Ik heb mijn jurk
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_58790079
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:27 schreef tessie het volgende:
Ik heb mijn jurk
Jeeeeeey, Feli!

Doe em eens aan...zeg eens flits...doe es mailen? Goed voor de inspiratie
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 20 mei 2008 @ 22:12:49 #65
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58790566
Ik heb al foto's gezien van tess haar jurk
pi_58790796
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:12 schreef Yoni het volgende:
Ik heb al foto's gezien van tess haar jurk
pi_58790908
jeuj tess heeft haar jurk!

ik ben al door de afgelopen zon aardig bij gebruind dus zonnebank niet nodig, kan ik ook niet tegen trouwens dus dat komt goed uit. Ik heb nog meer reacties op de kaart gehad da's echt leuk!

en vanavond geweest bij iemand die eigenlijk een soort van sloffen van vilt maakt en waarschijnlijk krijg ik toch mooiere schoenen / sloffen voor onder mijn jurk!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:33:02 #68
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58791151
* Levitation is gek op zonnebanken.
Kan er ook best lang onder... al moet ik mijn huid wel vet houden, want die is vrij droog van zichzelf en dan kun je alsnog verbranden. Heb wel vorig jaar een keer genadeloos mijn kont verbrand onder de zonnebank. Sindsdien doe ik iets voorzichtiger aan.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_58795052
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Jeeeeeey, Feli!

Doe em eens aan...zeg eens flits...doe es mailen? Goed voor de inspiratie
Aandoen kan ff niet meer, want hij hangt bij mijn moeder thuis Maar natuurlijk hebben we wel foto's gemaakt bij het passen
Kheb je net wat foto's gemailt
pi_58799601
Ik vind dat mensen die onder de zonnebank zijn geweest een heel lelijk kleurtje hebben. Dat zou ik dus echt nooit doen en al helemaal niet voor mijn bruiloft.

[ Bericht 0% gewijzigd door MinderMutsig op 21-05-2008 12:38:44 ]
There is no love sincerer than the love of food.
pi_58799808
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind dat mensen die onder de zonnebank zijn geweest een heel lelijk kleurtje hebben. Dat zou ik dus echt nooit doenen al helemaal niet voor mijn bruiloft.
Als je een lelijk kleurtje hebt gekregen van de zonnebank, ben je er te vaak en te lang onder geweest. Klein beetje kleur op je lijf gaat prima onder de zonnebank. Maar ik ben een mixje Nederlands-Portugees-Indiaans en heb dus al een andere huidskleur dan de meesten hier en ik bruin dus ook waarschijnlijk anders.
***Levi was here***
pi_58801117
Zonnebanken moet je natuurlijk niet overdrijven. Ik krijg trouwens sinds kort ipv een egaal tintje allemaal sproetjes op mijn gezicht Vind ik niet erg want ik houd wel van sproetjes, maar het is wel wat lastiger met foundation.

En ik ben dus wel binnen no-time weer wit als ik even 2 weken niet in de zon kom.
pi_58804170
Vandaag gehoort wie we hebben als ambtenaar!
Het is een vrouw, de naam zegt me niks verder

Donderdag even bellen om een afspraak met haar te maken

Zonnebank
Ik ben best wel wit nu, dus een paar keer zonnebank zorgt er bij mij voor dat ik niet zo spierwit ben en er iets gezonder uit zie. Heb een schema met die vrouw gemaakt dat ik straks niet poepbruin onder dat ding uitkom.
Gisteren 10 minunten op de B bank en vrijdag 12 minuten onder de B bank
Volgende week 1x 15 min B bank en 1x 18 min B bank
Die week daarop 1x 10 min A bank en 1x 15 min B bank
etc etc etc

B = een lichte zonnebank waar je langer en vaker onder moet om een bruin kleurtje te krijgen. Het duurt langer voor je wat bruiner bent, maar het is een wel een mooiere bruin dat langer blijft.
A = is een soort van snelbruiner, die zorgt ervoor dat ik wat bruiner wordt nadat ik 4x b heb gehad.
B = de grondverf als het ware en A het kleurtje
pi_58804269
ik heb net gewoon weer even een uurtje zon in de tuin gepakt!
pi_58804427
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:12 schreef draculettetje het volgende:
ik heb net gewoon weer even een uurtje zon in de tuin gepakt!
Dat gaat een stuk minder goed als je zoals ik fulltime binnen op je gat zit.
Trouwens, onder de zonnebank ga ik in mijn nakie... in de tuin doe ik dat never nooit niet... en dan hou je altijd kleurverschillen die heel lelijk kunnen uitpakken onder je jurk. En dat vind ik persoonlijk storender dan een zonnebank kleurtje.
***Levi was here***
pi_58804457
Vanavond het album ophalen!
pi_58804491
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:21 schreef Levitation het volgende:

[..]

Trouwens, onder de zonnebank ga ik in mijn nakie... in de tuin doe ik dat never nooit niet... en dan hou je altijd kleurverschillen die heel lelijk kunnen uitpakken onder je jurk. En dat vind ik persoonlijk storender dan een zonnebank kleurtje.
Ik met pinksteren in de zon gelegen, en moest er goed om denken hoe ik me topje had etc
Want anders zie je inderdaad kleur verschillen in me jurk, en dat wil ik niet!
Daarom zonnebank
pi_58804495
quote:

[..]

da's waar,

nou lig ik idd niet naakt in mn tuin
maar pootje wil niet in de zon maar ook niet onder de zonnebank
loop toch met 1 wit been rond dan, gelukkig valt de jurk daaroverheen
pi_58804499
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:23 schreef Fannetje het volgende:
spannend
pi_58804504
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:23 schreef Fannetje het volgende:
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:00:23 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58805133
quote:

[..]

topless op het strand ruled.

*mooi egaal bruin is van boven. Enige waar je de aftekeningen van ziet zijn van mn bikinibroekje
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_58805540
Ik heb met pinksterweekend ook lopen kloten met 'strapless' zonnen Heb nog wel even te gaan voor ik ga trouwen, maar als die bandjes eenmaal 'ingebrand' zijn dan zie je dat volgend jaar nog bij mij
  woensdag 21 mei 2008 @ 18:22:22 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58806582
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:21 schreef octopussy het volgende:
Ik heb met pinksterweekend ook lopen kloten met 'strapless' zonnen Heb nog wel even te gaan voor ik ga trouwen, maar als die bandjes eenmaal 'ingebrand' zijn dan zie je dat volgend jaar nog bij mij
Same here. Dus daarom zon ik ook geheel topless

Heb voordat ik MikeyMo leerde kennen (dik 3.5 jaar geleden) gezellig op een terras in Emmen lopen drinken met wat vrienden. Ik was ontzettend verbrand. Nu, 3.5 jaar later zie je nog steeds mn mouwen (had een shirtje aan dus je ziet precies waar het schirtje overheen zat).
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:20:25 #84
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_58811259
Ik ga al sinds februari 1 keer per week op de zonnebank, alleen afgelopen 2 weken niet, 2 weken geleden was het al heel zonnig en vorige week kwam het er niet van. Dus ik ga morgen weer na het sporten. En het is zo heerlijk lekker ontspannen en lekker liggen en warm, muziekje erbij mmmmmmmmmmmmmmmmmm
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_58812554
nog meer leuek reactie op de uitnodigingen
nog een stuk of 10 dan kunnen de avond gasten ook de deur uit (klinkt dat stom zo)
zal overleggen of ik hem dan hier mag plaatsen, de uitnodiging dan
pi_58816587
Oh dat zou wel leuk zijn draculetetje, ik ben wel benieuwd
pi_58816834
hoe waren de foto's?
pi_58816837
of eigenlijk hoe zijn de foto's?
pi_58817016
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 23:13 schreef draculettetje het volgende:

zal overleggen of ik hem dan hier mag plaatsen, de uitnodiging dan
Ow leuk,ben erg neiuwsgierig
Als die van ons de deur uit zijn zal ik em ook hier neerzetten (nog wel een paar weken geduld hoor)
01-08-2008
pi_58817081
ow ja en vandaag nog 6 weken te gaan
vind het allemaal nu wel snel gaan
pi_58817261
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
hoe waren de foto's?
Ja, goeie vraag!
Fannetje?? Hoe is je album?
***Levi was here***
pi_58828440
Super!

Wel veel "bekende" foto's, omdat we er al 1400 toegestuurd hadden gekregen, maar ook wel een paar hele aparte en in het geheel gewoon een erg mooi album!
pi_58830612
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 16:59 schreef Fannetje het volgende:
Super!

Wel veel "bekende" foto's, omdat we er al 1400 toegestuurd hadden gekregen, maar ook wel een paar hele aparte en in het geheel gewoon een erg mooi album!
dat zijn de goede berichten!
pi_58861160
Ben verbrandt gisteren onder de zonnebank
Me bips en me bovenbenen (net onder me bibs) en stukje onderrug

Lag onder zonnebank 3 en niet onder 2 zoals de eerste keer, en bleek nieuwe lampen te hebben, dus iets feller dan de andere zonnebank... grr! Ach 20 juni is het wel over neem ik aan haha!

Goed om te horen Fannetje dat je album in de smaak valt
pi_58862604
Vandaag is een vriendin/collega van me getrouwd,ze zag er echt prachtig uit. Vanavond naar het feest
Je bekijkt nu toch zo'n bruiloft met heel andere ogen he!
01-08-2008
  FOK!fotograaf vrijdag 23 mei 2008 @ 20:53:23 #96
18921 freud
Who's John Galt?
pi_58865593
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 16:59 schreef Fannetje het volgende:
Super!

Wel 1400??!! Zo dan!!! Wel tof, alleen nog moeilijker kiezen lijkt me .
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 17:25 schreef Patries86 het volgende:

Lag onder zonnebank 3 en niet onder 2 zoals de eerste keer, en bleek nieuwe lampen te hebben, dus iets feller dan de andere zonnebank... grr! Ach 20 juni is het wel over neem ik aan haha!

Klinkt bekend . Ik ben half albino geloof ik, en dan is een zonnebank geen strak plan.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_58868498
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 17:25 schreef Patries86 het volgende:

jammer van het verbrande en dat met zo'n goed schema....
@ pure poison fijne avond nog
pi_58868957
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 20:53 schreef freud het volgende:

[..]

Wel 1400??!! Zo dan!!! Wel tof, alleen nog moeilijker kiezen lijkt me .
[..]

Klinkt bekend . Ik ben half albino geloof ik, en dan is een zonnebank geen strak plan.
Vrienden van ons hebben zo'n 850 foto's gemaakt (vnl. 's-avonds) en verder hebben we foto's gehad van mijn zus, een vriend, de dj en zijn er met onze eigen camera ook de nodige plaatjes geschoten.
pi_58872699
vandaag eindelijk dan taart proeven en bespreken wat we willen
en onze ringen weer even kijken, en laatste aanpassing bespreken!
  zaterdag 24 mei 2008 @ 10:44:10 #100
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_58874044
K was donderdag nog even op de zonnebank geweest, omdat we gisteren met personeelsuitje naar Zeeland gingen. Was maar goed ook ,want ben nu gisteren niet verbrand!
Maar ik ga vooral onder zonnebank voor basis tintje gewoon, niet extreem bruin ofzo, maar ik ben echt bleek als ik niet op de zonnebank ga. En ben met het mooie weer 2 weken niet geweest.

Afgelopen donderdag heeft de BABS (buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand) van Vlaardingen gebeld (1 van de 8) en we weten nu wie ons gaat trouwen. Komende woensdag hebben we een gesprek met haar. We hebben nog best wel specifieke eisen (we hebben al 2 huwelijksceremonies meegemaakt waarin er werd verteld
A houdt van dieren
B niet zo maar neemt ze voor lief
A houdt van badmintonnen
B ook
A werkt daar en daar
B werkt daar en daar
Ze hebben elkaar daar en daar leren kennen.

Nou dat gaan wij dus echt pertinent NIET doen. Geen vage verhaaltjes met dingen erin die iedereen van ons toch wel weet die daar is (alle intimi die heel de dag met je meegaan weten echt wel waar je elkaar hebt leren kennen).
Wij gaan haar huiswerk laten maken en ze mag wat gaan vertellen over het symbolisme van het huwelijk en wat de betekenis ervan is etc eventueel in verschillende culturen. (ga zelf zo ook even boek in de bieb halen dat ze geen onzin verteld natuurlijk )

Woensdag laatste keer naar locatie, nog even naar bloemist en ringen halen. Week erop naar notaris voor tekenen en dan.... zijn we 2 weken vantevoren klaar met alles.

Ow het gaat zo harddddddd, dat kan Patricia vast wel beamen over 4 weken zijn we nu getrouwde vrouwen!!!!!
  zaterdag 24 mei 2008 @ 11:03:36 #101
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58874233
Onze BABS deed wel "gewoon" een verhaaltje over wie we zijn, waar we elkaar hebben leren kennen enzo. Maar het was een super tof mens en ze heeft er echt een leuk verhaal van gemaakt. Ze voelde ons goed aan en de grapjes die ze maakte waren gepast en leuk.
***Levi was here***
pi_58876985
Ja het gaat nu wel erg hard J-net!

Moet maandag echt even onze babs bellen Wij willen ook niet zo'n verhaal als j-net zei
Hij houdt van dit,zij ook etc etc. Willen iets luchtigs, beetje komischs/grappigs. Gewoon over wie wij zijn etc

Maandag ook de notaris gaan bellen, want dit moet ook geregeld gaan worden verder.
6 juni jurk weer passen, is dan korter gemaakt en moet nog steeds oorbellen hebben

Taart bestellen volgende week en ringen naar de juwelier om de datum erin te laten zetten en ze weer beetje op te poetsen
pi_58879730
vandaag weer een hoop geregeld en gedaan, de taart was errug lekker, en hebben hem dan ook besteld
hebben maar liefst vijf lagen! en de kleuren van de decoratie zijn de kleuren die ik gebruikt heb bij de uitnodigingen!
Ringen weer gepast en nu is ie perfect, nog een diemantje erbij mij in en naam en datum graveren en is ie klaar
volgende week kunnne we ze ophalen!
pi_58896445
Hierbij nog even een paar van mijn favoriete foto's van de fotograaf!

pi_58896483
die foto;s zijn gewoon echt heel erg mooi!

efteling
pi_58897930
quote:
Op zondag 25 mei 2008 13:04 schreef Fannetje het volgende:
Hierbij nog even een paar van mijn favoriete foto's van de fotograaf!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuk, foto's in de efteling!!!

Ook maar eens een stel over moet halen om daar een reportage te doen
pi_58901640
Mooie foto's hoor Fannetje,
Vooral die laatste vind ik erg leuk en mooi
01-08-2008
pi_58901938
Lieve foto's!
Ik vind alleen die tweede foto een beetje raar. Jullie staan er mooi op hoor, heel lief momentje maar het lijkt net alsof die foto meer om de achtergrond gaat dan om jullie. Alsof jullie in de weg staan op een mooi plaatje ofzo? Kan niet precies mijn vinger erop leggen wat het is maar in mijn ogen klopt hij niet helemaal. Misschien dat een van de fotografen hier snapt wat ik bedoel en het beter uit kan leggen? Jullie vallen een beetje weg in die foto vind ik, best jammer want nogmaals, jullie staan er wel heel mooi op.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 25 mei 2008 @ 17:29:24 #109
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_58901987
Supermooie foto's !
pi_58902691
Ooh wat een leuke foto's fannetje! Ik baal nu wel erg dat de Efteling voor ons zo'n eind uit de buurt is.
pi_58902811
quote:
Op zondag 25 mei 2008 18:04 schreef tessie het volgende:
Ooh wat een leuke foto's fannetje! Ik baal nu wel erg dat de Efteling voor ons zo'n eind uit de buurt is.
Val er niet nog wat te regelen?
pi_58904050
quote:
Op zondag 25 mei 2008 18:11 schreef An24 het volgende:

[..]

Val er niet nog wat te regelen?
Ik wil wel hoor
  FOK!fotograaf zondag 25 mei 2008 @ 20:37:11 #113
18921 freud
Who's John Galt?
pi_58905587
Toffe locatie zeg die Efteling!!!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_58908527
zooo nog 5 uitnodigingen te gaan dan heb ik ze eindelijk allemaal af en de post op
ben blij dat ik er dan af ben!
pi_58912826
Leuke foto's fannetje!

wat je van ver haalt is goed toch? Ik hoop het maar want ik heb een adresje in Franeker gevonden voor jurken. Woensdag ga ik kijken
Ondertussen zijn we ook drk bezig met de huwelijksreis te plannen we gaan een lang weekend van vrijdag tot dinsdag naar Barcalona n zondags hebben daar een concert van Bruce Springsteen Normaal als we achter de beste man aan gaan met touren dan is het een hotel met bed en douche en klaar, maar nu gaan we dus op de verwentoer! De reis word bijna duurder dan de bruiloft zelf
pi_58914106
hihi maar wel een reis om niet meer te vergeten!
pi_58922556
Woensdag naar de notaris toe.
Erik werkt in de zaak van zijn pa, wat over 2 a 3 jaar van erik wordt.
Dus trouwen op huwelijkse voorwaarden is voor ons dus wel verstandig, vandaar even naar de notaris!
Best nog veel geld vragen die mensen, pff!
pi_58927356
Ja he Patries! Ik werk zelf voor een notaris, en vind het ook altijd zo duur haha!

Wij kregen vandaag een telefoontje dat onze ringen klaar liggen! We gaan ze donderdag ophalen
  Hoofdredactie Fotografie maandag 26 mei 2008 @ 23:28:47 #119
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58930462
Ik heb een trouwjurk gekocht op Marktplaats

Alleen jammer dat ik 'm niet pas Ik ga een trash the dress shoot doen
pi_58933463
dat lijkt me dan wel moeilijk van het kopen van (ik vind zo'n) belangrijke jurk.
Ik weet wel dat ze erg duur origineel zijn, maar past dan wel als gegoten

kan je deze niet laten vermaken?
pi_58933699
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:28 schreef Yoni het volgende:

[ afbeelding ]

Wat ga je er mee doen dan?
01-08-2008
  dinsdag 27 mei 2008 @ 08:18:27 #122
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58933857
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:28 schreef Yoni het volgende:

[ afbeelding ]

Lijkt me zo gaaf om te doen!
Alleen niet met mijn jurk.

Ben wel benieuwd naar die foto's!
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')