Altijd leuk om te horenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank je wel voor je mooie kaart! ben je zeker wel druk mee geweest....
klopt is ook leuk!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:52 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Altijd leuk om te horen
Wij hadden geen zelf gemaakte kaart, maar moesten hem wel deels zelf in elkaar zetten...
Hoop werk alsnog en waren ook blij dat sommige zeiden dat ze hem mooi vonden
Dat is jammer, maar zo kent iedereen je ook. Wit en niet bruin zeg maarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:59 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik wil ook graag wat bruiner zijn,ben echt in en in wit.Helaas heb ik een zonneallergie en onder de zonnebank kan ik ook niet tegenIk wordt dus echt een wit bruidje...
Lekker is dat he! ik ga sowiezo wel eens, omdat mijn spieren het ook erg goed trekken. Maar als ik iets belangrijks heb als een bruiloft of een leuk feest, ga ik ook altijd even. Je voelt je dan helemaal opgeladenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:52 schreef Patries86 het volgende:
Net voor het eerst onder de zonnebank geweest
Eerst een goed advies gekregen en er toen onder gegaan.
Wil er over een maand wel iets bruiner uitzien in mijn jurk dan nu.
Nu eerst 3x een B zonnebank (opbouwen) en dan A zonnebank en dan weer eens een B etc
Vandaag maar 10 min,maar het is wel even 10 min relaxquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekker is dat he! ik ga sowiezo wel eens, omdat mijn spieren het ook erg goed trekken. Maar als ik iets belangrijks heb als een bruiloft of een leuk feest, ga ik ook altijd even. Je voelt je dan helemaal opgeladen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:47 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Vandaag maar 10 min,maar het is wel even 10 min relax
En daarna denk je echt zo van; Hmmm lekker!
En je voelt je meteen ook lekkerder en bruiner haha
HaHa ik ken dat,zo op de foto te zien heb je hetzelfde huidtype als ik.Rossig/rood haar(ik ben geverfd) blanke huid met veel sproeten.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:57 schreef Yoni het volgende:
Ik wilde ook zonnebanken, maar mocht van de zonnebankmevrouw maar 1 minuut....
Jaaaaa...dáár ga ik me dus niet helemaal voor uitkleden enzo. Hopelijk wordt het gewoon een mooie zomer, zodat ik op de bruiloft van tessie wel mooi gekleurd in mijn mooie jurkje kan.
Aandoen kan ff niet meer, want hij hangt bij mijn moeder thuisquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Jeeeeeey, Feli!
Doe em eens aan...zeg eens flits...doe es mailen? Goed voor de inspiratie![]()
![]()
Als je een lelijk kleurtje hebt gekregen van de zonnebank, ben je er te vaak en te lang onder geweest.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind dat mensen die onder de zonnebank zijn geweest een heel lelijk kleurtje hebben.Dat zou ik dus echt nooit doenen al helemaal niet voor mijn bruiloft.
Dat gaat een stuk minder goed als je zoals ik fulltime binnen op je gat zit.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:12 schreef draculettetje het volgende:
ik heb net gewoon weer even een uurtje zon in de tuin gepakt!
Ik met pinksteren in de zon gelegen, en moest er goed om denken hoe ik me topje had etcquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat gaat een stuk minder goed als je zoals ik fulltime binnen op je gat zit.![]()
Trouwens, onder de zonnebank ga ik in mijn nakie... in de tuin doe ik dat never nooit niet... en dan hou je altijd kleurverschillen die heel lelijk kunnen uitpakken onder je jurk. En dat vind ik persoonlijk storender dan een zonnebank kleurtje.
da's waar,quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat gaat een stuk minder goed als je zoals ik fulltime binnen op je gat zit.![]()
Trouwens, onder de zonnebank ga ik in mijn nakie... in de tuin doe ik dat never nooit niet... en dan hou je altijd kleurverschillen die heel lelijk kunnen uitpakken onder je jurk. En dat vind ik persoonlijk storender dan een zonnebank kleurtje.
topless op het strand ruled.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Same here. Dus daarom zon ik ook geheel toplessquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:21 schreef octopussy het volgende:
Ik heb met pinksterweekend ook lopen kloten met 'strapless' zonnenHeb nog wel even te gaan voor ik ga trouwen, maar als die bandjes eenmaal 'ingebrand' zijn dan zie je dat volgend jaar nog bij mij
Ow leuk,ben erg neiuwsgierigquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:13 schreef draculettetje het volgende:
zal overleggen of ik hem dan hier mag plaatsen, de uitnodiging dan
Ja, goeie vraag!quote:
dat zijn de goede berichten!quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:59 schreef Fannetje het volgende:
Super!
Wel veel "bekende" foto's, omdat we er al 1400 toegestuurd hadden gekregen, maar ook wel een paar hele aparte en in het geheel gewoon een erg mooi album!
Wel 1400??!! Zo dan!!! Wel tof, alleen nog moeilijker kiezen lijkt mequote:Op donderdag 22 mei 2008 16:59 schreef Fannetje het volgende:
Super!
Wel veel "bekende" foto's, omdat we er al 1400 toegestuurd hadden gekregen, maar ook wel een paar hele aparte en in het geheel gewoon een erg mooi album!
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:25 schreef Patries86 het volgende:
Ben verbrandt gisteren onder de zonnebank
Me bips en me bovenbenen (net onder me bibs) en stukje onderrug
Lag onder zonnebank 3 en niet onder 2 zoals de eerste keer, en bleek nieuwe lampen te hebben, dus iets feller dan de andere zonnebank... grr! Ach 20 juni is het wel over neem ik aan haha!
Goed om te horen Fannetje dat je album in de smaak valt
jammer van het verbrande en dat met zo'n goed schema....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:25 schreef Patries86 het volgende:
Ben verbrandt gisteren onder de zonnebank
Me bips en me bovenbenen (net onder me bibs) en stukje onderrug
Lag onder zonnebank 3 en niet onder 2 zoals de eerste keer, en bleek nieuwe lampen te hebben, dus iets feller dan de andere zonnebank... grr! Ach 20 juni is het wel over neem ik aan haha!
Goed om te horen Fannetje dat je album in de smaak valt
Vrienden van ons hebben zo'n 850 foto's gemaakt (vnl. 's-avonds) en verder hebben we foto's gehad van mijn zus, een vriend, de dj en zijn er met onze eigen camera ook de nodige plaatjes geschoten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:53 schreef freud het volgende:
[..]
Wel 1400??!! Zo dan!!! Wel tof, alleen nog moeilijker kiezen lijkt me.
[..]
Klinkt bekend. Ik ben half albino geloof ik, en dan is een zonnebank geen strak plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |