Wij gewoon in de brievenbus op de hoek van de straat gedaan, allemaal goed aangekomen!quote:Op zondag 18 mei 2008 16:52 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb ze gewoon in de brievenbus gegooid en ze zijn zover ik weet allemaal aangekomen. Waarom zou dat onveiliger zijn? Het is geen vuurwerk-tijd en na de brievenbus belandt de post toch allemaal op dezelfde plek!
neuj qua kleur zijn ze donker blauw, maar daar valt met de stof van mn jurk vast wat van in elkaar te flansenquote:Op zondag 18 mei 2008 12:24 schreef Pure-Poison het volgende:
Oke,wat voor schoenen heb je nu dan? Zijn ze kwa kleur een beetje bijpassend aan je jurk?
Handig!quote:Op zondag 18 mei 2008 23:36 schreef draculettetje het volgende:
ik stuur ze vanaf mn werk, daar wordt de post toch elke dag opgehaald
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 19 mei 2008 12:26 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Handig!
En er valt inderdaad wel iets van je schoenen te maken! Succes ermee in ieder geval!!
ooohhhhhw spannend! Jammer dat Yoni niet mee kan. Toch veel plezier gewenst. Stuur je een fototje?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:34 schreef tessie het volgende:
Komt vast goed met die schoenen draculettetje.
Ik mag morgen mijn jurk ophalen! Ben zooo benieuwd!
En? En? En?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:36 schreef Fannetje het volgende:
Wij mogen woensdag ons fotoalbum op gaan halen bij de fotograaf!
Ik ben zoooo benieuwd!
veel plezier vandaag!quote:Op maandag 19 mei 2008 18:34 schreef tessie het volgende:
Komt vast goed met die schoenen draculettetje.
Ik mag morgen mijn jurk ophalen! Ben zooo benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |