Ze kon me het niet exact vertellen omdat de prijzen net verandert waren, maar rond de 550 a 600 euro.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jawel!![]()
![]()
Bij onze trouwlocatie konden we ook bruidstaart bestellen, die was ongeveer E 765 euro voor 90-100 personen.En dan te bedenken dat we 125 man op onze receptie hadden, we zijn dus maar voor losse gebakjes gegaan, die waren overigens ook érg lekker.
ja. Maar ik heb nog extra aanquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:30 schreef draculettetje het volgende:
pfff dat zijn me prijzen
hihi wordt dat een kodak moment? of toch een andere taart?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja. Maar ik heb nog extra aangevraagd "Moet ik nog op de prijs letten?"
Toen hij met halfvolle mond en met 1 oog naar een boeiend iets op tv mompelde "hmzz neuh"
wacht maar tot ie de prijs hoort
kodak moment. We hadden immers een dealquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi wordt dat een kodak moment? of toch een andere taart?
6 euro p.p. Vind het nog meevallen. Had nog 1 gezien, a 750 euroquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:44 schreef octopussy het volgende:
Het is veel geld, maar op zich niet eens schokkend. Ik denk dat je bij de meeste fatsoenlijke bakkers wel zo'n bedrag kwijt bent voor een grote taart.
Wij doen trouwens de taart als dessert van het avondeten. Dat is dan dus alleen voor directe familie (ouders, broers en zussen en aanhang) en ons 'personeel'. Voor 100 man taart had ik geen zin in.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
kodak moment. We hadden immers een deal
Had ie maar moeten luisteren toen ik het vroeg
weet je trouwens ook wat de vulling is dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
6 euro p.p. Vind het nog meevallen. Had nog 1 gezien, a 750 euro
maar deze vond ik mooier
het mooie aan die "keidure" taart is dat je voor 50 euro (of 75 dat weet ik niet meer) extra zélf de vulling kan bepalenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weet je trouwens ook wat de vulling is dan?
ow da's dan wel weer leuk!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
het mooie aan die "keidure" taart is dat je voor 50 euro (of 75 dat weet ik niet meer) extra zélf de vulling kan bepalen
nou ik ben gek op fruit, maar dat ziet mn kerel niet zo zitten. Heb je advies?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow da's dan wel weer leuk!
Bij ons werd er wel van alles geadviseerd omdat er eigenlijk niet veel lang mooi en goed blijft in de zomer
dus nu tevreden met wat we hebben!
heb je al een idee wat voor vulling je wilt?
wij hebben in ieder geval iets met bitterkoekjes en mandarijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou ik ben gek op fruit, maar dat ziet mn kerel niet zo zitten. Heb je advies?
oeh mandarijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wij hebben in ieder geval iets met bitterkoekjes en mandarijn
en iets van room maar alles zeg ik niet want er wordt natuurlijk meegelezen
mja ach. Ik trouw maar 1x neem ik aanquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:07 schreef Pure-Poison het volgende:
Ow.zo veel geld voor taart,daze zijn echt gaaf hoor maar ik denk er nog niet aan om 600euro aan taart te besteden!
als dinner toetje? of om 20:30 gelijk?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:01 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik twijfel zowiezo nog of we wel taart doen.We trouwen om 16.00 om 17.30 dinner en dan begint om 20.30 feest...wanneer moeten we die taart dan doen vraag ik me af?!
Same herequote:Op woensdag 4 juni 2008 20:35 schreef Pure-Poison het volgende:
Ja had ook al aan een ijstaart gedacht als toetje,zal het er nog eens met mijn aanstaande over hebben...al vind ie het meestal wel prima,ik regel het en hij mag betalen HaHa!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |