dezequote:Op maandag 22 september 2008 09:38 schreef Apfel. het volgende:
Iemand die mij kan vertellen welke aflevering is dat er n stel meiden een hotelkamer hadden gehuurd, en de geruilde puber een buitenlandse was die eigenlijk niet mocjht drinken / blowen.
quote:
Mijn vriendin speelt ook hockey en werkt ook bij een ijssalon. Was ze ook blond met krullen?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
![]()
Wel weer heel veel vooroordelen bestigend.... Allemaal werkloos, hele dag beetje roken en die kakker bij de hockey en werkend bij de ijssalon
Beetje overdreven allemaal. Ik woon in hetzelfde dorp als die Merel, maar het werd wel heel erg kak neergezet. Zoals dat er hier niks te doen zou zijn, dat het stil is en dat ze nog nooit in de buurt van iemand met een jointje is geweestquote:Op woensdag 24 september 2008 11:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
![]()
Wel weer heel veel vooroordelen bestigend.... Allemaal werkloos, hele dag beetje roken en die kakker bij de hockey en werkend bij de ijssalon
Jij wou zeker alleen die clip zien dat ze liepen te chillen in bad apfelquote:Op maandag 22 september 2008 09:38 schreef Apfel. het volgende:
Iemand die mij kan vertellen welke aflevering is dat er n stel meiden een hotelkamer hadden gehuurd, en de geruilde puber een buitenlandse was die eigenlijk niet mocjht drinken / blowen.
dankquote:Op maandag 22 september 2008 10:52 schreef roburt het volgende:
[..]
deze
http://puberruil.kro.nl/u(...)alini-en-jamila.aspx
Ja precies,In Priscilla zit veel meer dan haar omgeving toelaat er uit te komen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:41 schreef Bonzai. het volgende:
Idd, die Pris had ondanks haar hoge margiegehalte nog wel iets. En Merel, mja, toch een beetje 13 in een dozijn figuur. Ik ken haar iig eentoe.
Dat weet ik nu ook weer niet. Sowieso een beetje moeilijk oordelen over mensen in een realityreeks waar de helft van wat gebeurt hen waarschijnlijk gewoon opgedrongen wordtquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:48 schreef joep.t het volgende:
[..]
Ja precies,In Priscilla zit veel meer dan haar omgeving toelaat er uit te komen.
ja, jij pestte hem met zijn lange haarquote:Op zondag 28 september 2008 21:17 schreef Corkscrew het volgende:
Die LARP-gast heeft bij mij op school gezeten. Ik ken die kop nog uit duizenden
Ik heb ook gehoord dat bij de volgende aflevering de mensen in de klas van het 'kak'-figuur (iemand van het plaatselijke gymnasium) werd gevraagd of ze polo's of een overhemd, of iig kraagjes aandeden wanneer er werd opgenomenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:29 schreef Riro het volgende:
[..]
Beetje overdreven allemaal. Ik woon in hetzelfde dorp als die Merel, maar het werd wel heel erg kak neergezet. Zoals dat er hier niks te doen zou zijn, dat het stil is en dat ze nog nooit in de buurt van iemand met een jointje is geweestEr zijn hier een stuk of 7 kroegen, dus genoeg gezelligheid. Maar dan moet je er wel komen. Verder gok ik dat meer dan 75% van de jongeren hier (en in de omgeving) drugs gebruikt, dus ik kan me bijna niet voorstellen dat dat waar is.
Wel leuk om je eigen dorp en vroegere school te zien in zo'n afleveringEn dat meisje uit Heerlen was leuk spontaan inderdaad.
It's tv... Wat had je dan verwacht.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:04 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat bij de volgende aflevering de mensen in de klas van het 'kak'-figuur (iemand van het plaatselijke gymnasium) werd gevraagd of ze polo's of een overhemd, of iig kraagjes aandeden wanneer er werd opgenomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |