Rolf krijgt er echt steeds meer zin in: beetje de vriendinnetjes van Anouk afsnauwen en zo.
Ruud's zus mag alleen langs komen als z'n vriendin niet thuis is?
Brr. Pim Fortuin in BB? Hij geilt op Bart...
Sorry, dit moest ik even kwijt.
Ik kan mij herinneren dat ik eens 20 uur achtereen moest werken en vervolgens slechts 4 uur kon slapen, toen zag ik er ook zo uit. Maar na een douche ging het wel weer.
Wat betreft de gasten. Gaan we intellectueel doen vanavond. (om in de taal van voo te spreken)
Gelukkig leveren deze wat tegengas.
Ok, stop de pers. Ik hoor net dat je Voo hebt, en de commerciele zenders. Oeps, dacht effe dat voo commercieel was. Gelukkig niet dus.
Het zou wel wat actie hebben gegeven: Pim Fortuyn die Martin had benaderd...
Zoals Youp vtH. in z'n column al aangaf dat de verplichte allochtoon erin moet (en voo deze wens reeds vervuld heeft -> sorry voor mijn opmerking), zo zal een gay ook wel z'n positieve invloed kunnen hebben.
Martin: "Volgens mij is Pim homo. Hij zat zo in m'n reet tijdens het douchen.."
Hij blijkt dus (als je familie kunt geloven) echt te zijn zoals hij zich in BB voordoet.
Vond trouwens ook dat zusje van A. erg veel op haar lijken. Wat een wereld wonder he
Misschien grappig idee om de bewoners namens Fok! een verhalen bundel te overhandigen met teksten van Doordevil. (met z'n goedkeuring natuurlijk)
Da's nog eens stof waar je iets aan hebt. In de ogen van Voo, pure management rapportage
Btw, nu ik Cyrille deze aflevering lekker heb zien huppelen en nu weer in haar werkkleding, begin ik een heel apart gevoel van binnen te krijgen. (en zeker nu ik weer een pijpje Grolsch achterover sla)
enne die bart!!!!!!!!!
sheeeeeesh
die gozer kickt echt wel op vrouwekleren!
http://surf.to/BigBro
Lukas
quote:
op 11-04-1999 om 11:25 PM schreef dextertje het volgende:
Huh? Een glimp van een der vrouwen op de wc!
Pim wishful thinkt dat Bart niet vies is van mannen.
Hij is in ieder geval niet vies van vrouwenkleren....
PS. PdL gaat zo weer uitzenden op 3, en wie weet zien we Ruud weer.
Tegen jaarclubgenootjes Anouk: "Who cares?"
En dan deze:
Tegen zijn gezelschap:
"We kunnen nog lang doorpraten en dan wordt het over een uur of 2 nog gezellig ook..."
Oh Rolfie, I love it when you're such a bitch !
quote:
op 11-04-1999 om 11:25 PM schreef dextertje het volgende:
Huh? Een glimp van een der vrouwen op de wc!
Yep, volgens mij Anouk, staat op video, zal het morgen ff terug kijken.
Prachtige uitzending vanavond laat. BB wordt saai? Gelul, ik vind het nog steeds fantastisch. Vooral die ene live schakeling zonder dat Rolf wat zei. Dat was prachtig! Ze zouden BB zou live 24 uur per dag op de TV moeten gooien. Weg met de weekopdracht. Lang leve de nonstop TV-uitzending.
Rolfie deed het niet slecht vandaag. Wat dacht je van die twee vrienden van Cyrille (die ene heeft haar aangeprijsd maandag) die er verder slechts [i]zaten. Ik ben dan zo'n figuur die zich meteen afvraagt wat die twee jongens er wel van denken zonder aan het woord en amper in beeld te zijn geweest. Daar doen ze het toch niet voor?
En Sabine, in gesprek met een net tot een verkleedpartijtje verleidde Bart. Waanzinnig. Dat was pas aparte televisie. Niks geen stomme SBS show, dit was heeeeel apart en ik heb ervan genoten. Waarschijnlijk niet om dezelfde reden waarom vele anderen er waarschijnlijk ook van hebben genoten (en dan heb je ook nog de andersdenkenden), maar ik vond het
Oh, trouwens, intellectueel, als beroep. Dat wil ik later ook wel worden als ik groot ben. Wat moet ik doen om daar te komen?
in·tel·lec·tu´eel 1
de intellectueel (mannelijk); de intellectuelen
1 iemand met een verstandelijke, wetenschappelijke instelling
in·tel·lec·tu´eel 2
bijvoeglijk naamwoord
1 betrekking hebbend op het verstand
voorbeeld
+ zelfstandig naamwoord
intellectuele vorming, arbeid
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 05 November 1999).]
Forum Opties | |
---|---|