[Dit bericht is gewijzigd door ox (Datum 04 November 1999).]
quote:
op 11-04-1999 om 11:43 PM schreef JollyJoker het volgende:
Ik houd van pindakaas? Wat wordt hiermee bedoeld? Suggesties?
Loekie knol:
Wat heb ik nou aan algebra
nu ik voor de keuze sta
ik hou van kaas maar ook van jam
ik hou van jou maar ook van hem
Bientje probeert haar imago weer een beetje op te vijzelen door te zeggen dat bepaalde uitspraken niet zo bedoeld waren. Maar ze komt er nog steeds openlijk vooruit dat ze helemaal niet verliefd is op Bart.
Nu gaat ze die arme jongen in de dagboekkamer weer valse hoop geven! Arme Bart, hij kon z'n tranen maar net bedwingen. De klap komt straks hard aan.
Oh ja, ik vind Sabine echt weer een LEUKE meid. Even ten onder gegaan aan haar irritaties, maar ze is weer net zo leuk als in 't begin van het programma. Van al haar TV optredens na het huis verlaten te hebben vind ik dat. Ook opvallend dat ze wel meer voor Bart voelt dan ze zelf wou toegeven. Dat was een mooie scene inderdaad. Hij kon z'n oren niet geloven dat 't Sabine was! BB blijft een fantastisch programma. Volgend jaar Televizierring. Moet gewoon.
quote:
op 11-04-1999 om 11:44 PM schreef orrymain het volgende:
Heeft niemand dit opgenomen?
Ja, bij toeval...de vcr liep nog vanwege the x-files. Verder weet ik niet wat ik er mee moet, ik kan het toch niet omzetten.
quote:
op 11-04-1999 om 11:44 PM schreef orrymain het volgende:
Ik weet niet of ik het goed zag, maar het leek of Anouk een stuk wc-papier in haar hand had. Hmmm, er heeft iemand echt niet nagedacht in de regiekamer. Aan de andere kant: de wc-deur leek open te staan, dus misschien deed ze daar wel wat anders. Heeft niemand dit opgenomen?
Yep!
Anouk was net d'r reet aan het afvegen. Kunnen de mensen die het hebben opgenomen dat plaatje even posten in dit forum?
quote:
op 11-04-1999 om 11:44 PM schreef Arcee het volgende:
Precies, dat was Anouk op de WC en dat was ECHT niet de bedoeling dat die zo in beeld kwam!.
Kommop man ik wet zeker dat dat wc-shot NIET perongeluk was!!! Ze hebben daar opzeker BEWUST en doelmatig 1 seconde die schuif opengezet. Als er zo'n sterke taboe op pleeshots zou zitten zou deze fout niet gemaakt worden. Het werd wat saai, dus dit is volgens plan! Let op komende periode doen ze ff rustig, maar daarna komen ze steeds vaker met douchefragmentjes e.d. Het slachtoffer was trouwes Cyril volgens mij.
-----
[b[Ed kjèn njèd![/b]
quote:
op 11-04-1999 om 11:52 PM schreef Aernout het volgende:
Yep!
Anouk was net d'r reet aan het afvegen. Kunnen de mensen die het hebben opgenomen dat plaatje even posten in dit forum?
You sick fuck!!!
quote:
op 11-04-1999 om 11:06 PM schreef Cosmo Kramer het volgende:
Martin: "Volgens mij is Pim homo. Hij zat zo in m'n reet tijdens het douchen.."![]()
ROTFL
FOK! is beter dan BB !
Het was zeker niet Cyril. Die kwam vrijwel onmiddelijk daarna in beeld en ze had een andere kleur jurk aan. Ik was alleen even aan het twijfelen tussen Karin en Anouk, maar volgens mij was het Anouk, zoals velen beweren.
Maar goed, het menselijk geheugen is feilbaar . De videos/captures hopenlijk niet.
Ook Bi-jank leek zowaar menselijk. En lachuuhh joh die familie van Ruud. Zijn broer had hetzelfde overhemd aan als in de Jerry Springer verkleedkist zat! Maar goed dat zal wel meer mensen opgevallen zijn.
quote:
Ja, dat was dus niet d'r reet hè...
quote:
op 11-05-1999 om 12:01 AM schreef Merisse het volgende:
Eindelijk ook eens een keer intelligente meningen op tv gehoord en zelfs wat kritische geluiden. Al lezen ze volgens mij ook het fok forum.
Als je regelmatig naar RTL-live kijkt, merk je ook dat ze hun info uitsluitend uit Fok halen, maar een bedankje kan er kennelijk niet af.
Daarom ook hulde aan Doordevil voor het bedanken van de uitnodiging.
quote:
op 11-05-1999 om 12:01 AM schreef Arcee het volgende:
Anouk was net d'r reet aan het afvegen. Kunnen de mensen die het hebben opgenomen dat plaatje even posten in dit forum?Ja, dat was dus niet d'r reet hè...
Proef jij altijd het verschil dan zo duidelijk?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |