abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215278
Ik weet niet of ik het goed zag, maar het leek of Anouk een stuk wc-papier in haar hand had. Hmmm, er heeft iemand echt niet nagedacht in de regiekamer. Aan de andere kant: de wc-deur leek open te staan, dus misschien deed ze daar wel wat anders. Heeft niemand dit opgenomen?

De kleine dingen in het leven zullen je het meeste geven.
pi_215279
Op de Wc? dat was volgens mij toch Steriel!
Life is like a box off chocolates, you never know what you gonna get........
pi_215280
T was zowaar een keer te pruimen, niet op de laatste plaats vanwege het feit dat DAPHNE kort te bewonderen was.

[Dit bericht is gewijzigd door ox (Datum 04 November 1999).]

wie de geschiedenis niet kent herhaalt het
pi_215281
quote:
op 11-04-1999 om 11:43 PM schreef JollyJoker het volgende:
Ik houd van pindakaas? Wat wordt hiermee bedoeld? Suggesties?

Loekie knol:

Wat heb ik nou aan algebra
nu ik voor de keuze sta
ik hou van kaas maar ook van jam
ik hou van jou maar ook van hem

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_215282
Arme Bart

Bientje probeert haar imago weer een beetje op te vijzelen door te zeggen dat bepaalde uitspraken niet zo bedoeld waren. Maar ze komt er nog steeds openlijk vooruit dat ze helemaal niet verliefd is op Bart.

Nu gaat ze die arme jongen in de dagboekkamer weer valse hoop geven! Arme Bart, hij kon z'n tranen maar net bedwingen. De klap komt straks hard aan.

pi_215283
Geweldige uitzending. Zinvolle gasten, Daphne alleen maar op locatie, Rolf heeft wederom 24 uur niet geslapen, en een verrassing voor Bart. Hierdoor houdt ie het nog maanden vol! Helaas .... ik denk dat hij er zich veel meer van voorstelt dan Sabine. Valse hoop dus.
Zonder tepelpiercing of rugtattoo kom je ook een heel eind.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 november 1999 @ 23:50:00 #32
862 Arcee
Look closer
pi_215284
Precies. De Anouk aanhang kreeg alle aandacht en de Cyrille klan zat er maar wat verloren bij. Tja, Anouk is nou eenmaal veel leuker. IMHO in ieder geval. Volgens mij vliegt Cyrille er volgende week donderdag weer uit.

Oh ja, ik vind Sabine echt weer een LEUKE meid. Even ten onder gegaan aan haar irritaties, maar ze is weer net zo leuk als in 't begin van het programma. Van al haar TV optredens na het huis verlaten te hebben vind ik dat. Ook opvallend dat ze wel meer voor Bart voelt dan ze zelf wou toegeven. Dat was een mooie scene inderdaad. Hij kon z'n oren niet geloven dat 't Sabine was! BB blijft een fantastisch programma. Volgend jaar Televizierring. Moet gewoon.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_215285
Tsss. Twee dezelfde reacties (valse hoop) om 23:49. We denken er in ieder geval exact hetzelfde over Aernout.
Zonder tepelpiercing of rugtattoo kom je ook een heel eind.

donderdag 4 november 1999 @ 23:51:00 #34
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_215286
quote:
op 11-04-1999 om 11:44 PM schreef orrymain het volgende:
Heeft niemand dit opgenomen?

Ja, bij toeval...de vcr liep nog vanwege the x-files. Verder weet ik niet wat ik er mee moet, ik kan het toch niet omzetten.

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_215287
quote:
op 11-04-1999 om 11:44 PM schreef orrymain het volgende:
Ik weet niet of ik het goed zag, maar het leek of Anouk een stuk wc-papier in haar hand had. Hmmm, er heeft iemand echt niet nagedacht in de regiekamer. Aan de andere kant: de wc-deur leek open te staan, dus misschien deed ze daar wel wat anders. Heeft niemand dit opgenomen?

Yep!
Anouk was net d'r reet aan het afvegen. Kunnen de mensen die het hebben opgenomen dat plaatje even posten in dit forum?

pi_215288
Wow, wat een pracht-uizending, en dat voor een donderdagavond! Toen Sabine tegen Bart begon te praten sprongen de tranen in mijn ogen. Hij is wel cool zeg. Maar die ingehouden schok van herkenning toen hij de van emotie bezwangerde stem van Sabine hoorde, wat maakt dat BB mooi!.
En tegelijkertijd blijf ik het cru vinden: op zo'n manier intense emoties bij de bewoners oproepen, precies op een moment dat miljoenen mensen zitten te kijken. Emotioneel exibitionisme. Voor de kijkcijfers, het geld dus.
Het stinkt en het is prachtig: dat ene moment vatte de volledige essentie van BB voor me samen!
The trick is to keep breathing
  donderdag 4 november 1999 @ 23:53:00 #37
1365 The MarK
BigBadMotherFokker
pi_215289
quote:
op 11-04-1999 om 11:44 PM schreef Arcee het volgende:
Precies, dat was Anouk op de WC en dat was ECHT niet de bedoeling dat die zo in beeld kwam!.

Kommop man ik wet zeker dat dat wc-shot NIET perongeluk was!!! Ze hebben daar opzeker BEWUST en doelmatig 1 seconde die schuif opengezet. Als er zo'n sterke taboe op pleeshots zou zitten zou deze fout niet gemaakt worden. Het werd wat saai, dus dit is volgens plan! Let op komende periode doen ze ff rustig, maar daarna komen ze steeds vaker met douchefragmentjes e.d. Het slachtoffer was trouwes Cyril volgens mij.

-----
[b[Ed kjèn njèd![/b]

BigBadMotherFokker
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 november 1999 @ 23:54:00 #38
862 Arcee
Look closer
pi_215290
Ja, da's wel waar. Het blijft toch een beetje valse hoop die Sabine geeft. Ze heeft niet meer dan "lieverd" gezegd en nooit "ik hou van je" of iets anders kleverigs. Maar toch, ze vindt het leuker dan toen ze tegen Karin zei dat 't alleen maar voor in 't huis was. Leuk ook trouwens dat ze zich zo kwaad maakte en dat ze niks meer kon zeggen toen Karin het daarover had toen in de tuin. heh heh frustrerend moet dat zijn, zeg...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 4 november 1999 @ 23:55:00 #39
1365 The MarK
BigBadMotherFokker
pi_215291
P.s.

-----
Ed kjèn njèd!

BigBadMotherFokker
pi_215292
Sabien vertelde ook nog even dat ze zeker wist dat Bart bij de laatste 3 komt! En ze zei er meteen achteraan :"maar daar mag ik niet over praten". Zou ze meer weten?
Bart vertelde ook dat hij het kettinkje nog om had.Ik maakte er uit op dat als het kettinkje a/d koelkast zou hangen ,het een seintje voor Sabien zou zijn dat hij het niet meer naar z'n zin heeft !
Van alles is weer waardeloos

pi_215293
quote:
op 11-04-1999 om 11:52 PM schreef Aernout het volgende:
Yep!
Anouk was net d'r reet aan het afvegen. Kunnen de mensen die het hebben opgenomen dat plaatje even posten in dit forum?

You sick fuck!!!

"Pullin' the strings..."
  donderdag 4 november 1999 @ 23:56:00 #42
242 Pinball
Electric Monk
pi_215294
quote:
op 11-04-1999 om 11:06 PM schreef Cosmo Kramer het volgende:
Martin: "Volgens mij is Pim homo. Hij zat zo in m'n reet tijdens het douchen.."

ROTFL

FOK! is beter dan BB !

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 4 november 1999 @ 23:57:00 #43
914 dextertje
Dee Dee's beloved brother
pi_215295
>Het slachtoffer was trouwes Cyril volgens mij.

Het was zeker niet Cyril. Die kwam vrijwel onmiddelijk daarna in beeld en ze had een andere kleur jurk aan. Ik was alleen even aan het twijfelen tussen Karin en Anouk, maar volgens mij was het Anouk, zoals velen beweren.
Maar goed, het menselijk geheugen is feilbaar . De videos/captures hopenlijk niet.

It's a good day for Science!
-Dextertje

pi_215296
Dat vrouwke van "de nieuwe revu" leek wel familie van biJANKa , wat een zenuwpees !!En ze had het ontbrekende gedeelte van BiJanks tatoo op haar arm .......
  vrijdag 5 november 1999 @ 00:01:00 #45
1087 Merisse
broddeltante
pi_215297
Wat iedereen ook zegt ik heb genoten vanavond. Eindelijk ook eens een keer intelligente meningen op tv gehoord en zelfs wat kritische geluiden. Al lezen ze volgens mij ook het fok forum.

Ook Bi-jank leek zowaar menselijk. En lachuuhh joh die familie van Ruud. Zijn broer had hetzelfde overhemd aan als in de Jerry Springer verkleedkist zat! Maar goed dat zal wel meer mensen opgevallen zijn.

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 november 1999 @ 00:01:00 #46
862 Arcee
Look closer
pi_215298
Wat de plee scene betreft, dat was NIET Cyrille! Het was Anouk. Hartstikke duidelijk.

quote:

Ja, dat was dus niet d'r reet hè...

vrijdag 5 november 1999 @ 00:05:00 #47
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_215299
quote:
op 11-05-1999 om 12:01 AM schreef Merisse het volgende:
Eindelijk ook eens een keer intelligente meningen op tv gehoord en zelfs wat kritische geluiden. Al lezen ze volgens mij ook het fok forum.

Als je regelmatig naar RTL-live kijkt, merk je ook dat ze hun info uitsluitend uit Fok halen, maar een bedankje kan er kennelijk niet af.

Daarom ook hulde aan Doordevil voor het bedanken van de uitnodiging.

PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
  vrijdag 5 november 1999 @ 00:06:00 #48
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_215300
Er moet me even iets van het hart!!! Ik ben werkelijk woedend. Vorige week hebben de kijkers massaal Sabine weggestemd (ja ik ook), en wat doet V.: de oplichters geven het kind weer een kans nog even "het huis te betreden". Blijkbaar vindt V.het niet van belang wat de kijkers willen. Daarbij krijg ik de laatste week het gevoel dat V. probeert om alle vrouwen (na het vetrek van S.) het huis uit te werken. De laatste dagen heb ik dit gevoel over Karin. Ik snap werkelijk niet waarom S. de kans krijgt om Karin zwart te maken. Karin zei wat Sabine haar had verteld na aandringen van herr Bart zelf en daarbij hield ze het zeer zacht! Geeft V.volgende week Bianca de kans om Karin te verdedigen (of hopen ze dan dat ze er al uit is gestapt?)? Of wordt de door het volk uitgespuugde Sabine de nieuwe (dit is Veronica....dom popje).
Mensen, sorry voor het lange verhaal, ik hoop dat jullie het snappen!!! Ik moest het even kwijt...
pi_215301
Ik heb dat bewuste beeld wel op video, maar ik ga het lekker niet posten. Lekker puh! Doe ik gewoon niet aan Laat die andere 799 BB gerelateerde sites dat doen...
heb ik niet
  vrijdag 5 november 1999 @ 00:12:00 #50
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_215302
quote:
op 11-05-1999 om 12:01 AM schreef Arcee het volgende:

Ja, dat was dus niet d'r reet hè...

Proef jij altijd het verschil dan zo duidelijk?????

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')