* rebel_girl tikt met een soepele beweging van haar zwaard het boek uit zijn handen.
zo kijk aan, meneer leest over magie!
misschien moest je eens een bezwering uitspreken om die rotkop van je op te kalevateren.
* rebel_girl leunt grijnsend op haar zwaard, haar haren omlijsten verwildert haar gezicht en haar cape die zojuist nog gescheurt was is nu door middel van een ingewikkelde bezwering weer als nieuw.
niet persoonlijk bedoelt uiteraard dago!
[Dit bericht is gewijzigd door rebel_girl op 13-03-2002 21:51]
Als de Blademaster het doelwit in zicht ziet zet hij zijn zwaard in de rug van Antraxx en een dolk in de nek van Rebel_Girl en zegt:
Kasteelheer BlackDevil wilt u nu spreken, Dagobert komt u ook maar mee
Op dat moment verschijnen op de plek waar Rebelgirl ooit stond een paar miljoen atoompjes, die een normaal mens als een stofwolk ziet. Anthraxx glimlacht. De bewaker snapt er nu helemaal niets meer van.
Dan draait Anthraxx zich langzaam om en zegt: "Houd er rekening mee dat er mensen kunnen toveren hier, en niet goochelen zoals hij daar doet." glimlacht hij weer en gooit zijn zwaard naar Rebelgirl toe.
"Ok ok, laat hem los!" grijnst Rebelgirl en prikt de bewaker in zijn rug...
er zitten hier teveel bewakers op dit moment, ik vrees dat we die dagobert een andere keer maar moeten pakken.
* rebel_girl rent de trap af en de deur uit, buiten springt ze op haar paard en sleurt anthraxx achterop om in volle vaart het bos in te verdwijnen.
* Teleporteert Dagobert met een handomdraai in z'n troonzaal
Geef me eerst je verklaring voor dat ik je ga beschermen.
[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 13-03-2002 22:06]
Ze wilden me vermoorden, allebei. Ze zijn gek!
Jullie gaan er toch wel achteraan? * vraagt hij de bewakerToch?
Eindelijk wat actie in dit godvervloekte eiland
* Dagobert ziet een selecte groep streke mannen vertrekken en voelt zich opgelucht.
* Dagobert neemt zijn hoed af, maakt een buiging en verlaat de troonzal op weg naar zijn kamer. Daar neemt hij een douche en kruipt zijn bed in.
Ik ben het zeker verleert, rustig *** eiland
* Gaat op zijn troon zitten en krijgt een blackout
[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 14-03-2002 16:01]
GODVERDOMME! hoeveel achterlijke soldaten heb je nodig om een paar voortvluchtige op te pakken?! Tijd om wat groffer geweld te gebruiken
* Loopt naar de kerkers om met zijn strategisten te praten, om de zoektocht af te blazen en de kooi te openen
Hij klopt aan bij de poort en verwacht binnen gelaten te worden.
* BlckDevil staat nu voor Lord Dreamer, vergezeld door een aantal wachters
Goede Avond Lord Dreamer, welkom in mijn kasteel. wou u ergens anders praten, of in de buitenlucht?
Ach laten we maar binnen verder babbelen he ..
Jij moest zonodig een muur laten slopen van mijn kasteel , dus ik kom gewoon even kijken wie je bent en wat je wil.
Dus vertel maar. wat is er zo dringend dat je een figgur dwars door m'n muur moest sturen
Laat een bediende 2 glazen wijn halen
ik kom meteen wel terzake
Gaat u even zitten. . . . . .wat er zo'n haast haast, dat is simpel uit te leggen. Er zijn meerdere redenen waarvoor ik u nodig heb, ik zit namelijk met het probleem met 2 voortvluchtige moordenaren misschien kent u ze, Antraxx en Rebel_Girl. Het is tot nu toe nog niet gelukt om een van hen te vangen. Deze 2 misdadigers hebben ingebroken in het kasteel 13 wachters vermoord en mijn gast Dagobert bedreigd. Het zou vestandig zijn om een tijdelijk bondgenootschap te sluiten totdat deze moordenaren nog meer onschuldige van het leven berooft
[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 14-03-2002 21:59]
LD staat dan op .. spreekt een paar woorden en verdwijnt in het niets...
Voor hem zit de heer van dit kasteel. Anthraxx is zijn naam kwijt. Hij kijkt hem aan. De blik van de heer is niet zo gunstig.
Anthraxx probeert op te staan maar hij wordt meteen teruggeduwd op zijn plek. "Goed goed, ik blijf wel weer zitten..." mompelt Anthraxx "Niet echt gastvrij voor een heer. Vertel op, wat wil je van me weten?"
Ik zal direct ter zake komen. Waarom slacht jij je weg naar binnen om Dagobert te vermoorden, dat is alles wat ik wil weten.
* Als Antraxx niet antwoord wilt geven loopt BlackDevil naar de kast en doet een stalen handschoen aan. Hij loopt naar Anthraxx En legt zijn hand op zijn schouder
Je kan vrijwillig antwoorden of je zal niet meer kunnen antwoorden, ik geeft je 5 minuten de tijd.
* Loopt de kamer uit
"Hmz.. eerst maar eens die bewaker lozen" denkt Anthraxx en draait zich om. De bewaker kijkt naar hem en steekt zijn hand uit om Anthraxx vast te pakken. Dan springt Anthraxx overeind en trekt tegelijkertijd een mes, die hij verborgen had bij zijn been. Dan steekt hij in 1 klap het mes door het hart van de bewaker, die neervalt.
Dan loopt Anthraxx zachtjes naar het raam en kijkt. "De diepte overleef ik wel alleen die kudde orcs worden moeilijk maar dat is ook geen probleem. Dan verbleekt Anthraxx. Zijn zwaard ligt nog in het bos.
Moedeloos draait Anthraxx zich om en ziet het zwaard liggen van de bewaker. Anthraxx pakt het op. "Het is niet te licht en ook niet te zwaar" mompelt hij "Precies goed dus!"
Hij loopt weer naar het raam en klimt op de vensterbank. Dan hoort hij het gekraak van de deur. BlackDevil komt naar binnen lopen en spreekt: "Anthraxx! Je tijd is om!"
"Dacht het niet" roept Anthraxx terug.
Het enige wat BlackDevil nog ziet is dat Anthraxx uit het raam naar beneden springt...
* Plots wordt de rust wreed verstoord, vanuit het kasteel klinkt gerinkel van glas en met een groot zwaard in zijn handen komt Anthraxx aanlopen. Dagobert duikt de bossen in en vanuit zijn schuilplaats spreekt hij een bezwering uit.
Grah-hafa el pasi grihombla
* Vanuit het niets ontstaat een enorm struikgewas recht op het pad voor Anthraxx.
Dan slaat hij zichzelf voor zijn kop. De orcs hebben hem gezien op dit moment. Hij verwacht een aanval maar het enige wat ze doen is WEGlopen.
"Huh? Durven ze niet meer te vechten?" mompelt Anthraxx "Maar goed, dit is mijn kans..."
Anthraxx draait zich om en met lange stappen rent hij het bos weer in. Zijn vrijheid is terug...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |