abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 mei 2008 @ 21:48:33 #151
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_58692804
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 19:40 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat TM bedoelt:
A: hoi hoooi!!
TM: Doei
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  Redactie Frontpage donderdag 15 mei 2008 @ 21:54:07 #152
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_58692903
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_58692929
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
En weer thuis

Mijn vader is ook weer thuis. Die had afgelopen zondagnacht( op maandag) een hartinfarct dus dat was schrikken. Nu is het bij het Erasmus MC hier sinds 1,5 jaar de gewoonte om te proberen je binnen een uur in de OK te krijgen zodat ze kunnen gaan dotteren(de verstopte ader weer open maken). En dat was gelukt.

1 nachtje op de CCU(IC voor hartpatienten) gelegen en daarna op een "normale" kamer.
En vandaag mocht 'ie al naar huis. Voorlopige diagnoso is "weinig tot geen schade".
Ik hou het lekker op "weinig" maar dat moet dan nog blijken.

Hij voelde zich een maandag al goed en verveelde zich stierlijk want hij mocht niet naar buiten of zelfs niet van de afdeling(dan zou de mobiele hartmonitor het signaal kwijtraken en dan raakt het personeel in paniek).

Ik hou het erop dat 'ie enorm veel geluk heeft gehad. Hij moet wel stoppen met roken en tot nu toe zegt 'ie dat dat heel simpel is (rookte 1 pakje per dag). We zullen zijn
Wel medicijnen natuurlijk.
Dan heeft ie nog geluk gehad, dat had veel erger af kunnen lopen

Ik ben vanavond om 3 voor 7 vertrokken, om 1 over was ik weer terug, om 2 over weer weg en om 6 over zat ik op de trein Sleutel vergeten van mijn fiets en de bussen rijden niet
Vervolgens drie kwartier gezwommen ondanks dat ik niet helemaal fit ben. Toen als een malle omgekleed, terug naar het station, trein in en door de stromende regen weer naar de auto. Ik heb twee keer gezwommen
pi_58693055
En ik ben gerickrolled Wanneer houdt dat op?

En waarom heet het eigenlijk rick roll?
  Redactie Frontpage donderdag 15 mei 2008 @ 21:59:25 #155
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_58693069
mafkees

wel goed hoor, ik doe je het je niet na
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage donderdag 15 mei 2008 @ 22:00:21 #156
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_58693103
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef B.ertha het volgende:
En ik ben gerickrolled Wanneer houdt dat op?

En waarom heet het eigenlijk rick roll?
annoying
tot nu toe ben ik 1 keer gerickrolled, meestal kijk ik wel naar de linknamen onderin beeld als het niet overeenkomt met de tekst/plaatje klik ik niet
With four other people
And aliens
  donderdag 15 mei 2008 @ 22:00:38 #157
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_58693114
Regen? Het is hier kurkdroog

Net trouwens de eerste aflevering van dit seizoen interviews van Hugo Borst gezien, was weer erg mooi vind ik
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 15 mei 2008 @ 22:02:44 #158
39237 crew  H_T
2733
pi_58693198
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:58 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat die niet door Davilex is gemaakt
Nee door wat Duutsers. Eigenlijk heet ie ook Autobahnraser, en om het nog beter te maken is ie nagesynchroniseerd in het Engels
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_58693430
ah:
quote:
The practice began as a variant of an earlier prank originating from the imageboard 4chan called duckrolling,[2] in which a link to a popular celebrity or news item would instead lead to a photoshopped picture of a duck with wheels. The first instance occurred on the site, where a link to the Rick Astley video was claimed to be a mirror of the first trailer for Grand Theft Auto IV (which was unavailable due to heavy traffic). [3]
quote:
Partly fueled by the Rickroll phenomenon, Astley's former record company RCA Records is now planning to release a Greatest Hits album.[8]
  Redactie Frontpage donderdag 15 mei 2008 @ 22:16:09 #160
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_58693520
dat met die eend is veel leuker

vanaf 26 mei en 3 juni nieuwe series op NET5: Army Wifes (gemaakt door dezelfde mensen die achter Grey's Anatomy zitten) en Gossip Girl (had die niet een serie boeken?)
With four other people
And aliens
pi_58693584
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
Hij hoeft geen speciale dieten ofzo te gaan volgen. Vond ik wel apart eigenlijk.
Dokter wyccie hier ( ):
je vader krijgt nu al statines, aspirine en betablokkers (dat heb ik geleerd, goed hè?! ).
Dat werkt beter dan het dieet veranderen. Als je een infarct heb gehad ben je daar al te laat mee.
En het hoeft niet zo te zijn dat het alleen door slecht eten komt. De één heeft slechtere bloedvaten dan de ander.
Bij je vader zal de schade vooral door het roken komen, dus als hij daarme stopt scheelt dat al heel wat.
Schade door roken is voor je bloedvaten zeker net zo ernstig als voor je longen.
pi_58693644
Ik vind het leuk om gerickrolled te worden!
Heerlijk nummer. Jeugdsentiment.
  donderdag 15 mei 2008 @ 22:21:27 #163
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_58693656
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 22:11 schreef B.ertha het volgende:
ah:
[..]

[..]

Ik zag in een interview dat Youtube/Google royalties betaalt per view en dat ze nu miljoenen hebben verdiend

Leuk zo, een extra pensioentje
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 15 mei 2008 @ 22:24:52 #164
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_58693733
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 22:18 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dokter wyccie hier ( ):
je vader krijgt nu al statines, aspirine en betablokkers (dat heb ik geleerd, goed hè?! ).
Dat werkt beter dan het dieet veranderen. Als je een infarct heb gehad ben je daar al te laat mee.
En het hoeft niet zo te zijn dat het alleen door slecht eten komt. De één heeft slechtere bloedvaten dan de ander.
Bij je vader zal de schade vooral door het roken komen, dus als hij daarme stopt scheelt dat al heel wat.
Schade door roken is voor je bloedvaten zeker net zo ernstig als voor je longen.
Klopt aardig. Ik loop net langs en zie 6 doosjes liggen.
Door het roken trekken de aderen ook steeds sterk samen dus dat speelde inderdaad mee.
Verder zag het er allemaal redelijk uit. Hij heeft aan andere adertje hele kleine, beginnende vernauwinkjes en daar doen ze niets mee. Hooguit remmen met medicijnen.

Dus voorlopig is 'ie blij.
Ik vind het wel een uitvinding, zo direct de OK in

ik had je ook wel verwacht, Frau Doktor
pi_58693816
Door de statines kunnen de vernauwingen weer opengaan.
Statines zijn trouwens gewoon cholesterolremmers.

Goed dat het allemaal zo soepel is verlopen.
De cardiologieafdeling in het Radboud is nu trouwens één van de beste, zeer laag sterftecijfer. Moet ook wel na de media-ophef van twee jaar geleden.
pi_58693886
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
ik had je ook wel verwacht, Frau Doktor

Ik ben blij dat er iets voorbijkomt wat ik heb geleerd (en onthouden heb). Geneeskunde is echt leuk.
Als het te erg wordt moeten jullie het maar zeggen.

We hadden vandaag trouwens echt een super leuk college. Live meekijken met een endoscopie.
  donderdag 15 mei 2008 @ 22:35:16 #167
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_58693991
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 22:30 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik ben blij dat er iets voorbijkomt wat ik heb geleerd (en onthouden heb). Geneeskunde is echt leuk.
Als het te erg wordt moeten jullie het maar zeggen.

We hadden vandaag trouwens echt een super leuk college. Live meekijken met een endoscopie.
Ik vind het ook wel leuk. Ben altijd wel een bio-fan geweest dus zulke dingen wil vaak wel leren
pi_58694139
Ok, dan blaat ik nog wel even verder.
B. zei dat zij en Sheep verschillende resustypen hadden. Je kunt dan wel kinderen krijgen hoor, anders heeft een kwart van de wereldbevolking een probeem. Ik zal eens opzoeken hoe dat zit.
  donderdag 15 mei 2008 @ 22:43:16 #169
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_58694223
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 22:40 schreef wyccie het volgende:
B. zei dat zij en Sheep verschillende resustypen hadden. Je kunt dan wel kinderen krijgen hoor, anders heeft een kwart van de wereldbevolking een probeem. Ik zal eens opzoeken hoe dat zit.
De rhesusfactor maakt toch alleen uit bij transfusies?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 15 mei 2008 @ 23:00:36 #170
39237 crew  H_T
2733
pi_58694631
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 22:40 schreef wyccie het volgende:
Als ik het goed heb dan maakte dat vroeger wel uit, vooral wat voor resustype de moeder had. Op het moment dat zij een kind had gehad met Rh+ was het beter om geen kinderen meer te krijgen

(Ik weet niet of dit klopt, maar zo is het in mijn hoofd blijven zitten)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_58694653
Nee, ook wel met zwangerschappen.
Als de moeder rhesusnegatief is en het kind positief, kan de moeder antistoffen aanmaken tegen de rhesusstoffen van het kind. Dit kan door de placenta heen en kan het bloed van het kind afbreken.
Vaak gebeurt dit niet bij het eerste kind, de antistoffen worden later pas aangemaakt. Bij 8% worden zes maanden na de bevalling antistoffen gevonden.
Bij een tweede bevalling is het percentage al hoger. Het gaat dan ook vaak pas mis bij een tweede kind.
Om te voorkomen dat de moeder antistoffen gaat aanmaken krijgt ze immunoprofylaxe toegediend..
pi_58694692
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik het goed heb dan maakte dat vroeger wel uit, vooral wat voor resustype de moeder had. Op het moment dat zij een kind had gehad met Rh+ was het beter om geen kinderen meer te krijgen

(Ik weet niet of dit klopt, maar zo is het in mijn hoofd blijven zitten)
Fijne adviezen werden vroeger gegeven , maar dat zou goed kunnen kloppen. Tegenwoordig kun je zoveel bevallen als je wilt.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 15 mei 2008 @ 23:03:13 #173
39237 crew  H_T
2733
pi_58694694
Hier had ik het over
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_58694815
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hier had ik het over

Heb ik het helemaal opgezocht in mijn dikke, zware geneeskundeboeken kom jij met een Wikilink.
Maar het klopt dus.
  donderdag 15 mei 2008 @ 23:10:06 #175
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_58694842
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hier had ik het over
Ik vreesde voor een rickroll