Heet dat zo als je de 1000punten hebt?quote:Op maandag 29 december 2008 15:02 schreef Gamer_V het volgende:
Max gamerscore voor x-boxers.
Of platina?
De eerste rij ramen moet je eerst naartoe gaan en allemaal kapotmeppen, dan overnieuw beginnen, vervolgens zijn de ramen nogsteedsweg. Als je dan op de paal rent, omdraait en springt moet je in de lucht naar rechts sturen terwijl je dat raam kapotramt. Dan kan je hem binnen 27sec halen. Als je vervolgens al die ramen ook kapotmept en weer overnieuw begint gaat het nog sneller. De 10-15seconde methode weet ik nietquote:Op maandag 29 december 2008 16:46 schreef Simsfan88 het volgende:
Tassen zijn super makkelijk, duurt ook niet lang. Even op de site kijken die hier ergens in het topic staat, met foto's en video erbij, heb je die achievement ook weer. Ik krijg de time trial van Office maar niet voor elkaar. De snelste manier met 10-15 seconde lukt me niet, en op de normale manier krijg ik de bovenste ramen niet kapot.
De soundtrack blijft echt geweldig, hier met HD kwaliteit:
Het lukte mij eerst niet eens om op die paal uberhaupt een wallrun-turn-jump te maken. Toen dat eenmaal lukte ging het breken van het raam ook na een paar keer al, gewoon in de lucht naar rechts draaien en de rechtertrigger inhoudenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:55 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik weet dat die ramen niet terug komen als je restart, maar die ramen helemaal bovenaan krijg ik maar niet weg. Mijn Xbox 360 is onderweg richting Duitsland, dus volgens jaar weer eens proberen.
En daarom begin ik er niet aanquote:Op zondag 4 januari 2009 11:55 schreef Mirel het volgende:
# @$^& kutspel.
Heb ik nog 10 sec over bij het eind van chapter 9 wanneer je op de helicopter moet springen. Spring ik op de heli met nog 5 sec over, schopt ze Jacknife weg, en dan gaat die trut dood. Nogmaals geprobeerd met de 5 sec die over waren, en speelde het uit met 6:00:72 als tijd. -___-
Ik had precies hetzelfde.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:55 schreef Mirel het volgende:
# @$^& kutspel.
Heb ik nog 10 sec over bij het eind van chapter 9 wanneer je op de helicopter moet springen. Spring ik op de heli met nog 5 sec over, schopt ze Jacknife weg, en dan gaat die trut dood. Nogmaals geprobeerd met de 5 sec die over waren, en speelde het uit met 6:00:72 als tijd. -___-
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef koffiegast het volgende:
Voor de PC dan eindelijk uit,
helaas loop ik tegen een slowmotion geval aan in chapter 4 of 5 ofzo :/ net ik helemaal verliefd werd op de game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |