abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 1999 @ 22:25:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_215237
Maurice zit in het huis uit te rusten van het nadenken. Hij had wel al een soort van bepaalde duidelijkheden. Niet voor een ander maar voor zichzelf. Maurice is een emotioneel mens. Men hoeft maar even wat slaap uit het oog te wrijven en hij hangt als een troostende boeddha om je heen. Zwaar ziek, verdriet om een gestorven hamstertje, even tegen de zon in kijken of een uitje schillen en hij verandert in …..Emotieman. Met een korte ruk van zijn markante kop schudt hij de opgedroogde resten gel uit zijn haar en troost waar er maar te troosten valt. Vanavond troost Emotieman….Karin!!!!
Ongelofelijk. Karin voelt zich even niet helemaal prettig, loopt de tuin in en als een mensgeworden mee-eter wandelt Maurice direkt met haar mee. "Laat haar met rust, jij onderbroekjesfetisjist, zoude je hem toe willen schreeuwen.
Heel opvallend ook, de angst in dat huis voor emoties. Echte maatjes, levenslange band, maar als er iemand moet huilen duiken ze snel de tuin in, vluchten de slaapkamer op, gaan onder een bed liggen of staan semi-geïnteresseerd naar het kippenhok te kijken.

Even een paar details. Is het iemand opgevallen dat het haar van Ruud heel langzaam, live in beeld, veranderde toen hij van achteren werd gefilmd tijdens zijn verhaal over de voetbalwedstrijd Nederland-Duitsland? Zijn haar had opeens helemaal de allure van de gevreesde, meestal met een waterstofperoxidebom geblondeerde mat die nog steeds zo populair is bij profvoetballers.
Mijn lievelingsverschijning blijft toch wel John De Wolf, die het talent bezat om onwaarschijnlijk lelijke overhemden te combineren met een ongehoord, vanuit de hoofdhuid exploderend kapsel. Hij voetbalt nu, inmiddels kaal en met een coltrui aan, bij Swift 69. Wil volgend jaar voor de 6e maal een Italiaans Restaurant beginnen, nu op een betere plek, in de Eemshaven.

Karin wordt inderdaad steeds vrijer in de groep. Ze dronk vanavond, in de tuin, tussen Willem en Maurice in gewoon, uit een wekpotje, haar ochtendurine. Nieuwe cultus, binnenkort. In de 5 uur show, de genezende werking van ochtend urine. Geinig lunchidee; heel voorzichtig met een kwastje op de boterham smeren en even onder de grill, of juist een mooi stukje vlees stevig afblussen met zo'n schuimend goudgeel fontein, het kan weer allemaal en het is weer helemaal terug, dames en heren. Zijn inmiddels hele boeken over verschenen, hoe je, door een uitgekiende mix van zware kruiden en specerijen tot je te nemen je urine de volgende dag net dat tikkeltje aroma extra voor in de sla kan geven. Karin heeft dat al helemaal door.
Is haar tijd ver vooruit. Over 7 jaar verkleden wij ons in Nederland allemaal als Japanse Vrouw en pijpen wij de krantenjongen.

Erg genoten heb ik ook van Anouk. Kwam net op het moment dat iedereen de laatste hand legde aan zijn avondkleding als Beertje Collargol Aan De Heroine de badkamer doordenderen. Zelden iemand zo onflatteus een joggingbroek zien dragen. Alsof hij met vochtige klei om haar studentenkont heen was geboetseerd. Later zag ze er wel weer erg leuk uit, met van die kleine bolletje op haar hoofd. Ook in het buitenland gekocht, "Supergoedkoop", net als het parfum met Eigen Naam. Ontroerend. Ik hoopte even dat ze verder zouden praten over Nutteloze Souvenirs.
Is één van mijn obsessies, het ultiem lelijke of nutteloze souvenir. In Frankrijk de hele reeks Kuifjes hardcover in het Frans kopen en thuis toe moeten geven dat je er geen hol van begrijpt. Wel gewoon, als er visite aanbelt, snel op de bank gaan zitten met zo'n Kuifje en dan heel hard lachen om deze Franse Kuifje. Kijk ik heb deze Franse Kuifje in het Frans, dat is geweldig joh, dan komt er een hele Franse laag bij!!! Net als Bart met Shakespear, zeg maar

Van een grote schoonheid vond ik vanavond ook het tweegesprek tussen Ruud en Anouk. Een knauwend en brommend geuitte tutti-frutti van gevoelens en zij kon alleen maar verbijsterd luisteren naar dit epos over Oude Mannen En De Liefde. In een poging om te komen tot een reactie op dit hartverscheurende verhaal kwam zij uiteindelijk met de Oud Utrechtse Volkswijheid: "Je moeder is natuurlijk Jezus inderdaad". Heb het 5 maal afgespeeld, ma ar verdomd, dat zei ze. Ze zei ook nog dat "ze het natuurlijk onwijs leuke lui vond" Kleine siddering van genot.

Beetje erg fragmentarisch vanavond. Neemt u het mij maar niet kwalijk. Ben een beetje in de war. Heb, hoe laag kan men zinken, een uitnodiging voor RTL-live ontvangen. Heb vriendelijk bedankt voor de eer. Ik ga liever dood dan met mijn kop in dat programma te verschijnen. Na een leuk item over hyacinten en door gymleraren misbruikte kinderen dan nu……….
Mijn stukken er uit rammen, dat wil ik. Uw nederige dienaar.

Nico Dijkshoorn

Vanavond na de late uitzending nog een klein nagekomen bericht, voor de volledigheid.

Groeten, Nico

donderdag 4 november 1999 @ 22:28:00 #2
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_215238
Ik wacht in spanning op je nabericht
PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
  donderdag 4 november 1999 @ 22:40:00 #3
215 misterDre
Paint it black!
pi_215239
pi_215240
& up we go!

In blijde verwachting van meer
MEER MEER!!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_215241
Bedankt Nico, ik heb weer genoten
Van alles is weer waardeloos

pi_215242
Geweldig weer. En terecht dat je niet bij die irritantjes van RTL-live gaat zitten.

de allerhoogste achting.

pi_215243
Iedere keer weer sterk
pi_215244
DOORDEVIL WROTE:

Beetje erg fragmentarisch vanavond. Neemt u het mij maar niet kwalijk. Ben een beetje in de war. Heb, hoe laag kan men zinken, een uitnodiging voor RTL-live ontvangen. Heb vriendelijk bedankt voor de eer. Ik ga liever dood dan met mijn kop in dat programma te verschijnen. Na een leuk item over hyacinten en door gymleraren misbruikte kinderen dan nu……….
Mijn stukken er uit rammen, dat wil ik. Uw nederige dienaar

Goed zo & het was weer mooi.

[Dit bericht is gewijzigd door ox (Datum 05 November 1999).]

wie de geschiedenis niet kent herhaalt het
  vrijdag 5 november 1999 @ 00:08:00 #9
1529 DariusDFrolic
Where Frolic is symbolic
pi_215245
Zwijgend buig ik tot mijn neus mijn schoenen raakt...

Geef ons meer, oh Meester
The early bird catches the worm, but the second mouse gets the cheese.
  vrijdag 5 november 1999 @ 00:37:00 #10
1215 DomP
Weet nu ook hoe het moet
pi_215246
Wederom uit de kunst !!!!!!!!!

vrijdag 5 november 1999 @ 00:51:00 #11
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_215247
Blijf vooral volhouden Nico
Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_215248
met hoogachting...
Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

vrijdag 5 november 1999 @ 02:08:00 #13
272 R@b
No-nonsens
pi_215249
""Alsof hij met vochtige klei om haar studentenkont heen was geboetseerd.""

Waar haal je ze vandaan ?? en inderdaad het is een stevige kont (nu al, kun je nagaan als ze 40 is)

"" Ben een beetje in de war. Heb, hoe laag kan men zinken, een uitnodiging voor RTL-live ontvangen. Heb vriendelijk bedankt voor de eer""

Godzij dank, voor het zelfde geld vraagt Rolf wouters je. Kun je naast een paar studenten plaats nemen die de zoveelste fan-site hebben geproduceerd, en een beetje quasi serieus mee gaan lullen over de goede bedoelingen
Mocht Veronica je ooit uitnodigen Nico dan moet je wel gaan maar beloven dat je of Daphne of Rolf bekritiseerd live in de uitzending en niet als opvulling van die hopeloze 1/2 11 uitzending

Ga nu je andere stuk lezen

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_215250
------Heb, hoe laag kan men zinken, een uitnodiging voor RTL-live ontvangen. Heb vriendelijk bedankt voor de eer. Ik ga liever dood dan met mijn kop in dat programma te verschijnen.------

Maarrrrr (Anouk tongval) ...tegen De Schreeuw vn de Leeuw zeg je toch hopelijk geen Nee?

vrijdag 5 november 1999 @ 03:36:00 #15
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_215251
Mocht Rolf je uitnodigen, moet je toezeggen. Ik ken nog wel een paar junkies die vvor een geeltje die studio live onderzeiken. Kan Rolf 't meteen met ze vinden.
Life is what you make it.
  vrijdag 5 november 1999 @ 09:08:00 #16
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_215252
sorry ,,,, maar ik vond dit maar een slap verhaaltje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')