Smoesjes!quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:11 schreef FJD het volgende:
"Ps. Iedereen binnen BoF! vereerd Puni! "
Anyway, ik heb werk te doen overdag en als jij dan overdag niet voldoende kwaliteitsposts maakt dan kan ik geen megapost meer maken natuurlijk!
ga dan ook met de auto man, je bent goddomme student afquote:Op woensdag 14 mei 2008 06:46 schreef FJD het volgende:
Sterf kutbuschauffeurs!
Koste me anderhalf uur aan uitzoekwerk maar ik ga gewoon op de fiets naar Bleiswijk
Vanavond gaat Dickie vlammen
luie kut ambtenaar ben je ook zeg, wel om 3uur 's ochtends in de rij staan voor een pc spelletje, maar als er gewerkt moet worden...quote:
jij bent mijn heldquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben al een half uur aant knallen > tis nooit te vroeg om lekker te werken!
gezellie! ik neem broodjes wordt mee!quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik kom eraan.
zie je zo op de server
ow, dat had ik blijkbaar al gedaanquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gezellie!![]()
ik neem broodjes worst mee!
oei jij kinky slet van mequote:
schrijf dan tenminste nog 16.00Zulu > ambtenaartjequote:Op woensdag 14 mei 2008 08:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is altijd te vroeg om te werkenGelukkig maar tot 16:00 uur vandaag
quote:
zal nog eens worstjes mee nemen naar de servertquote:
ik snap hem nietquote:
kan me niet herinneren dat jou iets wordt gevraagdquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik blijf toch de voorkeur houden van BBQ met kolen..
STORMLOOPTOPIQUE!!!quote:
jij zou een mooie kampbewaarder zijnquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Had een meeting..
Mooi is dat altijd.. Kan je al die ketters die niet hard werken geoorloofd eens flink op hun donder geven
die hebben namelijk ook super slechte humorquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Of je ff de deur open wil doen. Er staat een hele lange rij users te wachten om dit topic in te mogen..
kijk neem een voorbeeld aan IJs > dat zijn pas echt briljante opmerkingen!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:06 schreef IJsmuts het volgende:
tvp
quote:
quote:
je weet het he, mondje open is pijpen!quote:
dit topique is een oneindige waterval van geiligheid met zo af en toe een zeldzaam hoogtepuntje als er gepost wordtquote:
CLquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:26 schreef ursel het volgende:
[..]
18 mei pas weer als Twente de CL ingaat...
als ik naar die noten kijk zie ik de hele tijd een zatte lolsmurf met een enorme pul bier voor mequote:Op woensdag 14 mei 2008 17:33 schreef Keltie het volgende:
Pfff
Sinds gisteren wat lijnen erbij op mn rug:
[ afbeelding ]
waarom heb jij dan ooit die bert en ernie tattoo boven je ogen laten zettenquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het spijt me maar ik vind het echt verschrikkelijk
> DIGquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:00 schreef Stefan740 het volgende:
Nu maar hopen dat ze de komende tijd geen nieuw stadion willen![]()
![]()
Ohja ik heb een klein probleempje. Mijn ouders Dell TFT scherm doet raar.
Als ik de pc aanzet doet hij het gewoon maar na een paar seconden springt het op zwart en gaat het 'standby knopje' wat op groen=aan stond knipperen met groen en geel en na een paar seconden stopt dat en eindigt hij op geel=uit zeg maar.
Iemand een idee?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kijken of je garantie hebt en Dell bellen
Anders ook eens kijken of de ingestelde resolutie niet te groot is voor het scherm?
dit, in combi met keltie doet me aan de volgende mop denken"quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
ze willen een nieuw stadion met plek voor 100.000 toeschouwers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAAK ME GEK!!!!quote:![]()
EN NOEM ME HENK!!!
![]()
![]()
kan niet wachten!!!
quote:![]()
![]()
![]()
kampbewaardershumor![]()
![]()
![]()
pak goddomme toch gewoon de auto manquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou dat valt tegenEr is echt niets gebeurd vandaag in t topic. Vandaag 2x naar Bleiswijk gefietst. Was 20km dus dat was nog best te doen eigenlijk. Terugweg ging op 25km/u gemiddeld op een MTB
![]()
dat gezeik altijd over fietsen en bussen![]()
je bent nou toch student af???? > gedraag je dan ook zo
ach, als je toch al born to lose bent maakt een dag ook niet meer uitquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn dag is verloren zonder megapost van Ferdi![]()
hellllllllll nooooooquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:46 schreef IJsmuts het volgende:
CLCLitoris
gaat Inco weer met duckie neuken
![]()
[..]
Om dan ook meteen voor alle andere de dag te verpestenquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn dag is verloren zonder megapost van Ferdi
misschien teveel stof in gekomenquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:38 schreef Stefan740 het volgende:
Jullie zotten veranderen ook nooit he![]()
Scherm is al 5 jaar oud ondertussen, zal wel op zijn qua 'branduren'
ja, ik las het nog een keer en toen zag ik dat ik wel wat op je zat af te gevenquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoi IJs,
Ik vind jou ook lief.
Groetjes.
Wat kan hij soms toch lief zijnquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja, ik las het nog een keer en toen zag ik dat ik wel wat op je zat af te geven![]()
nou frankie, ik vind jou ook lief hoor, je weet wie het schrijft
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat kan hij soms toch lief zijn![]()
En Frankie is ook lief
Zo.. ook maar eens gearriveerd..quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:37 schreef staticdata het volgende:
merk nu al dat dit een kwaliteitsdagje wordt voor dit topic
Dat kan jij wel..quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:56 schreef Keltie het volgende:
Pff.. Leuk hoor, zo op het UMC..
"Mag" je een heel nieuw OS leren -> ZIS (Ziekenhuis Informatie Systeem). Inclusief een eigen harde schijf indeling en dergelijke
Niets geen FAT/ NTFS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |