Ik. 428.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:34 schreef Houniet het volgende:
Wie gaan er zondag allemaal?
Sjimz wil dat er misschien wel op fotosoepenquote:
Ik heb er ook vertrouwen in en met CL krijg je net iets eerder betere en duurdere spelers.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:30 schreef Sethje het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat we winnen zondag, maar ben meer benieuwd naar volgend seizoen...welke spelers er gaan en komen
Kun je eindelijk eens iemand van de ring afgooien Jasquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha heeftie echt kaarten? hij zei 424, ik wil wel ff meeten hoor Jorientje
Hier ook Zuid 1, zelfde achterliggende gedachte.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zuid 1-128![]()
Gaan meer om ff seizoen af te sluiten met een groep
Daar ben ik meer in geinteresseerd dan de PO's ja.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:30 schreef Sethje het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat we winnen zondag, maar ben meer benieuwd naar volgend seizoen...welke spelers er gaan en komen
quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Sjimz wil dat er misschien wel op fotosoepen
Vermeer komt terug toch? Alhoewel ik Gentenaar wel een goede stand-in vind!quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:54 schreef Longmen het volgende:
Adriaanse wil Gentenaar naar Salzburg halen.
tvp
Welk voetbalprimeur gerucht mis ik nu weer?quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:39 schreef M0NTANA het volgende:
Ânderson Luís da Silva (Luisão) moet het maar worden.
[ afbeelding ]
Klopt. Gentenaar is zeker een goede reservekeeper, maar met Vermeer is dat al mooi opgelost.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vermeer komt terug toch? Alhoewel ik Gentenaar wel een goede stand-in vind!
©NUsportquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:20 schreef Blight het volgende:
[..]
Welk voetbalprimeur gerucht mis ik nu weer?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |