abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215213
Als al die bewoners nou elkaar gaan nomineren, dan zijn de bewoners van hun 'geweten' af. Iedereen nomineert twee personen. Ze spreken van tevoren af wie ze nomineren.
De uitslag wordt dan: Iedereen heeft twee nominaties, dus het publiek beslist wie eruit gaat.
Ik vind dat Nookie er direct uit mag, met haar irritante kakstem. Als voorbeeld haar 'uitermate goed ingepakte koffer '.
pi_215214
jaman!
die nookie is niet echt tof om te horen met die stem!

maar uit de Poll op mijn site (http://surf.to/BigBro) blijkt dat er eigenlijk evenveel mensen zijn die haar stem weer Niet vervelend vinden!

Lukas

http://surf.to/BigBro

donderdag 4 november 1999 @ 22:41:00 #3
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_215215
Pfff, als je iemand al om z'n stem moet beoordelen......

Waar gaat het heen met de wereld. Haal dan M. eruit, dat pas een grafstem.

PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
pi_215216
Oh, dus is er eigenlijk om haar stem uitgepest door de redactie
"Pullin' the strings..."
pi_215217
Hier is een reactie. Zuigend!!!!!!

Leuke statement G. Star.

Of moet he G. Spot zijn?

Time is what you make of it. Sov make sure its usefull!!
pi_215218
Ik moet zeggen dat het een briljant idee is!!! Maar dan mag van mij Steriel er het eerste uit, want ik heb geen zin om te pas en te onpas te moeten zien " dat ze zo mooi is en zo goed kan zingen! " Ik ben het een met de uitzending van vanavond: " Laat de verveling maar toeslaan en de bom barsten! "
Correct me if I´m wrong!!
pi_215219
G.Star

Uit de lijst van regelementen is naast alle onduidelijkheden er wel duidelijk dat de door jouw voorgestelde stemming verboden is. Bovendien is het, als je goed had opgelet al eerder door de bewoners besproken en verworpen omdat ze het zelf niet willen en omdat ze weten dat het niet is toegestaan.

pi_215220
Beste Ziggy,

Volgens mij heb je de balle verstand van zingen. Vermoedelijk is het enige wat jij kan een immitatie van een kraai en dan nog een turkse ook.

pi_215221
Ziggy,

Misschien zit er wel muziekpapier in je mailbox.

pi_215222
Even een vraagje, mogen de nieuwe ook genomineerd worden of gaat dat niet door?
pi_215223
De nieuwen mogen gewoon genomineerd worden. Daarom is de nomnatieronde ook uitgesteld van afgelopen maandag naar komende maandag.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 november 1999 @ 17:59:00 #12
862 Arcee
Look closer
pi_215224
Cyrille vliegt er uit. Dat lijkt me duidelijk. Als ze door de bewoners genomineerd wordt, kiest Nederland ongetwijfeld voor haar. Kijk maar 's op:
http://www.voorspel.nu/big-brother

Eerst stond Maurice ver voor op iedereen, maar inmiddels heeft Cyrille hem rap ingehaald.

1. 586 - Cyrille
2. 451 - Maurice
3. 168 - Bart
4. 136 - Karin
5. 112 - Ruud
6. 105 - Willem
7. 102 - Anouk

Nieuwkomer Anouk doet het in ieder geval VEEL beter.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 5 november 1999 @ 18:02:00 #13
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_215225
En dan moet je nagaan dat je bij SBCity moet betalen om haar te zien.

Lekker idee.

Aan de andere kant...we betalen er nu ook voor.
Deruit dus met die muts!!!!!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_215226
quote uit ander topic over dit onderwerp:

quote:
op 11-05-1999 om 07:49 PM schreef BamBam het volgende:
Maandag is het zo ver: de nominaties...Maar wat denken de FOK!ers erover, wie zouden jullie nomineeren en waarom en wie nomineert wie.

Dit is mijn lijst:

Anouk: Karin en Maurice
Cyrille: Willem en Karin
Karin: Anouk en Cyrille
Ruud: Maurice en Cyrille
Willem: Anouk en Cyrille
Bart: Karin en Maurice
Maurice: Anouk en Cyrille

Zelf zou ik ook Anouk en Cyrille nomineeren omdat ik de groep heel hegt vond en dat de sweer er nu een beetje uit is. Misschien is dit geen goed argument maar dit is wat ik vind.

Ik denk echt dat de nieuwe bewoners veel stemmem zullen krijgen omdat de groep heel hecht is geworden na het vertrek van Mona en Bianca. Ook zullen de meeste wel solidair zijn met de uitsprken van Karin over dat ze de groep met z'n 5e heel hecht vind, en Mauirce en Ruud denken er ook zo over.

Maar wat denken jullei? Ik zie jullie reacties graag!!

Marc at www.bambamstudio.in.nl

mooi he, alles
pi_215227
My guess:

Anouk: Cyrille en Maurice
Bart: Cyrille en Maurice
Cyrille: Willem en Karin
Karin: Anouk en Cyrille
Maurice: Anouk en Cyrille
Ruud: Anouk en Cyrille
Willem: Anouk en Cyrille

Anouk (4) en Cyrille (7) zijn dus de lul, waarna Cyrille er met een grote meerderheid uit wordt gestemd(70%).

(sorry ik zag te laat dat dit ook al in een andere thread stond)

pi_215228
Willem nomineert Anouk denk ik niet, in de uitzending vanavond maakte hij een lief gebaar naar haar en ze hebben al gestoeid. Maar wie moet hij dan nomineren behalve Cyrille? Nog een keer Bart?
Zou Ruud Karin weer nomineren om 1 van de 2 nieuwe een kans te geven? Cyrille omdat ze zingt of Anouk omdat ze meer vlees heeft?
Het ligt zo voor de hand dat ze allemaal de nieuwe mensen nomineren!
Pezen kan ook een hobby zijn
  zondag 7 november 1999 @ 09:05:00 #17
1201 tina
Fok!Member
pi_215229
Ik vind eigenlijk dat we moeten stemmen op de persoon die door de bewoners als meeste genoemd wordt. Dit is hoogstwaarschijnlijk ANOUK, daar hebben ze toch helemaal niets aan. Cyrille daar hebben ze tenminste nog wat aan in barre tijden.Die is tenminste volwassen en kan echt goed zingen. Dat ze beide worden genomineerd is een ding wat zeker is maar ik hoop toch echt niet dat het Nederlandse publiek ANOUK er in laat zitten. Wat hebben we nu aan zo'n jankkind zonder strong personality?!
Greetz Tina

pi_215230
Dit is mijn lijst;

Anouk: Maurice en Karin (in ieder geval niet Cyrille, op dit moment haar houvast)

Cyrille: Bart en Maurice (bij Karin en Willem voelt zij zich op haar gemak)

Karin: Bart en Cyrille (Anouk is geen bedreiging, Bart wel)

Ruud: Maurice en Cyrille

Willem: Bart & Cyrille (Bart is een echte bedreiging voor het winnaarschap)

Bart: Karin en Willem (zou heel strategisch zijn!)

Maurice: Ruud en Cyrille

Bart en Cyrille krijgen de meeste stemmen en Cyrille gaat vertrekken!

Niemand is perfect. Wees niemand!

pi_215231

Weet iemand nog hoe laat de vorige keren de nominatie in de DBK plaats vond en of dat op de streams te zien is geweest???????????

.

maandag 8 november 1999 @ 09:38:00 #20
1600 sheep
vind Willem eng...
pi_215232
Sorry Pinok,
maar je dacht toch niet dat ze de dagboekkamer tijdens de nominaties op de streams laten zien!! Veronica zeker, die zetten de streams al op zwart als ze zelfs al vermoeden dat er iets interessants gebeurd!
Ik vind Willem eng, jij ook?
  maandag 8 november 1999 @ 09:42:00 #21
1491 Patje
Amsterdam girlie
pi_215233
Stomme vraag miosschien: maar mogen ze op zichzelf stemmen?? Als dat het geval is, denk ik dat Nookie op zichzelf stemt ...........
pi_215234
Nou ik heb het vermoeden dat Ruud misschien ook wel een paar keer word genomineerd .De groep begint zich wat meer aan hem te irriteren als die over seks praat.
En als dat zo is dan ben ik een van de eerste die hem eruit stemt .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_215235
Het is de vorige keer wel op de streams te zien geweest want op dit forum stond al (gedeeltelijk) te lezen wie wie gestemd had. Toen was er volgens mij al op zaterdag gestemd (?).
  maandag 8 november 1999 @ 13:17:00 #24
1491 Patje
Amsterdam girlie
pi_215236
quote:
op 11-08-1999 om 12:36 PM schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Nou ik heb het vermoeden dat Ruud misschien ook wel een paar keer word genomineerd .De groep begint zich wat meer aan hem te irriteren als die over seks praat.
En als dat zo is dan ben ik een van de eerste die hem eruit stemt .

Daar ben ik het volmondig mee eens, ik word helemaal gestoord van al die gore verhalen van hem .... als ik z'n vrouw was, zou ie d'r ook niet meer inkomen bij me!! Wat mij betreft mag Ruud er uit!!! Maar ja, dan komt ie natuurlijk met z'n pannekoek bnij ongeveer ieder NL t.V. programma en zijn we nog niet van um af!! Ach nou ja, zolang hij maar niet naakt in de Panorama komt ........

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')