maar uit de Poll op mijn site (http://surf.to/BigBro) blijkt dat er eigenlijk evenveel mensen zijn die haar stem weer Niet vervelend vinden!
Lukas
Waar gaat het heen met de wereld. Haal dan M. eruit, dat pas een grafstem.
Leuke statement G. Star.
Of moet he G. Spot zijn?
Uit de lijst van regelementen is naast alle onduidelijkheden er wel duidelijk dat de door jouw voorgestelde stemming verboden is. Bovendien is het, als je goed had opgelet al eerder door de bewoners besproken en verworpen omdat ze het zelf niet willen en omdat ze weten dat het niet is toegestaan.
Volgens mij heb je de balle verstand van zingen. Vermoedelijk is het enige wat jij kan een immitatie van een kraai en dan nog een turkse ook.
Eerst stond Maurice ver voor op iedereen, maar inmiddels heeft Cyrille hem rap ingehaald.
1. 586 - Cyrille
2. 451 - Maurice
3. 168 - Bart
4. 136 - Karin
5. 112 - Ruud
6. 105 - Willem
7. 102 - Anouk
Nieuwkomer Anouk doet het in ieder geval VEEL beter.
Lekker idee.
Aan de andere kant...we betalen er nu ook voor.
Deruit dus met die muts!!!!!
quote:
op 11-05-1999 om 07:49 PM schreef BamBam het volgende:
Maandag is het zo ver: de nominaties...Maar wat denken de FOK!ers erover, wie zouden jullie nomineeren en waarom en wie nomineert wie.Dit is mijn lijst:
Anouk: Karin en Maurice
Cyrille: Willem en Karin
Karin: Anouk en Cyrille
Ruud: Maurice en Cyrille
Willem: Anouk en Cyrille
Bart: Karin en Maurice
Maurice: Anouk en CyrilleZelf zou ik ook Anouk en Cyrille nomineeren omdat ik de groep heel hegt vond en dat de sweer er nu een beetje uit is. Misschien is dit geen goed argument maar dit is wat ik vind.
Ik denk echt dat de nieuwe bewoners veel stemmem zullen krijgen omdat de groep heel hecht is geworden na het vertrek van Mona en Bianca. Ook zullen de meeste wel solidair zijn met de uitsprken van Karin over dat ze de groep met z'n 5e heel hecht vind, en Mauirce en Ruud denken er ook zo over.
Maar wat denken jullei? Ik zie jullie reacties graag!!
Marc at www.bambamstudio.in.nl
Anouk: Cyrille en Maurice
Bart: Cyrille en Maurice
Cyrille: Willem en Karin
Karin: Anouk en Cyrille
Maurice: Anouk en Cyrille
Ruud: Anouk en Cyrille
Willem: Anouk en Cyrille
Anouk (4) en Cyrille (7) zijn dus de lul, waarna Cyrille er met een grote meerderheid uit wordt gestemd(70%).
(sorry ik zag te laat dat dit ook al in een andere thread stond)
Anouk: Maurice en Karin (in ieder geval niet Cyrille, op dit moment haar houvast)
Cyrille: Bart en Maurice (bij Karin en Willem voelt zij zich op haar gemak)
Karin: Bart en Cyrille (Anouk is geen bedreiging, Bart wel)
Ruud: Maurice en Cyrille
Willem: Bart & Cyrille (Bart is een echte bedreiging voor het winnaarschap)
Bart: Karin en Willem (zou heel strategisch zijn!)
Maurice: Ruud en Cyrille
Bart en Cyrille krijgen de meeste stemmen en Cyrille gaat vertrekken!
Weet iemand nog hoe laat de vorige keren de nominatie in de DBK plaats vond en of dat op de streams te zien is geweest???????????
.
quote:
op 11-08-1999 om 12:36 PM schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Nou ik heb het vermoeden dat Ruud misschien ook wel een paar keer word genomineerd .De groep begint zich wat meer aan hem te irriteren als die over seks praat.
En als dat zo is dan ben ik een van de eerste die hem eruit stemt .![]()
Daar ben ik het volmondig mee eens, ik word helemaal gestoord van al die gore verhalen van hem .... als ik z'n vrouw was, zou ie d'r ook niet meer inkomen bij me!! Wat mij betreft mag Ruud er uit!!! Maar ja, dan komt ie natuurlijk met z'n pannekoek bnij ongeveer ieder NL t.V. programma en zijn we nog niet van um af!! Ach nou ja, zolang hij maar niet naakt in de Panorama komt ........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |