Donequote:Op maandag 9 juni 2008 11:55 schreef Dokay het volgende:
[TK] Halfgare Sony Net-MD MZ-N520 speler met accesoires
kan dicht
Aangepast.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:16 schreef Bond het volgende:
Wil 1 van jullie de vraagprijs in de startpost veranderen + de kick's weghalen? Alvast vriendelijk bedankt
[TK] Zeer goed onderhouden Opel Astra 1.8 16v (Aug '99 124.000km)
Het is een bieden topic Cothen. Bieden vanaf 400 is eenmaal bieden vanaf 400. Dus als de verkoper niet blij is met 450, dan is dat best wel zijn eigen recht. Als hij bijvoorbeeld zegt, voor 400 euro gaat ie weg.. en iemand biedt 400 en later biedt er iemand 420 enz. en niet verkoopt aan de eerste, dan is het best oneerlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:09 schreef Cothen het volgende:
Ik vind dit soort dingen nogal storend:TS opent een topic TS zegt in OP: bieden vanaf 400 euro Users bieden rond de 400 TS post : "Hij gaat pas weg vanaf 500 euro"
voorbeeld: [TK] Asus A7U 17.1" laptop ong. 6 maand oud.
Ik vind dat echt zulke waardeloze onzin. Zeg dan gewoon bieden van 500 en loop mensen niet blij te maken met doden mus. Kan er misschien een regel komen dat "bieden vanaf" ook echt vanaf dat bedrag gaat en dat je als verkoper daarna niet eens met een hoger bedrag mag komen.
Ik begrijp je gevoel, maar als blijkt dat er niemand boven de vraagprijs biedt gaat de TS vanzelf wel kijken naar de lagere boden. Ik voel er weinig voor om politieagentje te gaan spelen in een dergelijke situatie.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:09 schreef Cothen het volgende:
Ik vind dit soort dingen nogal storend:TS opent een topic TS zegt in OP: bieden vanaf 400 euro Users bieden rond de 400 TS post : "Hij gaat pas weg vanaf 500 euro"
voorbeeld: [TK] Asus A7U 17.1" laptop ong. 6 maand oud.
Ik vind dat echt zulke waardeloze onzin. Zeg dan gewoon bieden van 500 en loop mensen niet blij te maken met doden mus. Kan er misschien een regel komen dat "bieden vanaf" ook echt vanaf dat bedrag gaat en dat je als verkoper daarna niet eens met een hoger bedrag mag komen.
das waar, maar misschien hadden de modjes van nu betere ideeën.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:37 schreef Dizer het volgende:
En we weten alletwee heel goed dat daar geen vaste regel in te vinden is![]()
Dubbelagentquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik voel er weinig voor om politieagentje te gaan spelen in een dergelijke situatie.
Tssk.. beter dan wijquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:22 schreef Cothen het volgende:
[..]
das waar, maar misschien hadden de modjes van nu betere ideeën.
Ik heb de active topics tot 4 dagen nagelopen en kwam welgeteld maar één topic waar het verkeerd stond. Ik heb het aangepast, we zullen er op letten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:39 schreef Daeron het volgende:
Kan er misschien wat gedaan worden aan de xbox "misleiding".
Er zijn nu een aantal topics die vrolijk roepen dat er xbox-spul aangeboden wordt, terwijl er xbox 360 spul aangeboden wordt.
Ik kijk nu regelmatig tevergeefs in die topics of er nog iets leuks bij zit voor de "gewone" xbox.
Dat was mij reeds bekend, dit geldt niet alleen voor Xbox 360 maar voor een helehoop apparatuur. Het is afhankelijk van de leverancier, lees daarom goed de garantiebepalingen door voor je iets verkoopt of koopt met garantie.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:30 schreef SpookY22 het volgende:
Even een algemeen puntje, ik heb zojuist mijn collega in huilen zien uitbarsten om de volgende reden.
Hij heeft mijn X360 destijds overgekocht en deze is nu defect en zou gerepareerd moeten worden door MS. De Xbox heeft nog 1,5 jaar garantie op een RROD (hij is van sept 2006). Hij probeert hem aan te melden voor garantie en dit kan wel MAAR:
1. Dat kost 81 euro.
2. Dan krijgt hij maar een jaar garantie daar voor terug.
Simpele reden die MS opgaf. Garantie is in geen geval overdraagbaar. Zie de kleine lettertjes van de garantiebepalingen. Het gaat wel op S/N maar als je een Xbox hebt die van Live gebruikt maakt worden de adres gegevens van CC of je Live account gekoppeld aan je Xbox S/N.
Gezien hier nog weleens wat 360's worden verkocht met de melding nog 2 jaar garantie o.i.d. wilde ik dit toch even melden.
Ok, wordt hier ook dan bv in topics waar ze zon ding verkopen melding van gemaakt of dient de koper dat zelf al te weten?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat was mij reeds bekend, dit geldt niet alleen voor Xbox 360 maar voor een helehoop apparatuur. Het is afhankelijk van de leverancier, lees daarom goed de garantiebepalingen door voor je iets verkoopt of koopt met garantie.
Het verschilt natuurlijk, als je een bon hebt die niet op naam staat dan is het ook voor MS niet te traceren wie dat ding gekocht heeft. Ook niet iedere Xbox bezitter heeft een live abonnement, dus als daar ook geen koppeling qua gegevens is, is het voor MS wederom moeilijk te traceren.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:50 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Ok, wordt hier ook dan bv in topics waar ze zon ding verkopen melding van gemaakt of dient de koper dat zelf al te weten?
Garantie is niet persoonsgebonden, maar apparaatgebonden. Tenzij de beide eigenaren aantoonbaar nalatig zijn geweest tijdens het gebruik, heeft de tweede eigenaar gewoon recht op garantie.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:30 schreef SpookY22 het volgende:
Even een algemeen puntje, ik heb zojuist mijn collega in huilen zien uitbarsten om de volgende reden.
Hij heeft mijn X360 destijds overgekocht en deze is nu defect en zou gerepareerd moeten worden door MS. De Xbox heeft nog 1,5 jaar garantie op een RROD (hij is van sept 2006). Hij probeert hem aan te melden voor garantie en dit kan wel MAAR:
1. Dat kost 81 euro.
2. Dan krijgt hij maar een jaar garantie daar voor terug.
Simpele reden die MS opgaf. Garantie is in geen geval overdraagbaar. Zie de kleine lettertjes van de garantiebepalingen. Het gaat wel op S/N maar als je een Xbox hebt die van Live gebruikt maakt worden de adres gegevens van CC of je Live account gekoppeld aan je Xbox S/N.
Gezien hier nog weleens wat 360's worden verkocht met de melding nog 2 jaar garantie o.i.d. wilde ik dit toch even melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |