quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:08 schreef avonne het volgende:
Je mag Brian haten of liefhebben, maar ik vind wel dat haat/bashen hoeft uit te strekken naar hun familieleden/vrienden/fans.
Beetje bashen voor de fun, no problem, we zitten in de lachkick, zeg maar.
Dus: respect een beetje!
Laten we liever de info serieus nemen. Brian zit er dus nog in voorlopig.
Neequote:Op woensdag 14 mei 2008 11:07 schreef noekje het volgende:
BuffyJan goes Rietje. Heb je wel een hond?
Huub nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian is vorige maand helaas 27 geworden
Ik trap nergens meer in.Ben nog aan het bijkomen van gisterenquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:44 schreef avonne het volgende:
(Ah, geheel in de stijl van gisteravond)
Ik kan nog niet al te veel zeggen, want nog niks is zeker, maar ik heb contact met iemand die mogelijk meer weet. Je begrijpt dat ik daar nog niet te veel over kan zeggen, maar ik zal jullie de nieuwtjes uit de Villa zeker meteen meedelen als het bevestigd is.
Een houten poot dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:13 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
NeeEn om mn paard nou mee te nemen naar Eemnes?
Misschien mag ik BQ dr teckel lenen![]()
die heeft ze toch?
Kom hem maar halen hoor, hij vindt het heerlijk om te wandelen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:13 schreef BuffyJan het volgende:
NeeEn om mn paard nou mee te nemen naar Eemnes?
Misschien mag ik BQ dr teckel lenen![]()
die heeft ze toch?
Amanda:quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:25 schreef beequeen het volgende:
Vragen die gesteld zijn aan de wannabees.
Vragen en antwoorden.
Bron: DGK site.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda:
Als ik hem zie word ik helemaal vrolijk!
“Mitch! Ja, ik was ook wel gek op hem. Het klikte echt heel goed tussen ons maar hij haalde het gewoon niet bij wat ik voor Brian voelde. Toen ik Mitch laatst weer zag werd ik daar echt niet meer zo vrolijk van hoor!”
Iemand nog caps van de adorerende blik van Amanda naar Mitch laatst?
Aard van het beestje he.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:32 schreef mootie het volgende:
Wel weer grappig dat zowel Brian als Amanda de gelegenheid aangrijpen om Huub te beigen.
Heel typerend weer, ja.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:32 schreef mootie het volgende:
Wel weer grappig dat zowel Brian als Amanda de gelegenheid aangrijpen om Huub te beigen.
Engbekken zijn het, allebei.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:32 schreef mootie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |