Wow!! Goed bezig!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan al niet tekenen, en met een muis helemaal niet, maar volgens mij is het toch aardig gelukt![]()
[ afbeelding ]
Avonne ook aan het painten??quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Wow!! Goed bezig!!![]()
Avonne, schilder het van je af meid!! Doe gelijk het hele huis!!
Vanmiddag gaan we structuur aanbrengen. Dit is om los te worden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:04 schreef Leandra het volgende:
Pfieuw... ik dacht al ff dat ik te laat was met m'n Rietje-paint, maar we doen dus niet allemaal tegelijk hetzelfde??
Werken we in groepjes?? Juuuhuuuufffff ik snap het niet meer![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat we gingen painten, nou zitten ze te navelstaren??
Thank you, alle credits gaan naar Blurkbabe en Saantje*;quote:
Jammer, ik moet me dat dagdeel afmelden, mijn baas wil geen grafrakken op kantoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Vind ik leuk voor de middag. Met als thema, de dood. Creatief met graftakken.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Good old Rietje. Razende reporter Rietje. Waar zouden we zijn zonder haar.
Ook leuk voor vandaag.
Paint hier Rietje!
Brian gaat zijn dichtbundelquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:22 schreef noekje het volgende:
Waar ik opeens aan moet denken nav het briljante gedicht van Copycat.
Sinds internet weg is uit dgk en er geen beschikking meer is over rijmen.nl, hebben we nooit meer iets gehoord over het boek die Brian uit zou brengen. 1000x op een dag hoorden we hem daarover, hij ging zelfs uitgevers benaderen.
*brainfart laat*
Bij de witte boekenmarkt als gratis exemplaar bij aankoop van 2 boeken oid? Ik zou hem laten liggen denk ik.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Brian gaat zijn dichtbundelin eigen beheer uitgeven meldde hij gisteren. Lijkt me logisch, geen enkele uitgever gaat daar zijn vingers aan branden , dat boekje ligt binnen een week in de ramsj
Als ik Brian was liet ik eerst mijn schjmoel verbouwen, man man, wat heeft die gozer een vreselijke rattenbekquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Brian gaat zijn dichtbundelin eigen beheer uitgeven meldde hij gisteren. Lijkt me logisch, geen enkele uitgever gaat daar zijn vingers aan branden , dat boekje ligt binnen een week in de ramsj
Briljantquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:06 schreef Copycat het volgende:
Breaking News --- Breaking News --- Breaking News --- Breaking News ---
Het is Brian gisteravond laat gelukt een teken van leven uit De Gouden Kooi te geven. In dichtvorm verhaalt hij over de laatste uren...
[..]
nee huub is knap wou je zeggen...van alle 5 in de kooi is er geen een knap..allemaal kutsmoelen...vooral claire en huub...amanda is net een bever....brian ach hij valt nog het meest mee..en jaap is gewoon walgelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik Brian was liet ik eerst mijn schjmoel verbouwen, man man, wat heeft die gozer een vreselijke rattenbek
Brian gaat ervan uit dat heel Nederland zijn dichtbundel wil kopen. Als hij hem vanuit de gouden kooi uit zou geven, zouden alle opbrengsten naar RTL gaan en laat geld nou net de enige drijfveer van Brian zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:22 schreef noekje het volgende:
Waar ik opeens aan moet denken nav het briljante gedicht van Copycat.
Sinds internet weg is uit dgk en er geen beschikking meer is over rijmen.nl, hebben we nooit meer iets gehoord over het boek die Brian uit zou brengen. 1000x op een dag hoorden we hem daarover, hij ging zelfs uitgevers benaderen.
*brainfart laat*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |