wat voor klodders hangen aan dr sjmoel?quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:44 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!
[ afbeelding ]
Hmm, wat was dit ook alweer?
ze heeft toch gewonnenquote:
Ja, ze hangt aan een paal, tjonge wat een prachtdoelquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:57 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ze heeft toch gewonnen
ze heeft al dr doelen bereikt.............................
Volgens mij ging ze toen met haar hoofd langs het doucheputje schuren. Als een kat op kattenkruid.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wat voor klodders hangen aan dr sjmoel?
26 navels en die kont wil ik niet eens zien!quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:58 schreef noekje het volgende:
Jahaa!! Raad het plaatje!!
[ afbeelding ]
Hoeveel navels had zij?
[ afbeelding ]
Van wie is deze lange ass?
Ik kan al niet tekenen, en met een muis helemaal niet, maar volgens mij is het toch aardig geluktquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Good old Rietje. Razende reporter Rietje. Waar zouden we zijn zonder haar.
Ook leuk voor vandaag.
Paint hier Rietje!
3 Navels.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:58 schreef noekje het volgende:
Jahaa!! Raad het plaatje!!
[ afbeelding ]
Hoeveel navels had zij?
[ afbeelding ]
Van wie is deze lange ass?
Picasso, eat your heart out.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan al niet tekenen, en met een muis helemaal niet, maar volgens mij is het toch aardig gelukt![]()
[ afbeelding ]
Ik ben nog druk aan het zoeken, ik heb ook nog vanalles vanaf het begin.quote:
Reputatiequote:Op woensdag 14 mei 2008 09:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb net twee haringen met uitjes weg zitten werken, sorry juf!![]()
okee, ik heb een raadsel. Wat komt te voet , en gaat te paard?
naveltellenquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:04 schreef Leandra het volgende:
Pfieuw... ik dacht al ff dat ik te laat was met m'n Rietje-paint, maar we doen dus niet allemaal tegelijk hetzelfde??
Werken we in groepjes?? Juuuhuuuufffff ik snap het niet meer![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat we gingen painten, nou zitten ze te navelstaren??
quote:Bridget is in de kooi
Mijn God, wat is ze mooi
Mooier dan mijn eigen vrouw
Die ene, waar ik 'm altijd anaal in douw
Ruiken doet Bridget ook veel beter
Dus ik zei: 'Amanda, smell you later'
Voor Bridget speelde ik mooi op mijn gitaar
En ik zeg het je: ik raakte een gevoelige snaar
Zoals met alles wat ik altijd doe met heel veel gevoel
Steek ik mijn zelfverheerlijking ook nu niet onder bank of stoel
Inmiddels zijn we met een miljonair minder
Een iemand minder, is ook minder hinder
En nog meer kans om met de prijs te gaan strijken
Ook al betekent dat dat ik moet gaan over lijken
Lijken liggen er trouwens al een paar
Amanda werd een beetje para, met in haar hand een schaar
Flesn moest het met haar leven bekopen
Gelukkig kan ik dit schrijven door mijn ganzeveer in haar bloed te dopen
Lieve fans, bewonderaars en Brianfanaten
Fijn dat jullie doorgaan met Huub te haten
Maar hou van mij, zoals ik dat zelf doe
Anders stuur ik Amanda mét schaar naar je toe!
quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:06 schreef Copycat het volgende:
Breaking News --- Breaking News --- Breaking News --- Breaking News ---
Het is Brian gisteravond laat gelukt een teken van leven uit De Gouden Kooi te geven. In dichtvorm verhaalt hij over de laatste uren...
[..]
Wow!! Goed bezig!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan al niet tekenen, en met een muis helemaal niet, maar volgens mij is het toch aardig gelukt![]()
[ afbeelding ]
Avonne ook aan het painten??quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Wow!! Goed bezig!!![]()
Avonne, schilder het van je af meid!! Doe gelijk het hele huis!!
Vanmiddag gaan we structuur aanbrengen. Dit is om los te worden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:04 schreef Leandra het volgende:
Pfieuw... ik dacht al ff dat ik te laat was met m'n Rietje-paint, maar we doen dus niet allemaal tegelijk hetzelfde??
Werken we in groepjes?? Juuuhuuuufffff ik snap het niet meer![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat we gingen painten, nou zitten ze te navelstaren??
Thank you, alle credits gaan naar Blurkbabe en Saantje*;quote:
Jammer, ik moet me dat dagdeel afmelden, mijn baas wil geen grafrakken op kantoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Vind ik leuk voor de middag. Met als thema, de dood. Creatief met graftakken.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Good old Rietje. Razende reporter Rietje. Waar zouden we zijn zonder haar.
Ook leuk voor vandaag.
Paint hier Rietje!
Brian gaat zijn dichtbundelquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:22 schreef noekje het volgende:
Waar ik opeens aan moet denken nav het briljante gedicht van Copycat.
Sinds internet weg is uit dgk en er geen beschikking meer is over rijmen.nl, hebben we nooit meer iets gehoord over het boek die Brian uit zou brengen. 1000x op een dag hoorden we hem daarover, hij ging zelfs uitgevers benaderen.
*brainfart laat*
Bij de witte boekenmarkt als gratis exemplaar bij aankoop van 2 boeken oid? Ik zou hem laten liggen denk ik.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Brian gaat zijn dichtbundelin eigen beheer uitgeven meldde hij gisteren. Lijkt me logisch, geen enkele uitgever gaat daar zijn vingers aan branden , dat boekje ligt binnen een week in de ramsj
Als ik Brian was liet ik eerst mijn schjmoel verbouwen, man man, wat heeft die gozer een vreselijke rattenbekquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Brian gaat zijn dichtbundelin eigen beheer uitgeven meldde hij gisteren. Lijkt me logisch, geen enkele uitgever gaat daar zijn vingers aan branden , dat boekje ligt binnen een week in de ramsj
Briljantquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:06 schreef Copycat het volgende:
Breaking News --- Breaking News --- Breaking News --- Breaking News ---
Het is Brian gisteravond laat gelukt een teken van leven uit De Gouden Kooi te geven. In dichtvorm verhaalt hij over de laatste uren...
[..]
nee huub is knap wou je zeggen...van alle 5 in de kooi is er geen een knap..allemaal kutsmoelen...vooral claire en huub...amanda is net een bever....brian ach hij valt nog het meest mee..en jaap is gewoon walgelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik Brian was liet ik eerst mijn schjmoel verbouwen, man man, wat heeft die gozer een vreselijke rattenbek
Brian gaat ervan uit dat heel Nederland zijn dichtbundel wil kopen. Als hij hem vanuit de gouden kooi uit zou geven, zouden alle opbrengsten naar RTL gaan en laat geld nou net de enige drijfveer van Brian zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:22 schreef noekje het volgende:
Waar ik opeens aan moet denken nav het briljante gedicht van Copycat.
Sinds internet weg is uit dgk en er geen beschikking meer is over rijmen.nl, hebben we nooit meer iets gehoord over het boek die Brian uit zou brengen. 1000x op een dag hoorden we hem daarover, hij ging zelfs uitgevers benaderen.
*brainfart laat*
Als IK Brian was...verder geen commentaarquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nee huub is knap wou je zeggen...van alle 5 in de kooi is er geen een knap..allemaal kutsmoelen...vooral claire en huub...amanda is net een bever....brian ach hij valt nog het meest mee..en jaap is gewoon walgelijk.
Voor dat verbouwen zijn vast wel vrijwilligers te vinden, dan kost het hem geen centquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik Brian was liet ik eerst mijn schjmoel verbouwen, man man, wat heeft die gozer een vreselijke rattenbek
quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Voor dat verbouwen zijn vast wel vrijwilligers te vinden, dan kost het hem geen cent
quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:39 schreef BuffyJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Artikel in Veronica Magazine deze week
Nou, we hadden het gisteren nog over je!quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:48 schreef Reza-impreza het volgende:
Hallo allemaal , long time no see
Best een aardig stuk.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:39 schreef BuffyJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Artikel in Veronica Magazine deze week
doe eens beide in 1 post!quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:52 schreef avonne het volgende:
Nou, er is goed nieuws en er is slecht nieuws.
Wat willen jullie het eerst
Eerst maar een bakkie koffiequote:Op woensdag 14 mei 2008 10:52 schreef avonne het volgende:
Nou, er is goed nieuws en er is slecht nieuws.
Wat willen jullie het eerst
zal wel een achteringang zijnquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:57 schreef avonne het volgende:
Het goede nieuws is, ik heb een ingang bij de KubatzKlan
Het slechte nieuws.... ze zijn overtuigd dat Brian gaat winnen en hebben dus zeker nog geen bericht gehad dat ze hem vanavond op moeten halen.
Het beste nieuws: Dit is non-nieuws!quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:57 schreef avonne het volgende:
Het slechte nieuws.... ze zijn overtuigd dat Brian gaat winnen en hebben dus zeker nog geen bericht gehad dat ze hem vanavond op moeten halen.
Dat noem jij goed nieuws?? Wat vind je vuilnisbak daar nou eigenlijk van?quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:57 schreef avonne het volgende:
Hahaha wat goed van je Kubatz ingangquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:57 schreef avonne het volgende:
Het is je vergevenquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:57 schreef avonne het volgende:
ik vind het echt merkwaardig dat zij niet in spanning zitten
rukkers, dat zijn zequote:Op woensdag 14 mei 2008 10:58 schreef Deisyy het volgende:
Is dat ff wat zeg!!!![]()
Ben ik er even een dagje niet, zijn de streams weg en blijken ze de halve finale (toch?) aan het opnemen te zijn. De Gouden Kooi is nog nepper dan ik al dacht, niets geen live-show, maar gewoon vantevoren opgenomen. Stelletje rukkers.
Ik had zondag juist mijn streams verlengd met een week
en waarom zijn ze daar van overtuigd??? dat die achterban nog niks weet vind ik niet vreemd aangezien de achterban en met name broer kennix en moeder netty zijn erg loslippig altijd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:57 schreef avonne het volgende:
ik vind het echt merkwaardig dat zij niet in spanning zitten
Bron www.niewz.nlquote:Lichaam onbekende man gevonden in Vijver Eemnes.
maandag, 5-februari 2007
Vanochtend is in een vijver in Eemnes het levenloze lichaam van een man gevonden.
Volgens de berichten gaat het om een 25-jarige man die sinds gisteravond niet meer gesignaleerd is, zijn huisgenoten hadden alarm geslagen nadat zij hem hadden zien wegrijden in een donkere wagen die bestuurd werd door 2 verdacht uitziende individuen.
Gezien dit vreemde verhaal heeft politie gooi- en vechtstreek direct mensen op de zaak gezet.
Ook is er gebruik gemaakt van speurhonden.
In de vroegte van de ochtend pikten de honden een speur op die bleek te leiden naar een vijver van een aangelegen perceel.
Er zijn direct duikers van de plaatselijk brandweerkazerne ingezet om de vijver te onderzoeken.
Rond 10:45 hebben zij op de bodem van de vijver het levenloze lichaam van de man aangetroffen.
Een misdaad wordt niet uitgesloten, onderzoeken lopen nog en eventuele getuiges worden opgeroepen om kontakt op te nemen met de politie 0900-8844
please wil je daar blijven tot je iemand ziet vertrekken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:59 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Hahaha wat goed van je Kubatz ingang![]()
Maar zal er vanavond iemand weggaan dan? Was t niet donderdag toch?
Als t nou toch vanavond is kan ik wel even gaan kijken in Eemnes, ik woon in Hilversum dus ben er zo
Ik klikte nog op de bron ookquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:08 schreef avonne het volgende:
Je mag Brian haten of liefhebben, maar ik vind wel dat haat/bashen hoeft uit te strekken naar hun familieleden/vrienden/fans.
Beetje bashen voor de fun, no problem, we zitten in de lachkick, zeg maar.
Dus: respect een beetje!
Laten we liever de info serieus nemen. Brian zit er dus nog in voorlopig.
Neequote:Op woensdag 14 mei 2008 11:07 schreef noekje het volgende:
BuffyJan goes Rietje. Heb je wel een hond?
Huub nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian is vorige maand helaas 27 geworden
Ik trap nergens meer in.Ben nog aan het bijkomen van gisterenquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:44 schreef avonne het volgende:
(Ah, geheel in de stijl van gisteravond)
Ik kan nog niet al te veel zeggen, want nog niks is zeker, maar ik heb contact met iemand die mogelijk meer weet. Je begrijpt dat ik daar nog niet te veel over kan zeggen, maar ik zal jullie de nieuwtjes uit de Villa zeker meteen meedelen als het bevestigd is.
Een houten poot dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:13 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
NeeEn om mn paard nou mee te nemen naar Eemnes?
Misschien mag ik BQ dr teckel lenen![]()
die heeft ze toch?
Kom hem maar halen hoor, hij vindt het heerlijk om te wandelen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:13 schreef BuffyJan het volgende:
NeeEn om mn paard nou mee te nemen naar Eemnes?
Misschien mag ik BQ dr teckel lenen![]()
die heeft ze toch?
Amanda:quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:25 schreef beequeen het volgende:
Vragen die gesteld zijn aan de wannabees.
Vragen en antwoorden.
Bron: DGK site.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda:
Als ik hem zie word ik helemaal vrolijk!
“Mitch! Ja, ik was ook wel gek op hem. Het klikte echt heel goed tussen ons maar hij haalde het gewoon niet bij wat ik voor Brian voelde. Toen ik Mitch laatst weer zag werd ik daar echt niet meer zo vrolijk van hoor!”
Iemand nog caps van de adorerende blik van Amanda naar Mitch laatst?
Aard van het beestje he.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:32 schreef mootie het volgende:
Wel weer grappig dat zowel Brian als Amanda de gelegenheid aangrijpen om Huub te beigen.
Heel typerend weer, ja.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:32 schreef mootie het volgende:
Wel weer grappig dat zowel Brian als Amanda de gelegenheid aangrijpen om Huub te beigen.
Engbekken zijn het, allebei.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:32 schreef mootie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |