abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 1999 @ 21:11:00 #1
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_215198
Ik zie net een spotje op FOX8 dat ze van 19.30 tot 20.00 SICK BROTHER gaan uitzenden. Dit spotje werd door 2 acteurs nagespeeld (afgezeken) die Daphne en Rolf moesten voorstellen. Ik neem aan dat het morgen begint. Ze claimen dat er van een bepaalde ruimte een huis wordt gemaakt, waar 9 personen in geplaatst zullen worden. Dit riekt naar het 'jatten' van een conceptje Ik verwacht dus zeer binnenkort een klein mediaoorlogje
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_215199
Beste Ace,

Ik heb dit spotje niet gezien ,maar ik denk dat dit alleen maar ten goede van onszelf kan komen!!!!!!

BB is op dit moment toch niet meer wat het geweest is

Met al dat gemanipuleer en verander begint het me steeds minder te boeien,dus wie weet hebben we straks weer iets interesants om over te kletsen hier op het forum.

Misschien dat Danny en de zijne dan een nieuw forum oprichten(als dit de moeite waard is????????

Lucky 13
pi_215200
Heb het spotje ook gezien Kon het alleen nog niet terugvinden in de gids.
Lijkt me wel humor!
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
  donderdag 4 november 1999 @ 23:47:00 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_215201
Sick Brother is een onderdeel van kampioen van Nederland waarin ze Big Brother op de hak pogen te nemen was vandaag voor het eertst vond er niet veel aan!!
(FOX 8 kampioen van Nederland 19:30 voor de liefhebbers)
  vrijdag 5 november 1999 @ 10:02:00 #5
1323 Piccolo
 Verdiepinkje hoger
pi_215202
FOX 8 probeert gewoon mee te liften op het succes van BB, en dat vind ik niet meer dan triest eigenlijk ...
pi_215203
natuurlijk proberen ze dat maar dat probeert ook: paul de leeuw, barend en van dorp,heb ik dat etc
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_215204
gisteravond twee seconden van het programma gezien. Het is dit topic niet waard! Villa muis komt nog eerder voor de Telvizierring in aanmerking.

FOK!fossiel vrijdag 5 november 1999 @ 12:13:00 #8
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_215205
Jah ik heb het gisteren ook gezien maar het was echt sneu.. heel erg sneu..

Afzeiken ok, maar doe het dan goed ipv zoiets zieligs..

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_215206
Die Daphne look a like vindt ik wel erg goed hoor
Ik ben online
pi_215207
errug goed bij fox8, hoe meer reactie, hoe meer druk van V. om d'r iets van te maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')