Ik heb er goede hoop op dat het leuke analyses worden. Mario Been is altijd wel in voor een leuke aanpak en Verbeek is gewoon een kundig man.quote:Gertjan Verbeek en Mario Been zullen in de komende zomervakantie niet stil zitten. De coaches van respectievelijk SC Heerenveen en NEC debuteren als analist bij de NOS. Dat meldt Verbeek op de website van zijn huidige werkgever.
De toekomstig oefenmeester van Feyenoord gaat voor de NOS een viertal duels analyseren. "Ik ben bij twee duels live aanwezig en twee wedstrijden volg ik vanuit de studio,’’ aldus Verbeek. Ook Danny Blind zal weer duels analyseren.
Naast de NOS bracht ook RTL vandaag 'EK-nieuws' naar buiten. De commerciėle omroep zal niet uitpakken met extra televisieprogramma's rond het toernooi, maar stuurt wel een voetbalteam met BN'ers naar Zwitserland. Net als twee jaar geleden gaat deze cameragenieke selectie voetballen op de Oranjecamping, nabij Bern.
Wat denk je zelf?quote:
Is Been dan wel eens eerder analist geweest?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:09 schreef dieselnoi het volgende:
Been vind ik een zeer matige analist.
De laatste weken bij Sport 1/Tele2. Halve finale van de CL tussen Manchester-Barca o.a.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is Been dan wel eens eerder analist geweest?
Hijs vaker op tv gekomen als gast. Hij komt ook regelmatig als het Nederlands elftal speelt. En ook tijdens EK/WK's in de zomer. Bij allen vond ik zijn optreden saai en vervelend.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
[..]
Is Been dan wel eens eerder analist geweest?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:06 schreef Dos37 het volgende:
Been kan dat wel goed die zit soms ook bij Sport1.
Verbeek is een droogkloot
Waarschijnlijk bij de OSquote:
Die tot meesterscout verheven oude vent die het presteert om bij elke naam de klemtoon verkeerd te leggen. Ribeerie, Gomus enz. Nee, wat ze nu hebben is wel leuk. Een aantal verschillende types.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |