abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215193
Maurice is niet zo dom als hij eruit ziet. Hij is niet echt mijn favoriet, maar toch vind ik dat hij het slim aanpakt.
Maurice valt niet echt op, maar ondertussen is er bijna geen bewoner die hem nomineerd en komt hij in de peilingen helemaal niet slecht van af. Hij is niet echt een opvallende persoonlijkheid, hierdoor zal geen van de bewoners snel aan hem irriteren. En waarschijnlijk ook een blowjob ontvangen. Dat zal Ruud niet snel overkomen...

Ik denk dat hij met zijn houding zeker bij de laatste drie zal eindigen en als hij hard zijn best doet gaat hij met de eeuwwisseling als laatste de deur uit.

pi_215194
Dat ben ik helemaal met je eens, maar wat zal dat ventje gepest worden als hij het huis uitkomt.
Want hij gedraagt zich echt als een verschrikkelijk dom, kinderachtig, infantiel, motorisch gestoord mannetje.
Kasta spoke! ugh !
I was an atheist until I realized I was God
pi_215195
Ik kan erin meegaan dat hij 1 van de 3 overblijvers wordt (als ze er zoveel overhouden op het eind). Maar ik denk niet dat het nederlands publiek hem dat geld gunt gezien, ze zullen kiezen voor degene met de meeste akties(Bart of Ruud) omdat ze dat hebben onthouden.
Maar eerlijk is eerlijk hij zegt steeds vaker wat en soms is het best wel leuk wat hij zegt.
pi_215196
Maurice,

Tjaa....Misschien kan hij door Moeke de Gans, Karin, geadopteerd worden na B.B.! Wordt anders afgemaakt in de grote boze mensen wereld.

?? Sex met een appel is gezond neuken ??

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_215197
Oke Maurice op de eerste plaats was wat overdreven van mij.
Maurice na Big Brother? Ik weet niet. Ik was zeer verbaasd dat hij oorspronkelijk autoverkoper was. Nu weet ik niet hoe een gemiddelde autoverkoper er tegenwoordig uitziet (ik heb geeneens een rijbewijs), maar dat had ik niet bij Maurice gedacht. Ik dacht eerder dat hij floormanager bij Albert Heijn was of zo.
De toekomst van Maurice schat ik somber in. Misschien kan hij het nachtprogramma van Veronica presenteren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')