Remcoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ben ik weer![]()
gisteren hele dag in de tuin gelegen met m'n meisje, vandaag weer werken, nu ff FOK
Goed dat je m verkooptquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:58 schreef Deansensitized het volgende:
Laat het toeval dat ik er een te koop heb
Dikke Golf GTI
Hehe, heb het ook niet echt op Golfjes hoor, verkoop hem voor mijn zus.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed dat je m verkoopt
Een teken dat je verstandig en volwassen wordt
Of koop je er een andere pauperbak voor terug
* heeft een hekel aan Golf's
quote:
mooi standaard gehouden, geen gekke dingen mee gedaan qua uiterlijk, wat ik zo op de foto kan zienquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:58 schreef Deansensitized het volgende:
Koop dan ook een auto man
Laat het toeval dat ik er een te koop heb
Dikke Golf GTI
[ afbeelding ]
QFT.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien in een andere vorm![]()
Wat ben ik eigenlijk erg
PILES!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat ben ik eigenlijk erg
wat jij bedoelt is inderdaad goed voor de conditie etc.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat ben ik eigenlijk erg
Dat is geen fitness hèquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik rijd graag in mn auto(al doe ik dat nooit
)
Ja godver, moet ik helemaal naar de faculteit gaan lopenquote:
Alleen rondom 4 cm verlaagd en 15" Dotz lichtmetaalquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi standaard gehouden, geen gekke dingen mee gedaan qua uiterlijk, wat ik zo op de foto kan zien
specs?
zo verlagen is prachtig bij een autoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alleen rondom 4 cm verlaagd en 15" Dotz lichtmetaal
Merk: Volkswagen
Type: Golf GTI
Motorinhoud: 1800, 107 pk
Kleur: Grijs
APK: tot 26-10-2008
Bouwjaar: 1988
Kilometerstand: 151.745 km
Extra's: MFA, vaste Interalloy 40mm rondom verlaging, 15 inch Dotz lichtmetaal op Vredestein Sportrac 195-50/15 [voor: 3mm, achter: 4mm]
Omschrijving: Technisch in zeer goede staat verkerende Gti. Rijd met zijn 107 pk als een trein. Starten = lopen.
Prijs: 1250 euro.
Vragen/opmerkingen/suggesties/klachten? PM gerust
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier staken gewoon alle bussen. Dus morgen rijdt ik met iemand mee, die ook in Terneuzen werkt. En donderdag ga ik zelf weer eens rijden de weg onveilig makenquote:
Dat is het dan weer nèt nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |