Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:05 schreef agter het volgende:
nowlive:
Helemaal geen streams meer...
"De kans is rieel aanwezig dat er naar donderdag ook geen streams meer komen. Men wil de laatste dagen de kijkcijfers nog even goed omhoog gaan trekken op TV en heeft geen pottenkijkers nodig op de streams. Om 16:00 uur wordt er ook een persconferentie gegeven door de bewoners aan de journalisten. De persconferentie is voor de bewoners de laatste kans zichzelf te verkopen om de kijkers over de streep te halen en massaal gaan smsen. Bereid je maar voor op het einde van DGK via de streams en dat naar het offline van vanavond de kans heel groot is alles alleen nog maar via TV te volgen is."
Daar ga ik ook van uit hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:05 schreef agter het volgende:
nowlive:
"De kans is rieel aanwezig dat er naar donderdag ook geen streams meer komen. Men wil de laatste dagen de kijkcijfers nog even goed omhoog gaan trekken op TV en heeft geen pottenkijkers nodig op de streams. Om 16:00 uur wordt er ook een persconferentie gegeven door de bewoners aan de journalisten. De persconferentie is voor de bewoners de laatste kans zichzelf te verkopen om de kijkers over de streep te halen en massaal gaan smsen. Bereid je maar voor op het einde van DGK via de streams en dat naar het offline van vanavond de kans heel groot is alles alleen nog maar via TV te volgen is."
Ik denk/hoop dat ze Bwian het idee hebben gegeven dat hij gaat winnen, want anders flipt die paarderukker helemaal door. Hij gaat dus niet winnen. En wat loopt hij te slijmen en te kwijlen bij iedereenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
Komt bij dat ik Brian érg relaxed vind, een beetje té relaxed. Een beetje alsof hij al weet dat hij gaat winnen.
Ik heb gisteren voor een maand betaaldquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:05 schreef agter het volgende:
nowlive:
Ja hoor vastquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:04 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De arme wereld landen wil ie helpen
Mag ik een oproep doen? GA NIET STEMMEN, HOU HET GELD IN JE ZAK!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou mensen het is duidelijk gaat ons geen geld meer kosten brian wordt de winnaar das wel duidelijk nu stom van rtl om dit zo te doen lopen ze veel mis namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |