8e.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuke spelert. Welk team en welke div speel jij Marcel0??
Ah, het traditionele "Afzeggen voor de meet" is begonnen! Het moment dat mensen zich herinneren: "Oja, fuck, ik heb al iets anders!" Altijd lachen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:55 schreef Wurdsje het volgende:
Fuck.. ik zie dat ik maandag mijn eindverslag voor mn afstuderen moet inleveren.. ik kan dus zondag niet komen aangezien ik nog wel het een en ander te doen heb hiervoor..
mja zo lachen vind ik het niet, omdat ik er bij de vorige meet ook al niet bij kon zijn, omdat ik toen op vakantie was..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, het traditionele "Afzeggen voor de meet" is begonnen! Het moment dat mensen zich herinneren: "Oja, fuck, ik heb al iets anders!" Altijd lachen!
Netjes hoor! Wat voor systeem speel je en wat train je als ik vragen mag? Misschien kunnen we je wat tips geven er zit hier zo veel ervaring.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:09 schreef Marcell0 het volgende:
[..]
8e.
Ben afgelopen zondag verzekerd van verblijf in die divisie.
Alleen moet ik m'n team (lees: verdediging) nog drastisch verbeteren.
Ik heb nu 1,4 mil en heb nog 2 spelers in de verkoop van samen (met mazzel) ongeveer een waarde van 3,5 mil. 1 ervan heb zelf pas voor 1,8 mil gekocht (mn 2e spits) maar dat was iets te veel en heb eigenlijks niks aan m. Een echte miskoop dus.quote:Ralph Hauge (114465091)
Ernad Husakovic (60716864)
Brian Gottlieb (70282513)
Esteban Massa (56188518)
Bedankt!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Netjes hoor! Wat voor systeem speel je en wat train je als ik vragen mag? Misschien kunnen we je wat tips geven er zit hier zo veel ervaring.
Ik hoop overigens dat we niet iets arbeidsintensiefs gaan doen. M'n schouder is namelijk twee keer uit de kom geweest voor t weekend en moet nu 10 dagen in omslagdoekquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, het traditionele "Afzeggen voor de meet" is begonnen! Het moment dat mensen zich herinneren: "Oja, fuck, ik heb al iets anders!" Altijd lachen!
OK nou hier mn 1e aan koop danquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hangt er vanaf hoe je de spits wilt gebruiken. Wil je dat 'ie scoort heb je scoren nodig. Wil je dat 'ie je aanval versterkt, dan heb je ook passen nodig (draagt bij aan aanvalsratings). Moet 'ie je vleugelaanval mee versterken (vleugelspel). Positiespel gebruikt 'ie alleen maar wanneer je 'm als DFW (verdedigend) opstelt, dat gaat echter weer ten koste van je aanvalsratings (tenzij hij Technisch is en flink wat Passen heeft)..
Dan doe je t goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:56 schreef Marcell0 het volgende:
[..]
Bedankt!
Ik train al 2 seizoenen scoren. Mijn beste spits heeft formi scoren en redelijk vleugelspel. Vanaf het begin werk ik met een soort piramidesysteem. (als een bepaalde speler een skill heeft gehaald, verkoop ik die en koop ik een lagere skill in)
Dit doe ik omdat ik dan zo geld bespaar, en dat geld weer kan gebruiken om m'n team te versterken.
Misschien wat tips van mensen?
gelukkig was ie niet al te duur want ik vind em wel erg oud namelijk..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OK nou hier mn 1e aan koop daneen oudje maar dat drukt zn loon lekker
nu maar hopen dat ie niet zakt in scoren voor zondag
[ afbeelding ]
En speciaal voor Wurdsjehij heeft me : 1.328.000,-- gekost
....
Nu nog ongeveer 1,3 mil en hopenlijk verkoop ik mn 2 spelers op 1 is al 1,2 mil geboden nu mn verdediger nog.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:44 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
gelukkig was ie niet al te duur want ik vind em wel erg oud namelijk..Die Teemu is inderdaad wel erg aantrekkelijk..
hoeveel geld heb je nog?![]()
Kijk als je toch spitsen zoekt ook even naar Teemu's compaan in de spits: Vitus Rutschi (119987817)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu nog ongeveer 1,3 mil en hopenlijk verkoop ik mn 2 spelers op 1 is al 1,2 mil geboden nu mn verdediger nog.
Ik hoop all1 dat ik snel overboden wordt op die Teemu want ik vind : Brian Gottlieb (70282513) aantrekkelijker eigenlijk.
Edit :
Ik weet dat t kapitaal vernietiging is door die gast te kopen maar ja hij is nog steeds goed als oudje. En ik knikker m er waarschijnlijk weer uit na zondag met de hoop er op dat ik niet teveel verlies op m maak. Maar de tijd zal t leren.
Nou ik hoopte dat ik ze niet nodig had gezien hun salaris DF maar ja ik moet wat proberen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kijk als je toch spitsen zoekt ook even naar Teemu's compaan in de spits: Vitus Rutschi (119987817)
Voor wat het waard is 1 zichtbaar level minder scoren, maar wel nog wat vleugelspel + de interessante specialiteit Koppen. Hoewel Gottlieb ook mijn voorkeur zou hebben gezien z'n hogere passing+ervaring
* Proud2beDiepfries wacht geduldig op de dag dat hij ook dit soort spelers gaat kopen/nodig heeft..
3,5 miljoen maar dan heb je ook watquote:Daniel Chapar (147572495)
21 jaar en 88 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 20-06-2008
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 56 120
Loon: 13 815 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: champs 71
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: redelijk
Maar wel meer ervaring en dat helpt ook in t spel.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Ik hoop overigens dat we niet iets arbeidsintensiefs gaan doen. M'n schouder is namelijk twee keer uit de kom geweest voor t weekend en moet nu 10 dagen in omslagdoek![]()
done..quote:Op woensdag 28 mei 2008 03:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar wel meer ervaring en dat helpt ook in t spel.
Wil iemand met geld please please please een bod doen op mn speler? (Stefan Ståhlbo 150855407) Hij staat r op voor 1,5 mil, de tv geeft rond de 2 mil aan hele grote kans dat je weer overboden word dus. Dan kan ik verder mee bieden als er op deze spits (Brian Gottlieb 70282513) geboden wordt. Ik wil die nl erg graag hebben voor komende zondag en zijn deadline loopt veel eerder af dan die van mijn speler.![]()
Alvast bedankt!![]()
![]()
Ziet er goed uit allemaal!quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Mails is verstuurd, volgens mij valt het wel mee met de hoeveelheid arbeid
Toppertje!!!! En je bent al meteen overboden ook hahahahahaha IIG bedankt man!!!quote:
Zal ik hier nog iets voor kunnen krijgen?quote:Ivar Schwarz (203843410)
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 17-09-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 130
Loon: 253 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
quote:28-05-2008 Je hebt een speler verkocht en 146 300 ¤ ontvangen.
28-05-2008 Je ontvangt voor deze speler: 11 980 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
27-05-2008 Je ontvangt voor deze speler: 27 060 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Is het ook goed als ik om 12.31 arriveer?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je moet 22.27 op zijn laatst weer in de trein zitten..quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:06 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Is het ook goed als ik om 12.31 arriveer?
En help mij herinneren dat ik om 22.27 op zijn laatst weer in de trein moet zitten
gaan we ook WoW'en?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ja met SD, MK en qynquote:
Ik hoop dat je overboden word danquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:27 schreef One_conundrum het volgende:
joah, Zoiets wordt snel duurder, van matig naar redelijk scoren. maar het is maar de vraag of hij gespot wordt, tussen de rest van de spelers.. Ik doe wel even een bod, als passen trainer...
edit: ik heb weer wat geld over/
[..]
quote:RKDEO kwam in de 4e minuut tot een counteraanval, maar het krachteloze schot dat Raymond Suykerbuijck vanaf links afleverde, was een gemakkelijke prooi voor de oplettende keeper.Raymond Suykerbuijck had veel profijt van de zonnige dag en demonstreerde zijn fabelachtige techniek keer op keer.
Ik ben benieuwd hou me maar op de hoogtequote:Op woensdag 28 mei 2008 17:27 schreef One_conundrum het volgende:
haha, es kijken hoe snel hij op redelijk passen zit. klein experiment
Kosten : 2 miljoen.quote:Brian Gottlieb (70282513)
26 jaar en 81 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.
Volgende verjaardag: 28-06-2008
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 177 600
Loon: 114 199 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Valdemars Vikingar FC RKDEO
Waarschuwingen: 2
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: mythisch Spelhervatting: redelijk
hehehe gelukkig maar dat r nog minimaal :quote:Kapitaal: 299 938 ¤ (-1 994 051) ¤
bij komtquote:Transver Saldo 2.839.275,-- ¤
Neuh is maar voor 1 weekend lees t topic maar een stukkie terug.quote:
Komt JD eik ook?quote:
*mompelt iets over basisspelers in een friendly...quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:20 schreef nicomart het volgende:
godver.. gister mijn keeper voor 3 weken geblesseerd geraakt
En dat met de belangrijke wedstrijd van zondag die er aan komt. Met het geld dat ik heb kan ik maximaal een goed keeper kopen ofzo
mja.. ik vind het te duur om 2 keepers te hebben. Daar betaal ik nu de prijs voorquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:37 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
*mompelt iets over basisspelers in een friendly...
Ik heb een matig reservekeeper. Prima voor de noodgevallen en de friendlies.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. ik vind het te duur om 2 keepers te hebben. Daar betaal ik nu de prijs voor
mja.. ik nu een goed keeperquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb een matig reservekeeper. Prima voor de noodgevallen en de friendlies.
die van mij is redelijk..quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb een matig reservekeeper. Prima voor de noodgevallen en de friendlies.
krentquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. ik vind het te duur om 2 keepers te hebben. Daar betaal ik nu de prijs voor
quote:29-05-2008 Je hebt een speler verkocht en 3 320 100 ¤ ontvangen.
Nu maar een leuk spitsje scoren, en evt een midquote:Kapitaal: 2 819 250 ¤ (6 051 757) ¤
Ik heb vanaf zondag wel een leuk spitsje tekoopquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Nu maar een leuk spitsje scoren, en evt een mid
Nee bedankt, z'n loon is me iets te hoogquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf zondag wel een leuk spitsje tekoop
ofquote:Nigel Rucker (154416829)
21 jaar en 106 dagen, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 04-06-2008
Nationaliteit: flag Oceania
Total Skill Index (TSI): 31 910
Loon: 7 404 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: C. Tuaromatumba
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: slecht
De laatste vind ik het beste (heb wel nog meer spelers opgezocht).quote:Jacinto Fontes (130114752)
23 jaar en 20 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 29-08-2008
Nationaliteit: flag Portugal
Total Skill Index (TSI): 39 300
Loon: 12 640 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: @ixForce
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: zwak