Moet je die wel hebben of genoeg hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:50 schreef Ruudt het volgende:
Dan laat je toch je afgekeurde jeugdspelers op woensdag spelen ipv ze te ontslaan.
mja maar als ik daar niet zo veel van heb.. of ze onverhoopt toch weet te verkopen.. zal ik wel moeten..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:50 schreef Ruudt het volgende:
Dan laat je toch je afgekeurde jeugdspelers op woensdag spelen ipv ze te ontslaan.
quote:
He das jammer. Nu maar hopen dat je spelers hun kruid niet hebben verschoten voor zondagquote:alleen speel ik zondag niet tegen een Italiaanse VI-er
mja.. heb mijn keuze al gemaakt. Ik ga de komende 2 wedstrijden piccen en mijn TS opbouwen voor het PD-duel. Ik schat mijn kansen om te winnen al niet boven de 75% en dik winnen is dus nog kleiner. Daarnaast zijn het 2 grote rivalen die geen dealtje willen sluitenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
He das jammer. Nu maar hopen dat je spelers hun kruid niet hebben verschoten voor zondag
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. heb mijn keuze al gemaakt. Ik ga de komende 2 wedstrijden piccen en mijn TS opbouwen voor het PD-duel. Ik schat mijn kansen om te winnen al niet boven de 75% en dik winnen is dus nog kleiner. Daarnaast zijn het 2 grote rivalen die geen dealtje willen sluiten
quote:5. Real Hoolies 33 - 34 -1 15
6. Alfa unlimited 34 - 42 -8 15
7. FC RKDEO 20 - 25 -5 13
Volgende week :quote:2008-05-25 20:00:00 Alfa unlimited - Real Hoolies
The jelliebee's is een bot team dus ik hoop dat Real hoolies wint (ook al is dat weer niet gunstig qua doelsaldoquote:The Jelliebee`s - Alfa unlimited
Real Hoolies - AFC Rijn-Gouwe
Altijd lastig lesdicties zijnquote:
Ik heb kaarten gewonnen voor Nederland-Wales, dus ik ben er helaas niet bij!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:50 schreef Grumpey het volgende:
BELANGRIJK:
Iedereen die 1 juni naar de meet komt, kan die even zijn/haar mailadres naar mij toe PMén?
Ik heb heel schaars internet tot mijn beschikking deze week, maar zal het programma en de afspraken gewoon naar iedereen over de mail doen...
oftewel, wees erbij en stuur mij een om met je mailadres
het is programma afhankelijk of ik erbij ben (qua wat het gaat kosten en eindtijd), maar je hebt iig een PM..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:50 schreef Grumpey het volgende:
BELANGRIJK:
Iedereen die 1 juni naar de meet komt, kan die even zijn/haar mailadres naar mij toe PMén?
Ik heb heel schaars internet tot mijn beschikking deze week, maar zal het programma en de afspraken gewoon naar iedereen over de mail doen...
oftewel, wees erbij en stuur mij een om met je mailadres
Hij (speelt altijd vleugelaanval):quote:ype wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld matig (heel laag)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval zwak (heel laag)
Linkeraanval redelijk (heel laag)
HatStats 171
Verdediging 70
Middenveld 51
Aanval 50
Kan ik zo winnen of moet ik het 1 en ander nog wijzigen?quote:Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid uitmuntend
Middenveld slecht (laag)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging redelijk (laag)
Rechteraanval matig (zeer hoog)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval redelijk (laag)
HatStats 156
Verdediging 63
Middenveld 30
Aanval 63
Dat wordt gewoon een winstpartij, mits de ME normaal zn werk doetquote:Op zondag 25 mei 2008 16:08 schreef DeHovenier het volgende:
Vanavond tegen een gast die 6e staat:
Ik heb deze stats:
[..]
Hij (speelt altijd vleugelaanval):
[..]
Kan ik zo winnen of moet ik het 1 en ander nog wijzigen?
Idd of mits hij ineens besluit om counter te gaan spelen maar dan nog heb je grote kans dat jij wint.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:58 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon een winstpartij, mits de ME normaal zn werk doet
Feli Yankee!quote:Op zondag 25 mei 2008 21:12 schreef Yankee_One het volgende:
Ik ben kampioen
Mede koploper verliest met een WO en ik sta inmiddels 4-0 voor
Op het moment zit ik nog 2 punten onder P/D grens dus het directe promotie is ook nog mogelijkzou mooi zijn
Ik heb het idee dat je een aantal seizoenen geleden een beter team had dan nu, maar dat je het toen nét niet redde.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:12 schreef Yankee_One het volgende:
Ik ben kampioen
Mede koploper verliest met een WO en ik sta inmiddels 4-0 voor
Op het moment zit ik nog 2 punten onder P/D grens dus het directe promotie is ook nog mogelijkzou mooi zijn
ja dat klopt enigzinsquote:Op zondag 25 mei 2008 21:33 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een aantal seizoenen geleden een beter team had dan nu, maar dat je het toen nét niet redde.
Desalniettemin gefeliciteerd!!!!
Ik wil nog een juegdfriendly, interesse?quote:Op zondag 25 mei 2008 21:52 schreef Yankee_One het volgende:
iemand een friendly?
ik heb al wat uitnodigingen uitstaan voor jullie
2 punten los, maar volgende week zou ik moeten winnen. is 34 punten genoeg voor directe promotie naar V? nee, zeker? nouja dan maar hopen op een prutser uit V, als ze nog bestaan ...quote:25-05-2008 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 539 729 ¤ aan entreegeld.
Dat zal niet genoeg zijn inderdaad. Ik stond vorige week op 30 punten en stond ik met een doelsaldo van +28 onder de streep van directe promotie.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:50 schreef One_conundrum het volgende:
5-0 winst, een rode kaart en een +1.
[..]
2 punten los, maar volgende week zou ik moeten winnen. is 34 punten genoeg voor directe promotie naar V? nee, zeker? nouja dan maar hopen op een prutser uit V, als ze nog bestaan ...
Ik heb wel interesse maar ja ik kan verlopig nog nietquote:Op zondag 25 mei 2008 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik wil nog een juegdfriendly, interesse?
Rare beredernatiequote:Op zondag 25 mei 2008 22:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat zal niet genoeg zijn inderdaad. Ik stond vorige week op 30 punten en stond ik met een doelsaldo van +28 onder de streep van directe promotie.
Nog Fijner!quote:26-05-2008 Je hebt een speler verkocht en 346 088 ¤ ontvangen.
26-05-2008 Je hebt een speler verkocht en 690 260 ¤ ontvangen.
Deze week 9 plaatsen gestegenquote:League ranking: 20 / 256
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:10 schreef Marcell0 het volgende:
FIJN!
[..]
Nog Fijner!
[ afbeelding ]
Kosten:
600 000 ¤
Ik ging er vanuit dat hij 34 punten zou hebben volgende weekquote:Op maandag 26 mei 2008 09:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Rare beredernatiehij heeft r nu 34 jij vorige week 30 das een verschil van 4 en houd in dat ie vorige week al 1 punt meer had dan jou. (Of krijg jij daar in dat gehucht 4 punten per gewonnen wedstrijd
) Dus dan zou hij wel in aanmerking kunnen komen voor directe promotie aan gezien hij meer punten heeft dan jij. Maar de lat zal wel hoger liggen.
Grens is nu 32 punten en ik heb 31. kon wel eens op mijn doelsaldo aankomen, dat kut is vergeleken bij de huidige grens...quote:Op zondag 25 mei 2008 22:50 schreef One_conundrum het volgende:
5-0 winst, een rode kaart en een +1.
[..]
2 punten los, maar volgende week zou ik moeten winnen. is 34 punten genoeg voor directe promotie naar V? nee, zeker? nouja dan maar hopen op een prutser uit V, als ze nog bestaan ...
Altijd leuk!!quote:Nikola Kovačević
26-05-2008 om 18:43
minus totale vergoedingen: - 7%
1 007 000 ¤
(936 510 ¤)
quote:Nikola Kovačević (113916241)
24 jaar en 55 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 22-07-2008
Nationaliteit: Srbija
Total Skill Index (TSI): 6 360
Loon: 2 890 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO MAW Team
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Dat was ineens een abrubt einde hahahahaha Maar wel lekker.quote:Transferlijst: Middenvelder
Deadline: 26-05-2008 om 18:43
Vraagprijs: 700 000 ¤
Hoogste bod:
1 007 000 ¤ door MAW Team
Het bieden is geëindigd!
Dan had ik je goed begrepen. Wordt krap aan dan. Denk dat je misschien moet denken aan een PIC als je kampioenschap al binnen is om zo met een lekkere TS het PD-duel aan te gaan. Je tegenstander zal ook wel MOTSen zondag dus je zal moeten afwegen wat je dan wil.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:06 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Grens is nu 32 punten en ik heb 31. kon wel eens op mijn doelsaldo aankomen, dat kut is vergeleken bij de huidige grens...
Jaaaaa, dat wordt even brainstormen. Die pik pakte in de eerste weds ook al een 1-1 van me, bij mij thuis. Die staat ook veruit op 1 bij alltid bij verrassende uitslagen...quote:Op maandag 26 mei 2008 18:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dan had ik je goed begrepen. Wordt krap aan dan. Denk dat je misschien moet denken aan een PIC als je kampioenschap al binnen is om zo met een lekkere TS het PD-duel aan te gaan. Je tegenstander zal ook wel MOTSen zondag dus je zal moeten afwegen wat je dan wil.
Uhm.. zal ik even nakijken hoe dat vorige keer bij mij was, maar volgens mij speelt de hoogste club in dit geval thuis.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:00 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat wordt even brainstormen. Die pik pakte in de eerste weds ook al een 1-1 van me, bij mij thuis. Die staat ook veruit op 1 bij alltid bij verrassende uitslagen...
P/D is wel bij mij thuis toch?
Wie wil m'n jeugd uitdagen?quote:Competitie plaats: 418 / 1024
quote:Jong Dynamo Delft (398342)
Zeker down undergedokenquote:FC Wilders (417611)
ja weet je dat zeker ik dacht dat ergens gehoort te hebben dat dat sneller gaat.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:50 schreef DeHovenier het volgende:
Hetzelfde als normaal
Als m'n spits en keep zijn verkocht heb ik 7,7 miljoen te besteden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |