nicequote:Op maandag 19 mei 2008 19:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nieuwe spits
jonger dan de vorige, even goed en trekt minder loon.
- Amsterdam Comedy Festival: wat is duur? (ben trouwens geen rijke fokker)quote:Op zondag 18 mei 2008 23:15 schreef Grumpey het volgende:Meetupdate
1 juni vindt het spectakel dus plaats. Uiteraard zal er die dag iets leuks in Amsterdam gedaan worden.
Omdat ik dat graag niet aan iedereen wil opleggen heb ik hier wat suggesties. Ik hoor graag wat beetje de voorkeur heeft (alleen voor mensen die dus wel van plan zijn te komen heeft het zin om te antwoorden natuurlijk)
Opties:
- Amsterdam Comedy Festival (comedytrain viert zijn zoveelste verjaardag en 20 cabaretiers treden tegelijk op, kaartjes zijn alleen vrij duur, maar goed, als er alleen maar rijke fokkers komen is dit leuke optie natuurlijk)
- rondvaartboot
- Amsterdam dungeon, een soort spookhuis met de bedoeling eng te zijn, al valt dat wel mee, het is wel vermakelijk in zekere zin.
- optreden van Candy dulfer in vondelpark, ok, het is niet de meest gekochte artiest van de meesten hier vermoed ik, maar grote voordeel van deze optie is dat ie gratis is, en gecombineerd kan worden met een echte vondelpark bbq natuurlijk. (overigens is die bbq overal wel in te voegen)
- het volgen van een stadstour
- rondleiding ArenA, maar ik heb gevoel dat er dan meer protest gaat komen uit sommige hoeken van het land (met name noorden)
Dit natuurlijk naast het traditionele bier/bier/fristi/bier.
Oftewel, spreek even een voorkeur uit, mag ook via pm.
Die zal wel flink wat geld gekost hebbenquote:Op maandag 19 mei 2008 19:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nieuwe spits
Ik gok zo'n 3.6 mil.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:18 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
nicehoe diep heb je er voor in de buidel moeten tasten?
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nieuwe spits
Zo moeilijk is t niet wurdsje kijk :quote:Op maandag 19 mei 2008 23:18 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
nicehoe diep heb je er voor in de buidel moeten tasten?
quote:
quote:Serdar Basım (188534572)
18 jaar en 76 dagen, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Türkçe!
Een populair persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 25-06-2008
Nationaliteit: Türkiye
Total Skill Index (TSI): 3 590
Loon: 642 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kralingen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
quote:Laurens Hermus (203135815)
19 jaar en 4 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 05-09-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 780
Loon: 598 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Als je niet je doelsaldo makkelijk kan opkrikken, lekker PIC'en.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 om 16:42 schreef nicomart het volgende:
zondag officieel kampioen geworden. Inmiddels 30 punten en een doelsaldo van +28.
Helaas is de directe promotielijn op dit moment getrokken op 30 punten en een doelsaldo van +31.
Ik twijfel wat ik moet doen. De laatste 2 wedstrijden piccen en zo mijn TS opbouwen en knallen in het PD-duel of toch proberen boven die streep te komen. Ik krijg nog 2 redelijk sterke tegenstanders.. Wat vinden jullie?
De laatste twee punten zijn niet te combineren.quote:Op maandag 19 mei 2008 om 23:25 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
- Amsterdam Comedy Festival: wat is duur? (ben trouwens geen rijke fokker)
- rondvaartboot: is wat mij betreft prima
- Amsterdam Dungeon: ook prima wat mij betreft
- optreden Candy Dulfer: als de rest et prima vindt vind ik dat ook (niet favo optie trouwens)
- volgen stadstour: is wat mij betreft ook prima
- rondleiding ArenA: enkel als ik mn PSV kampioensshirt aan mag houden.. en mag zingen/schreeuwen dat er niets in Amsterdam is..
wat ik wel handig vind is dat ik 's avonds/ 's nachts weer thuis kan komen..
Altijd leuk, keepers uit de JO. Die worden bij zo'n beetje elke niveaustijging verkocht en leveren een leuk centje op zo.quote:Received mother club money for a player: 45 000 ¤.
die promotiegrens gaat met minder dan 6 punten omhoog dus ik zou proberen te winnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:42 schreef nicomart het volgende:
zondag officieel kampioen geworden. Inmiddels 30 punten en een doelsaldo van +28.
Helaas is de directe promotielijn op dit moment getrokken op 30 punten en een doelsaldo van +31.
Ik twijfel wat ik moet doen. De laatste 2 wedstrijden piccen en zo mijn TS opbouwen en knallen in het PD-duel of toch proberen boven die streep te komen. Ik krijg nog 2 redelijk sterke tegenstanders.. Wat vinden jullie?
mwah dan valt die optie voor mij een beetje af..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:31 schreef Grumpey het volgende:
tof dat de opties iig leuk worden gevonden, dan kan er weinig fout gaan
duur = 38,50 euri.
Bijna onmogelijk inderdaad. Normaal spelend zal ik met moeite winnen. Dan inderdaad maar piccen en hopen dat mijn tegenstander een beetje te doen is. Nog niet mogelijk om dat te zien toch op Altid?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je niet je doelsaldo makkelijk kan opkrikken, lekker PIC'en.
Let vooral op de loepzuivere quadtrick binnen 26 minutenquote:1 - 0 Anko Baak (12)
2 - 0 Anko Baak (13)
3 - 0 Anko Baak (24)
4 - 0 Anko Baak (26)
5 - 0 Immanuel den Hollander (43)
6 - 0 Ronny Sahlland (44)
7 - 0 Francesco Trenta (67)
8 - 0 Pierrick Gaillard (73)
9 - 0 Immanuel den Hollander (80)
10 - 0 Davide Cappelletti (86)
V/D SAR RULES!! Ik hoopte zo dat hij m weer zou winnen en zat echt te duimen toen die penalties kwamen dat hij r 1 zou stoppen. En ja hoooooooooor!!!!!!!!!!!! GEILWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:11 schreef rompompom het volgende:
V.D. Sar!! Goddelijk Keeper, dat kan niet anders! Hij houdt de eer van m'n dorpje toch mooi hoog!
.
Vanavond zwaar genaaid in m'n vriendschappelijke wedstrijd. Verloren met veel beter middenveld (hij counterde niet), een betere aanval dan zijn verdediging en hij kwam maar heel licht door één kant van mijn verdediging. Alles bij elkaar 97-71 hatstats: 2-4..
Dat had komende zondag moeten gebeuren als ik t bovenstaande goed heb gevolgtquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:18 schreef nicomart het volgende:
In mijn oefenpartij dik gewonnen:
[..]
Let vooral op de loepzuivere quadtrick binnen 26 minuten
Je hebt het goed gevolgd, alleen speel ik zondag niet tegen een Italiaanse VI-erquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
V/D SAR RULES!! Ik hoopte zo dat hij m weer zou winnen en zat echt te duimen toen die penalties kwamen dat hij r 1 zou stoppen. En ja hoooooooooor!!!!!!!!!!!! GEILWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vaag maar t is en blijft maar een oefen potje wees blij dat t niet gebeurt in je comp. Ook al sta je net als ik op degradatie. Wat is r met je team aan de hand man.![]()
[..]
Dat had komende zondag moeten gebeuren als ik t bovenstaande goed heb gevolgt
Maar wel lekker natuurlijk!!
Sinds wanneer degradeer je als je bovenaan staat?quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:20 schreef Outpost76 het volgende:
Vaag maar t is en blijft maar een oefen potje wees blij dat t niet gebeurt in je comp. Ook al sta je net als ik op degradatie. Wat is r met je team aan de hand man.![]()
hahahahaha sorry persoons verwisseling.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sinds wanneer degradeer je als je bovenaan staat?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ 44pje:
Bovenstaande 3 spelers zijn allen nog jong in dagen, zou je niet overwegen om ze een paar weken passen te trainen om ze van redelijk naar goed passen (bijstat) te krijgen?Voorzover je in je team meer 'passen-kandidaten' hebt uiteraard. Lijkt me zeker interessant zowel qua ratings als qua transferwaarde..
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:50 schreef 44pje het volgende:
[..]
Goed punt, ik heb momenteel toch maar 3 trainees. Heb ik nog mooi even de tijd om nieuwe te kopen.
Dat is dan 200k voor de onkostenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 04:03 schreef 44pje het volgende:
[..]
[..]
Hehe dat was wel een gouden tip zeg, 2 vd 3 gepopt met 1 training:
[..]
En mijn andere skilltrainee ook:
quote:Miikka Teronen
TSI = 63 260 , 22 years and 63 days, solid form
Has poor experience and inadequate leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: passable
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: wretched Set pieces: poor
quote:
quote:TSI: 1070 (+2050/-980)
Mn spitsquote:Verdedigen: 2 (+2/-)
B team trainie en mn FC voor volgend seizoen.quote:Conditie: 2 (+2/-)
Das wel weer bagger maar gelukkig maar 2 A team zakkers rest = allemaal B team maar ja die hebben dan ook vorige week niet gespeeldquote:Vorm: -4 (+2/-6)
Ooopsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:10 schreef DeHovenier het volgende:
Hodfr, internet vloog er vorige week dinsdag uit. Eerst dachten we dat het door die KPNstoring kwam, maar de modem was dus kapot. 10 dagen zonder internet dus, 2 x geen training gehad en niks kunnen opstellen voor de wedstrijd tegen de nummer 1 afgelopen zondag![]()
Al mn aanval maar op zn vleugels knikkeren.quote:De goeisten
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld uitstekend (heel laag)
Rechterverdediging zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging formidabel (laag)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval zwak (heel laag)
Centrale aanval uitstekend (laag)
Linkeraanval redelijk (hoog)
HatStats 223
Verdediging 70
Middenveld 87
Aanval 66
Lekker laag salaris !! altijd belangrijk voor je B teamquote:Wolf Lof (164959305) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
29 jaar en 21 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 22-08-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 230
Loon: 592 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 1
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
hahahaha ik welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:03 schreef Ruudt het volgende:
Je gaat toch niet speciaal een speler kopen voor je b team.
OMG doe je netjes!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:20 schreef DeHovenier het volgende:
Mwehehe ik heb met 3-1 gewonnen tegen de nummer 1 afgelopen zondag, hoewel m'n topspits geblesseerd was en een belangrijke mid een rode kaart had, en nu sta ik 2e![]()
quote:Ja? Oh, hallo IJsbrand!
Don Beumer heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is matig in Keepen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen waardeloos in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Hij haalt nu 5 sterren als middenvelder.quote:Titus Bergwerff heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Passen, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn.
Geven we hem een contract, baas?
Mwoa.....quote:Titus Bergwerff (203335806) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 12-09-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 313 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
ach waarom niet? dat doe ik ok wel.. ik wil geen risico's lopen met mn beste spelers..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:03 schreef Ruudt het volgende:
Je gaat toch niet speciaal een speler kopen voor je b team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |