'sup mrcool?!quote:
Het werd ook eens een keer tijd dat jij de 'overstap' van DnB naar Dubstep ging maken!quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:15 schreef mrcool het volgende:
[..]
BSE, OMFG! Die nummers van Juju vind ik zeker wel de moeite waard ja. Zag ook al dat Tech Itch dubstep aan het produceren is. DnB is aan het uitsterven vrees ik.
Woopdiewoop nigga whuuut!quote:
Het werd idd tijd, je hebt gelijk. Ik heb het heel wat jaartjes uitgehouden met DnB en ik heb me er prima mee vermaakt. Ik vind dat er nog steeds erg dikke tracks tussen zitten. De 'overstap' van DnB naar dubstep ligt vrij voor de hand. De basjes en wobbles zijn nog steeds aanwezig!quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:18 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Het werd ook eens een keer tijd dat jij de 'overstap' van DnB naar Dubstep ging maken!
Vond het al knap dat je het al jaaaaren lang uithield in die DnB-hoek
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:27 schreef mrcool het volgende:
Voor de breakbeats grijp ik toch naar DnB!
quote:
liquid funk? echt wel..quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:35 schreef mrcool het volgende:
[..]
Nice!Ik bedoelde eigenlijk meer breakbeats in de vorm van liquid-funk.
In dit genre word alleen niet echt veel meer uitgebracht heb ik het idee.
Tyrone!quote:
Shogun, metalheadz, integral enz..quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:10 schreef mrcool het volgende:
[..]
Tyrone!![]()
Ik ga eens checken dan.Liquid-funk ligt lekker in de oortjes!
Welke labels zijn nog een beetje draaiende?
Helemaal waar, maar onderschat niet de kracht van zo hard losgaan met z'n allen dat de muziek gewoon skipt (vorige editie, red.). Oi! is aan te raden voor zowel nieuwe gluurders, als hardcore fans.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:34 schreef Nosh het volgende:
Oi @ Paradiso is niet mijn ding, zelfde voor Subway in de grote zaal vrijdag.
Trek dubstep véél beter in kleine, donkere zaaltjes en kelders. Die intimiteit is wat voor mij de helft van de muziek maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |