Switch
Ook werd duidelijk dat A-nookie en Cyrille sowieso genomineerd worden. De 5 zijn te sterk als groep, nobody komt daar nog tussen. Dag Cyrille. En 2 weken later : Daag Nookie!
Voor de rest is Voo gewoon kut.
quote:
op 11-04-1999 om 07:32 PM schreef Switch het volgende:
BAH! het begint nou wel heel erg te vervelen
en ze zijn nieteens op de helftSwitch
Welnee joh! Zeker niet als je weet wat voor spannende weekopdrachten nog wachten! Het borduren was nog niks! Het kan NOG spectaculairder!
quote:
op 11-04-1999 om 07:45 PM schreef tina het volgende:Die Anouk is echt nep aan het doen... wat een kindje... van mij mag ze er meteen weer uit.
Cyrille lijkt me wel o.k
Inderdaad wat een klein kleutertje. En mijn eerste indruk was zo positief..
Btw: Nookie en Cyrille worden ook al (mild) afgebrand op de officiele VOO TM site. Waarschijnlijk zijn ze alleen als kanonnenvoer (nominatievoer?) in het huis gedonderd zodat De Vijf Die Twee daarna fluks weer kunnen nomineren (zoals iemand hierboven ook al schreef). Levert toch weer 3 weken enigszins acceptabele TV op (denkt VOO althans). Daarna gaan we voor de finale : het slopen van de burcht van de 5. Dat zal pas dramatisch worden!
quote:
op 11-04-1999 om 07:38 PM schreef Windows2000 het volgende:
Om eindelijk eens iets positiefs over VOO te zeggen. Je kan het ook allemaal omdraaien. Voo geeft de bewoners een gunst om langer bij elkaar te blijven. Ze kunnen nu de aankomende 4 weken bij elkaar blijven en de nieuwelingen nomineren.Voor de rest is Voo gewoon kut.
Ja, zo had ik het nog niet bekeken.
Toch nog een minpuntje dan hoeven we de komende twee nominatierondes niet te bekijken!
quote:
op 11-04-1999 om 07:45 PM schreef tina het volgende:Die Anouk is echt nep aan het doen... wat een kindje... van mij mag ze er meteen weer uit.
Cyrille lijkt me wel o.k. Ze draaide trouwens vandaag weer haar single op radio 3 (Stenders) en ze kan best goed zingen.
Cyrille o.k.??!!, deze extreem nikszeggende leeg-gelopen opblaaspop is alleen maar met zichzelf en haar uiterlijk bezig . Dumpen!!!
Anouk, prima meid, lekker naief en absoluut niet wereldwijs! Heerlijk!
quote:
op 11-04-1999 om 08:21 PM schreef Malony het volgende:
Anouk, prima meid, lekker naief en absoluut niet wereldwijs! Heerlijk!
Ennn niet te vergeten : ze studeert voor typiste. Eh, management assistente. Die Nookie!
Maarre, het is wel wenselijk dat Rolfje en Daffie ons weer een spannende aflevering brengen vanavond.
See ya!!!!!!
Goh, ze hebben Patty Brard rechtgetrokken.....
quote:
op 11-04-1999 om 09:48 PM schreef Niekes het volgende:
VOO is de kijkcijfers van vanavond aan het opkrikken door even te melden op de site dat Karin erover denkt om vrijwillig te vertrekken. Is dit een opwarmertje (uit de duim gezogen) of zou er een kern van waarheid inzitten?
(Krijgt ze een envelop vanavond??? Om de grote stap te durven wagen???)
Kan gelijk die Nicolette er alsnog in worden geplaatst!
quote:
op 11-04-1999 om 07:47 PM schreef tina het volgende:
Waar was Barttrouwens vandaag. ik heb hem maar 1 seconde gezien toen ze gingen eten.
Bart mag van mij trouwens wel winnen!
nouuuuuuuuuuuuuuuuuu
overdrijf je nu niet een beetje?
hoewel? ........
Lukas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |