abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215159
Rolf: "Ik kan natuurlijk zeggen dat het interessant of spannend wordt in de uitzending van half elf, maar...."
dan zou-ie liegen!
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_215160
BAH! het begint nou wel heel erg te vervelen
en ze zijn nieteens op de helft
De kijkcijfers zullen de komende weken wel flink droppen

Switch

pi_215161
Ja dat was weer een kostelijk staaltje presentatie-art van onze Rolv. Haha.

Ook werd duidelijk dat A-nookie en Cyrille sowieso genomineerd worden. De 5 zijn te sterk als groep, nobody komt daar nog tussen. Dag Cyrille. En 2 weken later : Daag Nookie!

donderdag 4 november 1999 @ 19:34:00 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_215162
Ik had verwacht dat er met A. en C. weer wat zou gebeuren (naief van mij) kijk nu al drie dagen naar het uitpakken van een koffer en een opmaakpop van mij moegen ze weer pleite!!!
  donderdag 4 november 1999 @ 19:38:00 #5
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_215163
Om eindelijk eens iets positiefs over VOO te zeggen. Je kan het ook allemaal omdraaien. Voo geeft de bewoners een gunst om langer bij elkaar te blijven. Ze kunnen nu de aankomende 4 weken bij elkaar blijven en de nieuwelingen nomineren.

Voor de rest is Voo gewoon kut.

PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
pi_215164
quote:
op 11-04-1999 om 07:32 PM schreef Switch het volgende:
BAH! het begint nou wel heel erg te vervelen
en ze zijn nieteens op de helft

Switch

Welnee joh! Zeker niet als je weet wat voor spannende weekopdrachten nog wachten! Het borduren was nog niks! Het kan NOG spectaculairder!

pi_215165
Die Anouk is echt nep aan het doen... wat een kindje... van mij mag ze er meteen weer uit. Cyrille lijkt me wel o.k. Ze draaide trouwens vandaag weer haar single op radio 3 (Stenders) en ze kan best goed zingen.
Greetz Tina

pi_215166
Waar was Bart trouwens vandaag. ik heb hem maar 1 seconde gezien toen ze gingen eten.
Bart mag van mij trouwens wel winnen!
Greetz Tina

pi_215167
quote:
op 11-04-1999 om 07:45 PM schreef tina het volgende:
Die Anouk is echt nep aan het doen... wat een kindje... van mij mag ze er meteen weer uit. Cyrille lijkt me wel o.k

Inderdaad wat een klein kleutertje. En mijn eerste indruk was zo positief..

Btw: Nookie en Cyrille worden ook al (mild) afgebrand op de officiele VOO TM site. Waarschijnlijk zijn ze alleen als kanonnenvoer (nominatievoer?) in het huis gedonderd zodat De Vijf Die Twee daarna fluks weer kunnen nomineren (zoals iemand hierboven ook al schreef). Levert toch weer 3 weken enigszins acceptabele TV op (denkt VOO althans). Daarna gaan we voor de finale : het slopen van de burcht van de 5. Dat zal pas dramatisch worden!

pi_215168
ik merk dat er meer mensen wat anders over bb beginnen te denken sinds die 2 nieuwe erin zijn...ik ook het intreseert me ineens wat minder...misschien moet ik even naar de dagboek kamer
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  donderdag 4 november 1999 @ 20:07:00 #11
215 misterDre
Paint it black!
pi_215169
quote:
op 11-04-1999 om 07:38 PM schreef Windows2000 het volgende:
Om eindelijk eens iets positiefs over VOO te zeggen. Je kan het ook allemaal omdraaien. Voo geeft de bewoners een gunst om langer bij elkaar te blijven. Ze kunnen nu de aankomende 4 weken bij elkaar blijven en de nieuwelingen nomineren.

Voor de rest is Voo gewoon kut.

Ja, zo had ik het nog niet bekeken.

Toch nog een minpuntje dan hoeven we de komende twee nominatierondes niet te bekijken!

† In Memoriam † donderdag 4 november 1999 @ 20:11:00 #12
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_215170
Het was vandaag voor het eerst dat ze eens wat anders van Ruud uitzonden dan sexische geile praat. Hij was heel serieus, net een mens.
Ik denk dat bart een goede kans maakt om weer genomineerd te worden. Maurice wordt een beetje gespaard om K geen verdriet te doen.
C doet echt niet anders dan kijk mij eens een lekker wijf zijn en misschien lukt dat ook nog wel eens. In ieder geval was de erste avond te zien dat ze gekeken had naar de uitzending waar Ruud zei over hoe hij een vrouw graa zag: flinke inkijk en aan de rest kon ze niet voldoen.
Ik vindt het echt weer een stuk leuker, dat ingedutte is er helemaal uit.
The future is after you
pi_215171
quote:
op 11-04-1999 om 07:45 PM schreef tina het volgende:
Die Anouk is echt nep aan het doen... wat een kindje... van mij mag ze er meteen weer uit. Cyrille lijkt me wel o.k. Ze draaide trouwens vandaag weer haar single op radio 3 (Stenders) en ze kan best goed zingen.

Cyrille o.k.??!!, deze extreem nikszeggende leeg-gelopen opblaaspop is alleen maar met zichzelf en haar uiterlijk bezig . Dumpen!!!

Anouk, prima meid, lekker naief en absoluut niet wereldwijs! Heerlijk!

Pain is temporarily, pride is forever!

donderdag 4 november 1999 @ 20:29:00 #14
572 Sniper
Gull Catcher
pi_215172
quote:
op 11-04-1999 om 08:21 PM schreef Malony het volgende:

Anouk, prima meid, lekker naief en absoluut niet wereldwijs! Heerlijk!

Ennn niet te vergeten : ze studeert voor typiste. Eh, management assistente. Die Nookie!

pi_215173
Tja, wat kan ik zeggen over vanavond. Ook deze uitzending was niet spectaculair, maar ik verwacht binnenkort weer veel actie in het huis. Cyrill zie ik binnenkort continue dansend en zingend door het huis heen en weer rennen. Ze is zich trouwens erg bewust van de camera s om zich heen, ze stond nl. een paar keer in zich zelf te wauwelen alsof ze het idee had dat ze steeds gefilmd werd (ja, dat is natuurlijk ook zo).
Anoukie, ja een meisje met een Sesamstraatstemmetje. Valt nog weinig over te zeggen eigenlijk. Het blijft de kat uit de boom kijken hè? Morgen kan het allemaal weer anders zijn. Het is nog even wennen allemaal, ook voor ons (zei ze moedig).

Maarre, het is wel wenselijk dat Rolfje en Daffie ons weer een spannende aflevering brengen vanavond.

See ya!!!!!!

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_215174
Goh ik heb vanavond voor het eerst de menselijke kant gezien van Karin.
En Ruud die zowaar een paar normale dingen zei, zelfs Maurice zei iets leuks.
Het lijkt erop dat die nieuwe wijffies het beste in de originals naar boven halen.
Zoals hier al eerder gemeld ze zijn prima voer om weg te stemmen.
pi_215175
De mensen die het ECHT niet meer zien zitten kunnen zich bij MIJ in de DBK melden.... Een luisterend oor is betere dan 10 nieuwe bewoners Wat voor onzin kan V. ons nog meer voorschotelen.
When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
  donderdag 4 november 1999 @ 21:17:00 #18
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_215176
En wat voor een psycho's zal Rolv vanavond weer in de uitzending hebben. De vriendinnetjes van Anouk die net met apekooien zijn gestopt, of de familie van Cyrille..... Will de fresh prince.
PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
  donderdag 4 november 1999 @ 21:44:00 #19
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_215177
Mijn hemel, ik was even in de waan dat ik naar Married with Children zat te kijken. Maar toen bleek de dribbelende ballon die opgeverfd door de slaapkamer hupste gewoon Cyrille in plaats van Peggy Bundy te zijn. Ooooh, wat heb ik een hekel aan meiden die met kleine korte afgemeten bewegingen een mate van aandoenlijkheid proberen af te dwingen, of volwassenen die zich bij hun volle verstand ten overstaan van heel de wereld Gnoekie laten noemen door een stel blonde mutsjes. Klink ik een beetje gefrustreerd? Kan kloppen, ik vind aan het hele programma geen ruk meer! Als er vanavond om half 11 niet iets heeeeel spannends gebeurt ben ik bang dat ik echt een tijdje afhaak. Bah!
Ben te zaai voor een signature
  donderdag 4 november 1999 @ 21:48:00 #20
1466 Niekes
De weg weer gevonden naar FOK!
pi_215178
VOO is de kijkcijfers van vanavond aan het opkrikken door even te melden op de site dat Karin erover denkt om vrijwillig te vertrekken. Is dit een opwarmertje (uit de duim gezogen) of zou er een kern van waarheid inzitten?
(Krijgt ze een envelop vanavond??? Om de grote stap te durven wagen???)
Denk verkeerd, als je dat wilt.
Maar denk in elk geval zelf!!!

donderdag 4 november 1999 @ 22:02:00 #21
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_215179
Tja, ik heb een iets andere associatie bij C. als Peggy Bundy, alhoewel die gelijkenis toch ook redelijk goed is, maar mijn eerste opwelling was:

Goh, ze hebben Patty Brard rechtgetrokken.....

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_215180
quote:
op 11-04-1999 om 09:48 PM schreef Niekes het volgende:
VOO is de kijkcijfers van vanavond aan het opkrikken door even te melden op de site dat Karin erover denkt om vrijwillig te vertrekken. Is dit een opwarmertje (uit de duim gezogen) of zou er een kern van waarheid inzitten?
(Krijgt ze een envelop vanavond??? Om de grote stap te durven wagen???)

Kan gelijk die Nicolette er alsnog in worden geplaatst!

pi_215181
Waar zijn die strakke , niets verhullende triutjes van Sabine gebleven . Wat moeten we nu met slobbertruien en joggingbroeken (zeg maar drollenvangers). En dan die kinderachtige pantoffels :`( . Een studente hadden ze het over. Nou eerder een omhooggevallen kleuter! Ze past met haar stemmetje direct in de volgende aflevering van villa muis (BvD).
pi_215182
quote:
op 11-04-1999 om 07:47 PM schreef tina het volgende:
Waar was Bart trouwens vandaag. ik heb hem maar 1 seconde gezien toen ze gingen eten.
Bart mag van mij trouwens wel winnen!

nouuuuuuuuuuuuuuuuuu
overdrijf je nu niet een beetje?
hoewel? ........

Lukas

http://surf.to/BigBro

pi_215183
Anouk in de tuin zien zitten met Cyrille na het diner van gisteravond? De irritatiegrens is bereikt en sneller dan Anouk zelf dacht. Ook vandaag op de streams vluchtte ze de tuin in met Cyrille na een groepsdiscussie over commercie in het voetbal en de doodstraf. Ze had het weer helemaal gehad met de 5. Als volgende week Cyrille weggestemd is bij wie moet Anouk dan toch haar frustaties uiten? Wordt het toch nog gezellig!!!!!
Zonder tepelpiercing of rugtattoo kom je ook een heel eind.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')