Wat mij verbaasd is dat ik zelfs die marchena goed vind tot nu toe,, normaal vind ik hem een beetje de Joris mathijsen van spanje,, maar nu is ie bikkel en blijft doorgaan, beetje Puyol achtig..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:44 schreef WeebI het volgende:
Iker Casillas - 8
Carlos Marchena - 7
Carles Puyol - 7.5
Andrés Iniesta - 8
David Villa - 6.5
Xavi Hernández - 7
Fernando Torres - 6.5
Cesc Fàbregas - 8
Joan Capdevila - 7
Xabi Alonso - 6.5
Sergio Ramos - 8.5
Dani Güiza - 7
Marcos Senna - 7
David Silva - 7.5
Als ik heel eerlijk ben maakt me dat even helemaal niets uit. Hij was er niet bij, dus hij heeft ook niet gewonnen.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:43 schreef WeebI het volgende:
En wat zuur voor de echte held moet dit zijn
[ afbeelding ]
Inderdaad, hij was het meest constant. Puyol maakte iedere wedstrijd af en toe een onzekere indruk, om vervolgens weer heel koeltjes de bal te stelen. Ramos speelde beroerd tegen Rusland ´thuis´ en Zweden, maar tegen Italie, Rusland ´uit´ en in de finale was ie geweldig. Capdevila was redelijk.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Verder fantastisch natuurlijk, Marchena stond weer geweldig te spelen. Over het hele toernooi gezien de beste Spaanse verdediger als je het mij vraagt.
Ik zei net al in het andere topic, dat als je voor iedere linie een beste speler van het toernooi, het helemaal niet zo raar zou zijn als je voor iedere linie een Spanjaard aan zou wijzenquote:Op zondag 29 juni 2008 23:03 schreef WeebI het volgende:
[..]
Inderdaad, hij was het meest constant. Puyol maakte iedere wedstrijd af en toe een onzekere indruk, om vervolgens weer heel koeltjes de bal te stelen. Ramos speelde beroerd tegen Rusland ´thuis´ en Zweden, maar tegen Italie, Rusland ´uit´ en in de finale was ie geweldig. Capdevila was redelijk.
Wie er ook het beste was, iedereen heeft goed gespeeld en Spanje is de terechte kampioen
quote:Op zondag 29 juni 2008 23:30 schreef Peter_Europa het volgende:
Sterk toernooi, duidelijk de sterkste aan het eind
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |