Ok, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik van de oefenwedstrijden van Spanje weinig meekrijg.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:43 schreef AminBen het volgende:
[..]
denk het wel, is de laatste keren iig zo. eem beetje vrij vanaf links/als schaduwspits.
Daarbij Cesc, Xavi, Iniesta op het middenveld en een controlerende middenvelder erachter (Xabi Alonso?)
Bij Silva heb je meer kans op een goal dus meer punten. Lijkt mij.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:29 schreef Spaulding het volgende:
Ik moet bij m'n ek manager kiezen tussen Xabi Alonso of David Silva maar ik weet niet wie ik moet doen
quote:Iniesta mist oefenduel door voedselvergiftiging
Andrés Iniesta is er niet bij als Spanje woensdagavond oefent tegen de Verenigde Staten. De middenvelder van Barcelona belandde dinsdag in een ziekenhuis vanwege een voedselvergiftiging.
Iniesta is in het huidige seizoen uitgegroeid tot een vaste waarde in de basis van bondscoach Luis Aragonés. Het is nog niet duidelijk hoe lang de 23-voudig international zal ontbreken.
De Spanjaarden spelen op 10 juni hun eerste EK-duel met Rusland als tegenstander. Naar verwachting is de 24-jarige Catalaan dan hersteld.
Teleurstellen? Da's eerder voldoen aan de verwachtingenquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:34 schreef Vogel87 het volgende:
Villa lijkt de eerste wedstrijd te gaan missen en vandaag behaalde Spanje een weinig overtuigende overwinning op de VS. Ik heb zo'n vermoeden dat Spanje weer gaat teleurstellen.
Geen één land heeft overtuigd tijdens de voorbereiding, dus dat zegt vrij weinig. Bovendien hebben ze naast Villa genoeg andere kwaliteitspitsen. Ik denk ook niet dat ze gaan presteren dit EK maar dat ligt meer aan het feit dat ze nooit een team zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:34 schreef Vogel87 het volgende:
Villa lijkt de eerste wedstrijd te gaan missen en vandaag behaalde Spanje een weinig overtuigende overwinning op de VS. Ik heb zo'n vermoeden dat Spanje weer gaat teleurstellen.
Wat is het geworden dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:13 schreef WeebI het volgende:
Het was inderdaad geen geweldige wedstrijd, maar echt veel werd er ook niet weggegeven.
Xavi was erg goed, evenals Ramos en Cazorla.
Stond Fabregas in de basis?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:13 schreef WeebI het volgende:
Het was inderdaad geen geweldige wedstrijd, maar echt veel werd er ook niet weggegeven.
Xavi was erg goed, evenals Ramos en Cazorla.
Ja, hij werd vlak voor tijd wel gewisseldquote:
1-0, goal van Xavi, nadat ie daarvoor onder meer al de lat raakte.quote:
Ok thanksquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:59 schreef WeebI het volgende:
[..]
1-0, goal van Xavi, nadat ie daarvoor onder meer al de lat raakte.
Moeizame doch terechte overwinning.
quote:Villa knuffelt te hard met Torres en breekt vinger
David Villa heeft een botje in de wijsvinger van zijn rechterhand gebroken. De Spaanse spits liep de blessure op in het duel met Rusland, waarin hij drie keer scoorde.
Bij de viering van zijn eerste doelpunt ging het mis. Villa scoorde op assist van aanvalsmaatje Fernando Torres en bedankte hem met een stevige knuffel. Bij die actie klapte zijn wijsvinger de verkeerde kant op.
Villa kon de met 4-1 gewonnen wedstrijd uitspelen. Een dag later bleek uit onderzoek dat er een kleine breuk zit in zijn wijsvinger. Villa kan met een ingepakte vinger zaterdag gewoon meespelen tegen Zweden.
VI
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |