Goede vrienden van mij gaan binnenkort trouwen. Uiteraard moeten er foto's gemaakt worden van dit gebeuren, ze zijn dan ook al enige tijd op zoek naar een goede fotograaf. Tot op heden wel zonder succes, de fotografen die ze hiervoor wilden inhuren bleken op de datum van de bruiloft niet beschikbaar.
Ik had het hier laatst even over met de bruidegom en stelde voor dat ik hier wel even een oproepje zou plaatsen. Hier zitten immers ook mensen die prachtige foto's maken, al dan niet professioneel. Dat vond hij een goed idee, dus bij dezen.
De bruiloft zal plaatsvinden op 20 juni in en om Schagen (Noord-Holland). Dus de vraag is of hier mensen zijn die deze bruiloft willen vastleggen. Zoja, dan kun je mij bereiken via PM en mail (zie profiel). Ik zal het dan doorsturen naar het bruidspaar. Uiteraard graag met wat voorbeelden van je werk en contactinformatie (of gewoon een linkje naar je website als je die hebt met dit erop).
Het bruidspaar zelf is ook nog gewoon op zoek, dus het kan zijn dat ze binnenkort iemand elders vinden, maar dan kom ik dat wel even melden en zal ik de modjes vragen het topic te sluiten.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable