abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 mei 2008 @ 20:45:02 #1
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_58632747
Tering, dat is nou al een week aan de gang. Elke avond om kwart over acht gaat de wekker van mijn buurvrouw af, zo'n ouderwetse radiowekker; 3FM op volume 39.

Dat galmt echt het hele huis door, een heel uur lang, achter een deur die alleen met een koevoet is te forceren.

Het mens zelf is er natuurlijk niet. Die zit te kantklossen in Friesland, of iets in die trant.

Als ze er wel is, is zij trouwens de eerste die met veel dialectisch kabaal gaat klagen als ik 's nachts op kousevoeten naar de wc sluip. Gehoorgestoord, noem je dat, naast een algehele kopziekte die haar parten speelt. Ze spoort echt voor geen meter -- schreeuwt ook regelmatig in haar slaap, met diepe rochelende uithalen, heel eng.

Nog een geluk trouwens dat ze haar wekker niet om vijf uur 's ochtends heeft voorgeprogrammeerd, vlak voordat ze naar haar thuisland vertrok. Ze is verpleegster met wisseldiensten, dus die kans zat erin.

In ieder geval: ik moet echt fucking veel tegengeluid gaan maken om die klereherrie vanuit haar miezerige kot enigszins te overstemmen. Niet dat ik hoop dat ze snel terugkomt, maar toch. Dit werkt op zijn zenuwen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_58632784
Vaak genoeg meegemaakt. Gelukkig kunnen we hier van iedereen de stoppen eruit trekken, waarmee je zo'n wekker reset.
Don't think twice, it's all right.
  Moderator / Miss SHO maandag 12 mei 2008 @ 20:49:35 #3
22592 crew  Ole
pi_58632807
goeie tip!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 12 mei 2008 @ 20:53:45 #4
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_58632865
quote:
Op maandag 12 mei 2008 20:47 schreef JH87 het volgende:
Vaak genoeg meegemaakt. Gelukkig kunnen we hier van iedereen de stoppen eruit trekken, waarmee je zo'n wekker reset.
En als dat kan kun je altijd nog de hoofdschakelaar een keer omgooien.
  Donald Duck held maandag 12 mei 2008 @ 20:56:36 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_58632921
zelfde zender opzetten, maar je speaker op z'n kop zetten. anti-geluid ftw!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 12 mei 2008 @ 21:01:24 #6
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_58633007
Politie bellen met de vraag of zij het op willen lossen als buuf niet te bereiken is? Vraag anders eerst aan wat buren of zij per ongeluk een sleutel hebben en de stekker eruit kunnen trekken. Zo niet dan had ze het maar beter moeten regelen.
pi_58633062
Dat heb ik 's gehad met de bovenburen.
Op zaterdag de stereo (op beschaafd volume) als wekker gebruiken, op zaterdagmiddag op oorlogssterkte kut-muziek draaien, op zaterdagavond aftaaien richting ouders en vervolgens kan de hele flat op zondagmorgen 07:00 dus genieten van kut-muziek op oorlogssterkte.
Ikke ook de flauwste niet; m.b.v. schoenen met stalen neuzen het raam van de voordeur van de bovenburen ingetrapt, naar binnen gekropen en vervolgens de stoppen uit de stoppenkast gedraaid.
Resultaat; hemelse rust.
Vervolgens de 'stophouders' (zeg maar die koksmutsen waar je de stoppen mee in de stoppenkast draait) meegenomen zodat de hele tent voorlopig nog wel even zonder spanning zat.
Aangezien ik toendertijd nog op de trein werkte en dus nogal 's ergens kwam, heb ik een uitgebreide fotoreportage gemaakt:
- Stophouders in Leidschendam.
- Stophouders in Zell am see.
- Stophouders in Bludenz.
- Stophouders in Bourg St. Maurice.
- Stophouders in 's-Hertogenbosch.
- Stophouders in Biarritz.
- Stophouders in Avignon.
- Stophouders in Narbonne.
- Stophouders in Rimini.
- Stophouders in Bologna.

En vervolgens de hele fotoreportage, met een begeleidend schrijven, bij de bovenburen in de brievenbus geflikkerd.
Nooit meer last gehad van die lui.
  maandag 12 mei 2008 @ 21:10:59 #8
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_58633171
Heb het ook meegemaakt. Had ik weer een mooie reden om naar de kroeg te gaan.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  dinsdag 13 mei 2008 @ 20:07:59 #9
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_58651610
Als je op een multicultureel flatje gaat wonen, vraag je er om.
pi_58651665
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 20:07 schreef Gluckskafer het volgende:
Want alleen alochtonen vergeten hun wekkers natuurlijk!
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_58653104
quote:
Op maandag 12 mei 2008 21:04 schreef Treinhomo het volgende:
Op zaterdag de stereo (op beschaafd volume) als wekker gebruiken, op zaterdagmiddag op oorlogssterkte kut-muziek draaien, op zaterdagavond aftaaien richting ouders en vervolgens kan de hele flat op zondagmorgen 07:00 dus genieten van kut-muziek op oorlogssterkte.
Ikke ook de flauwste niet; m.b.v. schoenen met stalen neuzen het raam van de voordeur van de bovenburen ingetrapt, naar binnen gekropen en vervolgens de stoppen uit de stoppenkast gedraaid.
Resultaat; hemelse rust.
Vervolgens de 'stophouders' (zeg maar die koksmutsen waar je de stoppen mee in de stoppenkast draait) meegenomen zodat de hele tent voorlopig nog wel even zonder spanning zat.
Aangezien ik toendertijd nog op de trein werkte en dus nogal 's ergens kwam, heb ik een uitgebreide fotoreportage gemaakt:
- Stophouders in Rimini.

En vervolgens de hele fotoreportage, met een begeleidend schrijven, bij de bovenburen in de brievenbus geflikkerd.
Post die foto's eens hier
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_58653208
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:27 schreef Agiath het volgende:
Post die foto's eens hier
Als ik van de week zin en tijd heb, zal ik 's gaan graven en scannen.
pi_58654133
Wacht tot het mens weer terug is.
Zet dan (oh masochisme) je eigen wekker om 5 uur 's nachts.
Kom eruit, kleed je aan en loop naar de buurvrouw.
Bel net zolang aan tot ze open doet.
Zeg haar dat je, als goede buur, haar waarschuwt omdat haar wekker misschien nog aanstaat en ze misschien vandaag vroeg opstaat voordat haar wekker afgaat.

Echt waar, daar heb je voorlopig geen last meer van.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:56:14 #14
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_58656177
Of het autoalarm van iemand hier in de straat die niet thuis is
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:59:54 #15
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_58656253
quote:
Op maandag 12 mei 2008 20:45 schreef Ringo het volgende:
Tering, dat is nou al een week aan de gang. Elke avond om kwart over acht gaat de wekker van mijn buurvrouw af, zo'n ouderwetse radiowekker; 3FM op volume 39.

Dat galmt echt het hele huis door, een heel uur lang, achter een deur die alleen met een koevoet is te forceren.

Het mens zelf is er natuurlijk niet. Die zit te kantklossen in Friesland, of iets in die trant.

Als ze er wel is, is zij trouwens de eerste die met veel dialectisch kabaal gaat klagen als ik 's nachts op kousevoeten naar de wc sluip. Gehoorgestoord, noem je dat, naast een algehele kopziekte die haar parten speelt. Ze spoort echt voor geen meter -- schreeuwt ook regelmatig in haar slaap, met diepe rochelende uithalen, heel eng.

Nog een geluk trouwens dat ze haar wekker niet om vijf uur 's ochtends heeft voorgeprogrammeerd, vlak voordat ze naar haar thuisland vertrok. Ze is verpleegster met wisseldiensten, dus die kans zat erin.

In ieder geval: ik moet echt fucking veel tegengeluid gaan maken om die klereherrie vanuit haar miezerige kot enigszins te overstemmen. Niet dat ik hoop dat ze snel terugkomt, maar toch. Dit werkt op zijn zenuwen.
Weet je wat ook pas erg is? Dat als het echt zo'n seniel mens is als je in je op schrijf ze ook straks als verpleegster aan je bed staat
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:09:19 #16
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_58664593
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 20:07 schreef Gluckskafer het volgende:
Alsof Antillianen wekkers zetten.

Ze is Friezin. Bang voor honden, katten, glasgerinkel en buitenlands gespuis.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:17:29 #17
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_58664717
Gaan we weer de rassenhaat toer op? bende haters!
pi_58664745

Daarom gebruik ik m'n gewone wekker dus niet meer.
Lief van mij hè
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:22:10 #19
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_58664791
quote:
Resultaat; hemelse rust.
- Stophouders in Rimini.

Ha ha ha ik moest lachen toen ik dit las, echt geweldige actie
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:42:46 #20
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58665131
quote:
Op maandag 12 mei 2008 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
zelfde zender opzetten, maar je speaker op z'n kop zetten. anti-geluid ftw!
goede tip
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:44:07 #21
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_58665151
quote:
Resultaat; hemelse rust.
- Stophouders in Rimini.

I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:17:29 #22
76108 bluuf
Powershell fan
pi_58666720
Ik heb dit ook regelmatig bij mij, 1 van de buren laat vaak tussen 6 en 7 de wekker een uur lang afgaan.
Helaas weet ik niet wie het is dus kan ik ook moeilijk een klacht indienen (ik ben inmiddels ook op het punt aangekomen dat als ik erachter ben wie het is dat ik ook geeneens meer een klacht indien maar gewoon voor eigen rechter ga spelen) : dit speelt namelijk al bijna een jaar. De ene keer heb ik er maanden geen last van, vervolgens word ik weer 3x in een week om 6 uur wakker door die wekker.
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:22:59 #23
201459 DanielSmith
Tavern on the green
pi_58666838
Ben benieuwd naar de foto's
pi_58677505
tvp voor de foto's
  donderdag 15 mei 2008 @ 04:37:21 #25
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_58677518
quote:
Resultaat; hemelse rust.
- Stophouders in Rimini.

Haha geniaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')