Hij heeft bijna meteen terug gesmst nadat ik hem had gesmstquote:Op maandag 12 mei 2008 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
Maar PF, 'k zou hem nog een kans geven. Uiteindelijk gaat het erom hoe hij in het echt is. Ik bedoel, ik heb ook niet de illusie dat iemand voor me zou vallen op hoe ik mij online in de CUL SC gedraag.Dat is ook niet relevant. Het gaat erom hoe je in het echt bent. Niet hoe je op Hyves bent.
maar 't blijft slikken natuurlijk
Lekker zegquote:Op maandag 12 mei 2008 18:34 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb net een enorme fruitsalade in elkaar geflanst, van een hele ananas, een hele galiameloen, een mango, 2 nectarines en een appel. Als toetje!
En voor daarvoor eet ik citroen-honing kip. Ben benieuwd!
Wauw die salade klinkt heerlijk! En die citroen-honingkip, als het een succes is, post je dan een receptje?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:34 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb net een enorme fruitsalade in elkaar geflanst, van een hele ananas, een hele galiameloen, een mango, 2 nectarines en een appel. Als toetje!
En voor daarvoor eet ik citroen-honing kip. Ben benieuwd!
Vind jij dat ook al een afknapper?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hij heeft bijna meteen terug gesmst nadat ik hem had gesmst
Waarom is geiljk terug sms'en nu een afknapper? Ik vind het vreselijk als ik op smsjes moet wachten, en ik neem aan andersom ook.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind jij dat ook al een afknapper?
Maar toch. Waarom kunnen mensen niet hun zelf zijn. Als je iemand leuk vindt, erop afstappen: jij en ik. Voor altijd. En dan ook gewoon voor altijd bij elkaar blijven.![]()
okay, maybe not
Ik vind t juist leuk als ieand meteen terug sms't. En als je langer dan 6 uur op een reactie moet wachten...quote:Op maandag 12 mei 2008 18:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hij heeft bijna meteen terug gesmst nadat ik hem had gesmst
Net twee uurtjes op het strand gelegen
Zeker een stuk rustiger.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:25 schreef golfer het volgende:
Voor ons ook al jarenlang geen textielstrand meer.
Naaktstrand is veel relaxter en rustiger.
alleen moeten we om er te komen wel eerst een eind lopen
Ik heb nooit zin om te smsen dus stel het altijd zo lang mogelijk uitquote:Op maandag 12 mei 2008 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
Jeweetwel, die dunne lijn tussen spontaniteit en wanhopigheid.
Oh en als je het later zou vergeten is dat gelijk in indicatie voor je interesseniveau.Dat PF zo snel afhaakt overigens ook.
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wilde net de dop dichtdraaien van mijn fles water, maar mijn dop vloog uit het raam.
* Stereotomy naar beneden hobbelt
Ja maar dan blijft het een eeuwig heen en weer gesmsquote:Op maandag 12 mei 2008 18:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind t juist leuk als ieand meteen terug sms't. En als je langer dan 6 uur op een reactie moet wachten...Dan is het spoor al koud hierzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |