Hier een foto van mijn hoofdgear:quote:Op maandag 12 mei 2008 16:57 schreef Useless_User het volgende:
Zojuist even vlug een fotootje gemaakt van mijn hoofdgear![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:14 schreef Metalfreak het volgende:
Rosé???Waar zijn de vrouwen in dit topic dan?
Rosè is inderdaad bocht. Rosé daarentegenquote:Op maandag 12 mei 2008 18:22 schreef Under_Score het volgende:
rosè is bocht.
Het whiskyseizoen is volgens mij al over. Veel te warm om dat nu te drinken. Tenzij je er ijs in gooit, maar dat is dan weer zonde van de whisky.quote:zo een lekker glas whisky!
Rosé is voor vrouwen, einde discussiequote:Op maandag 12 mei 2008 19:30 schreef Doodkapje het volgende:
Whiskey met sigaren ===> winter
Bier ===> lekker zuipen met vrienden
Rosé ===> zonsondergang, gitaar, waalstrandje, rosé... en de nodige slakkensporen van je vrouwelijke metgezel
brother52 heeft het wel begrepen
Aftersunquote:Op maandag 12 mei 2008 19:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Rosé is voor vrouwen, einde discussie
Echte mannen drinken bier, maakt niet uit wanneer![]()
Het doet nu pijn om mijn gitaar om te hangenMijn rug is echt vuurrood, vanmiddag gaan zwemmen
Ik wou dat ik een T-bird kon kopen.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:47 schreef Sjoegerd het volgende:
Meld zich weer! Heb op feedback een mooie sunburst Epiphone Thunderbird zien staan, maar dan slok ik mijn hele budget voor bas + versterker in één keer op... Keuzes, keuzes.
Spijker+kop+slaan...quote:Op maandag 12 mei 2008 18:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Rosè is inderdaad bocht. Rosé daarentegen![]()
[..]
Het whiskyseizoen is volgens mij al over. Veel te warm om dat nu te drinken. Tenzij je er ijs in gooit, maar dat is dan weer zonde van de whisky.
quote:Op maandag 12 mei 2008 17:43 schreef Witchfynder het volgende:
Hoe zou het nu met Dean zijn trouwens? Zou hij nog heel zijn?.
Ik zag net op de markt Friese bretels..
Je bent in de war met thee. Want dan ben ik het wel met je eens...quote:
Echte mannen zijn niet te beroerd om eens wat anders dan bier te drinkenquote:Echte mannen drinken bier, maakt niet uit wanneer![]()
Zit nu ook aan de theequote:Op maandag 12 mei 2008 20:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je bent in de war met thee. Want dan ben ik het wel met je eens...
[..]
Echte mannen zijn niet te beroerd om eens wat anders dan bier te drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |