quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:18 schreef Erasmo het volgende:Nette foto's, het is inderdaad moeilijk om ze te fotograferen, zat je in een schuilhut ofzo?
@9: Hoverree!
Nee geen schuilhut, al heb ik daar wel eens over lopen denken. Probleem is echter dat ze moeilijk te voorspellen zijn.
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:12 schreef Chanty het volgende:Oeh liev

wist niet dat we hier herten hebben. Misschien moet ik ook eens gaan zoeken dan

Al vrees ik dat ik met mijn cam niet veel hert op de foto krijg

2 en 3 en 8 vind ik erg mooi en 9 vooral grappig

Zal niet meevallen die beesten goed op de foto te krijgen, ze gaan ook zo lekker op in de omgeving. Bij 6 heb ik ook een beetje het gevoel dat niets op de foto echt scherp is daardoor. Maar zou t zelf totaal niet beter kunnen dus wat mij betreft een lieve serie
Ze zijn inderdaad lekker onzichtbaar. Maar ze verraden zichzelf nogal eens, omdat ze plotseling gaan omkijken of weglopen.
Dichtbij genoeg komen is maar een van de problemen. Omdat ze pas in de avond uit de schuilplaatsen komen, heb je vaak last van een laagstaande zon met veel schaduwen. en ze blijven bij voorkeur dicht bij de rand van bossen om snel te kunnen vluchten, dus zitten ze meestal in het donker. Combineer dat met een lange lens, en je krijgt al snel lange sluitertijden.
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.