Echt geweldig hoe het er uitzietquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Kwaliteitspost door mijEmbrace these moments:
...................
Mirrors EdgeHEBBE HEBBE
EDIT: Q&A mbt de PS3 verzie HIERRRRR Ook de oude screenshots staan daar
Oude screenshots? Waar zijn de nieuwe dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:17 schreef SuperFruitig het volgende:
EDIT: Q&A mbt de PS3 verzie HIERRRRR Ook de oude screenshots staan daar
Die screens in jouw post waren de eerste beelden die van het spel gepubliceerd werdenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Oude serie waren deze:
[ afbeelding ]
etc...
Nieuwe in mijn post boven
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die screens in jouw post waren de eerste beelden die van het spel gepubliceerd werden
quote:“I would like to say that Zone of the Enders is quite near the priority list… [after MGS4] it might be good to change to outer space or robots or things like that for a change”
Dit wordt m'n 2e LE voor 100 euro in korte tijdquote:Metal Gear Solid 4 krijgt pre-order actie in Nederland
Konami heeft samen met een aantal nog te noemen gamewinkels een speciale pre-order actie voor Nederland op touw gezet. Iedereen die hier de game vooraf besteld zal een exclusieve DVD erbij krijgen die Metal Gear Saga Vol. 2 heet. Het gaat om een zeven delige-documentaire over de gameserie, de ontwikkeling van deel vier en Hideo Kojima.
Ook zal Konami voor Europa een Limited Edition (oplage 25.000 stuks) van Metal Gear Solid 4 gaan uitbrengen. Deze versie bevat naast de game ook de volledige soundtrack op CD, een poppetje van Old Snake en een ‘Making Of’ Blu-ray disc. De Limited Edition gaat 99,95 euro kosten.
Ik zag hem al staan op play.comquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:26 schreef Cyberia18 het volgende:
* besteld
[..]
Dit wordt m'n 2e LE voor 100 euro in korte tijd![]()
Nou hup Dimensionplus, gooi hem eens online
dat was toch een geheimpje, mallerd?quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alle crew is gay cybje. Dat weet je diep in je hart. Wat wij dan weer weten is dat jij onmogenlijk kan gamen met jouw postaantallen
Hopikee 100 euro heb ik er wel voor overquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:26 schreef Cyberia18 het volgende:
* besteld
[..]
Dit wordt m'n 2e LE voor 100 euro in korte tijd![]()
Nou hup Dimensionplus, gooi hem eens online
¤60,- voor zo'n controller zal aardig marktconform zijn denk ik. Vandaar dat ik hem ook ga bestellen bij VGP. Lang leve de dollarstand.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:25 schreef Kremers het volgende:
Dualschock 3 wil ik wel hebben, die headset kan mij gestolen wordenHeb er al één liggen die het prima doet
Wat zal de DS3 in EU gaan kosten? Zo'n ¤60? Bj VGP.CA ben ik incl. verzendkosten ¤43 kwijt.
Nee!!?? nu durf ik me ps3 niet op te startenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |