abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 11 mei 2008 @ 16:45:13 #151
135305 beequeen
Lost.
pi_58611506
quote:
Op zondag 11 mei 2008 16:42 schreef mootie het volgende:

Cora is nu officieel geschift verklaard.
Nu pas?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 11 mei 2008 @ 16:45:49 #152
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58611511
De moeder komt elke dag op VV en NL... en toch wet ze niet te vertellen dat er veel SMS-jes gespaard worden.
Op zondag 11 mei 2008 16:44 schreef akveor het volgende:
Ik zou zeggen geef die wannabees de laatste week maar toegang tot het Interenet en alle fora.
Dan is het elke avond ruzie, als Huub allemaal leest wat B en A hebben gekregen aan freebies en versoepelingen draait hij door.
  zondag 11 mei 2008 @ 16:46:41 #154
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58611518
quote:
Op zondag 11 mei 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen het dus niet meer over de percentages op de fora hebben.

Mora: Iedereen weet dit toch, spelinfo vind ik wat anders.

Ja doei, Huub en Claire hebben de brief van Rico niet gelezen, zij wel.
Precies.... ze moeten nu niet beginnen te emmeren.
Op zondag 11 mei 2008 16:45 schreef akveor het volgende:
De moeder komt elke dag op VV en NL... en toch wet ze niet te vertellen dat er veel SMS-jes gespaard worden.
Zie jij dat ergens staan op Nowlive dan?
Ik zie het niet hoor.
pi_58611552
Jaap: de boekingen vallen heel erg tegen op dit moment, kroegeigenaren willen weten wie de winnaar is.
pi_58611571
Ik zit veel op NL maar ik kan werkelijk niemand noemen die smsjes spaart, wel is er een suggestie gedaan om geen kadootjes meer te kopen en dat geld aan sms te besteden. Dan praat ik over 1 tot 10 pp! Daar is niet eens op in gegaan, het slaat werkelijk echt nergens op. Kortom: er word niet gespaard voor smsjes!
Ben die roddel zo zat langzamerhand.
pi_58611599
quote:
Op zondag 11 mei 2008 16:46 schreef akveor het volgende:

[..]

Precies.... ze moeten nu niet beginnen te emmeren.
Grappig dat ze alleen over de percentages op de fora praten, wie denk je wie meer op Brian stemt en hoeveel meer stemmen levert dat op? Juist, de tv kijkers!
  † In Memoriam † zondag 11 mei 2008 @ 16:52:39 #159
135305 beequeen
Lost.
pi_58611604
quote:
Op zondag 11 mei 2008 16:50 schreef Kaat38 het volgende:
Ik zit veel op NL maar ik kan werkelijk niemand noemen die smsjes spaart, wel is er een suggestie gedaan om geen kadootjes meer te kopen en dat geld aan sms te besteden. Dan praat ik over 1 tot 10 pp! Daar is niet eens op in gegaan, het slaat werkelijk echt nergens op. Kortom: er word niet gespaard voor smsjes!
Laat toch kletsen. Dit is allemaal de schuld van Mr. D aka LS, walgelijk die hetze tegen Sly en Huub.
― Mark Twain
pi_58611609
quote:
Op zondag 11 mei 2008 16:39 schreef Spaarne het volgende:
Cora vindt de tv-kijkers genuanceerder.
Ik denk dat Cora daarmee volledig gelijk heeft. De mensen die alleen de tv-uitzendingen kijken zien het programma veel meer als wat het is: een half uurtje een combinatie van real-life en soap. Zij kunnen afstand nemen van de personages en zijn derhalve een stuk minder gekleurd in hun oordeel dan degenene die de gouden kooi dag en nacht gefascineerd of geobseerd volgen via streams en/of fora.

Het ontbreken van de nuance zie je ook compleet terug op alle fora. Het bedreigen van bewoners, het uitschelden van bewoners, het afgeven van producenten waarvan men vermoedt dat die verantwoordelijk zijn voor bepaalde beslissingen enz.

Het is natuurlijk wel bijzonder jammer dat de groep die het meest genuanceerd kan oordelen erg eenzijdige en gekleurde beelden te zien krijgt, maar dat ligt niet aan hen.
pi_58611615
Het zou wel enorm zuur zijn als Brian wint dankzij eenmalige kijkers.
pi_58611630
quote:
Op zondag 11 mei 2008 16:50 schreef Kaat38 het volgende:
er wordt wel een sms-actie opgestart hoor...... kijk maar bij acties voor je favoriet
  † In Memoriam † zondag 11 mei 2008 @ 16:53:53 #163
128220 Peter6000
pi_58611633
Jaap toont belangstelling naar Cora toe.
  zondag 11 mei 2008 @ 16:54:23 #164
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_58611640
quote:
Op zondag 11 mei 2008 16:48 schreef Dementor het volgende:
Jaap: de boekingen vallen heel erg tegen op dit moment, kroegeigenaren willen weten wie de winnaar is.
Misrekening Jaap.. Niemand houdt van jullie, en er is niemand die na de kooi nog wil betalen om jullie te zien vrees ik
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  † In Memoriam † zondag 11 mei 2008 @ 16:55:28 #165
135305 beequeen
Lost.
pi_58611651
quote:
Op zondag 11 mei 2008 16:52 schreef humberto.tan het volgende:

knip

Het is natuurlijk wel bijzonder jammer dat de groep die het meest genuanceerd kan oordelen erg eenzijdige en gekleurde beelden te zien krijgt, maar dat ligt niet aan hen.
Daar gokt Ome Sjon ook op, dat weet jij en dat weet ik. Brian, de winnaar van DGK.
Met dank aan de FEBO, geknip en geplak, pammetjes en Flens.

Bedankt voor het tv maken Huub, tot nooit meer ziens.
― Mark Twain
pi_58611652
jaap heeft zijn mooie witte blouse aangetrokken voor het bezoek.
Make my day!
pi_58611660
jaap vraagt wie van de familie nog langs wil komen
hij gaat ff al zijn punten uitgeven (na de 15e denk ik)
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  zondag 11 mei 2008 @ 16:56:46 #168
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58611661
quote:

[..]

Ik denk dat Cora daarmee volledig gelijk heeft. De mensen die alleen de tv-uitzendingen kijken zien het programma veel meer als wat het is: een half uurtje een combinatie van real-life en soap. Zij kunnen afstand nemen van de personages en zijn derhalve een stuk minder gekleurd in hun oordeel dan degenene die de gouden kooi dag en nacht gefascineerd of geobseerd volgen via streams en/of fora.

Het ontbreken van de nuance zie je ook compleet terug op alle fora. Het bedreigen van bewoners, het uitschelden van bewoners, het afgeven van producenten waarvan men vermoedt dat die verantwoordelijk zijn voor bepaalde beslissingen enz.

Mooi gezegd.... zij kunnen het ook niet helpen dat zij gekleurde beelden te zien krijgen.
Alle TV kijkers die met regelmaat DGK kijken die ik ken vinden Huub een eikel.

Alleen daarom hoop ik al dat brian moet vertrekken. Hij heeft alle hulp van de werled gekregen. Draait al door bij de gedachte aan dat er tegen hem gespeeld gaat worden.
Op zondag 11 mei 2008 16:53 schreef Dementor het volgende:
Het zou wel enorm zuur zijn als Brian wint dankzij eenmalige kijkers.
Ga er maar van uit dat Brain wint! Wie vinden de tv kijkers het leukste? Jaap vinden ze grappig, Amanda schattig, Huub een driftkikker, Claire nikszeggend.
Zo worden de beeldjes in elkaar geknipt en geplakt en de tv kijker hebben gewoon de meeste stemmen.
Jammer voor mensen die het allang volgen via de streams en weten ofwel redelijk weten hoe het echt gaat.
pi_58611673
quote:

[..]

klopt, daar heeft ze gelijk in

Alleen wat mij stoort is dat wel er weinig tot nix tegen Brian en Amanda is gedaan.......... hoeveel shit heeft Huub wel niet over zich heen gehad; en dan heb ik het nog niet op de manier waarop hij in de uitzending schijnt te worden neergezet.
  zondag 11 mei 2008 @ 16:57:39 #171
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58611682
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_58611692
Als Huub niet wint dankzij gekloot met beelden en sms polls flipt hij door.
  † In Memoriam † zondag 11 mei 2008 @ 16:59:13 #173
137949 Disana
pi_58611710
Sjoerd moet maar komen en info vergaren over hoeveel gasten op Huub fora sms'jes zitten te sparen, vindt Jaap.
pi_58611722
quote:
Op zondag 11 mei 2008 16:58 schreef Dementor het volgende:
Als Huub niet wint dankzij gekloot met beelden en sms polls flipt hij door.

als brian wint dan flipt hij door (gouden pak en stropdas)
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  zondag 11 mei 2008 @ 17:00:06 #175
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_58611724
Hebben Jaap en gezelschap het al over iets anders gehad dan polls en percentages eigenlijk?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')