Nu pas?quote:
Dan is het elke avond ruzie, als Huub allemaal leest wat B en A hebben gekregen aan freebies en versoepelingen draait hij door.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:44 schreef akveor het volgende:
Ik zou zeggen geef die wannabees de laatste week maar toegang tot het Interenet en alle fora.
Precies.... ze moeten nu niet beginnen te emmeren.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen het dus niet meer over de percentages op de fora hebben.
Mora: Iedereen weet dit toch, spelinfo vind ik wat anders.
Ja doei, Huub en Claire hebben de brief van Rico niet gelezen, zij wel.
Zie jij dat ergens staan op Nowlive dan?quote:Op zondag 11 mei 2008 16:45 schreef akveor het volgende:
De moeder komt elke dag op VV en NL... en toch wet ze niet te vertellen dat er veel SMS-jes gespaard worden.
Grappig dat ze alleen over de percentages op de fora praten, wie denk je wie meer op Brian stemt en hoeveel meer stemmen levert dat op? Juist, de tv kijkers!quote:Op zondag 11 mei 2008 16:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies.... ze moeten nu niet beginnen te emmeren.
Laat toch kletsen. Dit is allemaal de schuld van Mr. D aka LS, walgelijk die hetze tegen Sly en Huub.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:50 schreef Kaat38 het volgende:
Ik zit veel op NL maar ik kan werkelijk niemand noemen die smsjes spaart, wel is er een suggestie gedaan om geen kadootjes meer te kopen en dat geld aan sms te besteden. Dan praat ik over 1 tot 10 pp! Daar is niet eens op in gegaan, het slaat werkelijk echt nergens op. Kortom: er word niet gespaard voor smsjes!
Ben die roddel zo zat langzamerhand.
Ik denk dat Cora daarmee volledig gelijk heeft. De mensen die alleen de tv-uitzendingen kijken zien het programma veel meer als wat het is: een half uurtje een combinatie van real-life en soap. Zij kunnen afstand nemen van de personages en zijn derhalve een stuk minder gekleurd in hun oordeel dan degenene die de gouden kooi dag en nacht gefascineerd of geobseerd volgen via streams en/of fora.quote:
er wordt wel een sms-actie opgestart hoor...... kijk maar bij acties voor je favorietquote:Op zondag 11 mei 2008 16:50 schreef Kaat38 het volgende:
Ik zit veel op NL maar ik kan werkelijk niemand noemen die smsjes spaart, wel is er een suggestie gedaan om geen kadootjes meer te kopen en dat geld aan sms te besteden. Dan praat ik over 1 tot 10 pp! Daar is niet eens op in gegaan, het slaat werkelijk echt nergens op. Kortom: er word niet gespaard voor smsjes!
Ben die roddel zo zat langzamerhand.
Misrekening Jaap.. Niemand houdt van jullie, en er is niemand die na de kooi nog wil betalen om jullie te zien vrees ikquote:Op zondag 11 mei 2008 16:48 schreef Dementor het volgende:
Jaap: de boekingen vallen heel erg tegen op dit moment, kroegeigenaren willen weten wie de winnaar is.
Daar gokt Ome Sjon ook op, dat weet jij en dat weet ik. Brian, de winnaar van DGK.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:52 schreef humberto.tan het volgende:
knip
Het is natuurlijk wel bijzonder jammer dat de groep die het meest genuanceerd kan oordelen erg eenzijdige en gekleurde beelden te zien krijgt, maar dat ligt niet aan hen.
Mooi gezegd.... zij kunnen het ook niet helpen dat zij gekleurde beelden te zien krijgen.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:52 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik denk dat Cora daarmee volledig gelijk heeft. De mensen die alleen de tv-uitzendingen kijken zien het programma veel meer als wat het is: een half uurtje een combinatie van real-life en soap. Zij kunnen afstand nemen van de personages en zijn derhalve een stuk minder gekleurd in hun oordeel dan degenene die de gouden kooi dag en nacht gefascineerd of geobseerd volgen via streams en/of fora.
Het ontbreken van de nuance zie je ook compleet terug op alle fora. Het bedreigen van bewoners, het uitschelden van bewoners, het afgeven van producenten waarvan men vermoedt dat die verantwoordelijk zijn voor bepaalde beslissingen enz.
Het is natuurlijk wel bijzonder jammer dat de groep die het meest genuanceerd kan oordelen erg eenzijdige en gekleurde beelden te zien krijgt, maar dat ligt niet aan hen.
Ga er maar van uit dat Brain wint! Wie vinden de tv kijkers het leukste? Jaap vinden ze grappig, Amanda schattig, Huub een driftkikker, Claire nikszeggend.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:53 schreef Dementor het volgende:
Het zou wel enorm zuur zijn als Brian wint dankzij eenmalige kijkers.
klopt, daar heeft ze gelijk inquote:Op zondag 11 mei 2008 16:52 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik denk dat Cora daarmee volledig gelijk heeft. De mensen die alleen de tv-uitzendingen kijken zien het programma veel meer als wat het is: een half uurtje een combinatie van real-life en soap. Zij kunnen afstand nemen van de personages en zijn derhalve een stuk minder gekleurd in hun oordeel dan degenene die de gouden kooi dag en nacht gefascineerd of geobseerd volgen via streams en/of fora.
Het ontbreken van de nuance zie je ook compleet terug op alle fora. Het bedreigen van bewoners, het uitschelden van bewoners, het afgeven van producenten waarvan men vermoedt dat die verantwoordelijk zijn voor bepaalde beslissingen enz.
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:58 schreef Dementor het volgende:
Als Huub niet wint dankzij gekloot met beelden en sms polls flipt hij door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |