Is het niet waar dan? Ze hadden dat mes natuurlijk in z'n hand gemonteerd en later het gooien van die vuilnisbak ook. We weten toch allemaal dat Huubje niet zulke dingen doet.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:01 schreef Spaarne het volgende:
[..]
De manipulatie van de FEBO lukt dus goed. Die gevaarlijke Huub toch.
Wat ben je mooi oranje. Helemaal klaar voor het EK zie ik.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:08 schreef akveor het volgende:
Stel dat Brian in staat is Amanda te dumpen door haar de minste punten te geven en hij haar over heeft gehaald hem de meeste punten te geven. (Wat wordt er tijdens het off stream golfen besproken?)
Wannner Jaap besluit dat Huub weg moet zal ie een groot deel van zijn punten aan Brian moeten geven.
Stel dat Brian nog een laatste rattenstreek uithaalt en het klaarspeelt Amanda te doen vertrekken.
DAN:gaat Brian met een veel hoger aantal punten de finale in. gaan de Amanda stemmers overlopen naar Brian kan de familie 50.000 euro inzetten die Brian aan het begin van het programma in zijn zak mocht steken krijgt ie msschien ook nog 20.000 vaan SMS-jes van een wazig forum krijgt hij voorkeurstemmen omdat hij de langstzittende is zullen de gekleurde TV uizendingen in zijn vorodeel zijn is de Villa Vandaag propaganda ook enorm in zijn voordeel
Huub kan weinig stemmen bij Claire vandaan halen. Moet het echt hebben van zijn die-hard fan base. Voor mij is Brian een echte rat die ik dus nooit zou vertrouwen (Hij heeft Jaap ook onverwacht proberen weg te stemmen). Brian heeft bewezen een rat te zijn voor mij zou dat een teken moeten zijn om Brian de minste punten te geven. Het lijkt mij namelijk sterk dat alle 43 procent overlopen naar Amanda.
Jaap heeft meer te vrezen van Brian dan Huub en bij Brian liggen voor hem de meeste kansen stemmen weg te halen (43%). Omdat wanneer Huub vertrekt Huub zal oproepen massaal voor Claire te gaan. Of helemaal niet meer te stemmen.
Een ander optie is Claire weg. Daar heeft Jaap ook niets aan. Want haar stemmen (4%) gaan naar Huub. Huub is in feite een veel kleiener gevaar dan Brian voor Jaap.
Met andere woorden de rat is niet te vertrouwen dus dumpen die handel.
Goedemiddag.
CORA's moeder. Zou Jaap's moeder toch niet komen? Hij mocht maar 2 gasten uitnodigen.quote:
Yep, ze is al eerder geweest en CORA lijkt in de verste verte niet op haar moeder. Misschien ook een actrice?quote:Op zondag 11 mei 2008 16:14 schreef Ziet het volgende:
is dit cora's moeder??
waarom kent iedereen die?
is ze al eens geweest?
ze lijkt trouwens helemaal niet op haar
Ze is geweest toen met die oplichting dacht ik, was ergens in de late avond?quote:Op zondag 11 mei 2008 16:14 schreef Ziet het volgende:
is dit cora's moeder??
waarom kent iedereen die?
is ze al eens geweest?
ze lijkt trouwens helemaal niet op haar
ahaquote:Op zondag 11 mei 2008 16:18 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ze is geweest toen met die oplichting dacht ik, was ergens in de late avond?
Ik dacht criminelenquote:Op zondag 11 mei 2008 16:23 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk, dat bezoek voor Jaap.
Je merkt meteen dat het leuke, normale mensen zijn.
Acherna zat hij Brian niet maar hij heeft er iig wel mee gedreigd, maar het gaat om het totale plaatjequote:Op zondag 11 mei 2008 16:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Is het niet waar dan? Ze hadden dat mes natuurlijk in z'n hand gemonteerd en later het gooien van die vuilnisbak ook. We weten toch allemaal dat Huubje niet zulke dingen doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |