quote:Op zondag 11 mei 2008 15:42 schreef beequeen het volgende:
Dat zwembad ziet er toch wel verdomd aantrekkelijk uit.
Die compilatie uitzending was ook al zo eenzijdig. Brian romantisch met Nena, een romantische relaasie met Amanda, Brian de held die de arme zwerver aan een baan hielp (terwijl Huub hem terroriseerdequote:Op zondag 11 mei 2008 15:49 schreef trettie het volgende:
[..]
Oh maar ze hebben nog genoeg mooie daden van Brian liggen dus het zal niet zo moeilijk zijn om die dagen vol te maken!
En dan wat vet lelijke acties in flash back van die lelijke Huubje erdoor dan hebben ze zo een week aan uitzendingen bij elkaar hoor!!!!!![]()
![]()
Viel met trouwens op dat er geen aandacht aan Amanda besteed werd in die compilatie. Ze was alleen beeldvullend, maar geen aparte items of zo.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die compilatie uitzending was ook al zo eenzijdig. Brian romantisch met Nena, een romantische relaasie met Amanda, Brian de held die de arme zwerver aan een baan hielp (terwijl Huub hem terroriseerde) , Brian de winnende
kickboxer. En ik maar wachten op dat douche incident
Ja en heb je toen ook gezien dat ie dat niet bij kan houden omdat ie simpelweg geen gevoel voor ritme heeft?quote:Op zondag 11 mei 2008 15:39 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, zelfs toen die meepeelde met zo'n bandje op de electrische gitaar hield hij het bij open akkoorden. Op een electrische gitaar nog wel.
Ja, inderdaad weinig Amanda. Ik zag wel wat tieten voorbij zwiepen, meer nietquote:Op zondag 11 mei 2008 15:53 schreef agter het volgende:
[..]
Viel met trouwens op dat er geen aandacht aan Amanda besteed werd in die compilatie. Ze was alleen beeldvullend, maar geen aparte items of zo.
Edit: zelfs Nadia kreeg meer zendtijd in die compilatie.
Dat geen-gevoel voor ritme merk je ook zo duidelijk bij het rappen en bij het mixen / dj-en.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:55 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja en heb je toen ook gezien dat ie dat niet bij kan houden omdat ie simpelweg geen gevoel voor ritme heeft?
Twee keer voorzichtig er langs aaien en dan pauzeert ie even weer en kijkt rond en denkt: toch wel lastig
om zomaar mee te moeten spelen.
Alle hulptroepen worden ingezet!quote:Op zondag 11 mei 2008 15:57 schreef Spaarne het volgende:
Brian heeft het weer over Huub. Brian wil met Sandy berekeningen maken, want Sandy is wiskundeleraar. Nou, dat wordt wat. Brian gaat mama bellen en kijken of Kenniet en Sandy 2 uur mogen komen. Aman's zus komt morgen.
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:58 schreef Margo37 het volgende:
Met de achterdeur open hoor ik de buren in gesprek over DGK![]()
Die Huub ging Brian zo met een mes achterna
De manipulatie van de FEBO lukt dus goed. Die gevaarlijke Huub toch.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:58 schreef Margo37 het volgende:
Vergeet het karretje spannen niet.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:59 schreef Spaarne het volgende:
Brian hoopt dat Jaap niet meer in de manipulatie van Huub trapt. B: "Maar daar is Jaap wel scherper in geworden." In B's manipulatie trappen, dat mag dan weer wel.
Het bezoek komt om 4 uur.
Ik had bijna de neiging om aan het gesprek mee te doenquote:Op zondag 11 mei 2008 16:01 schreef Spaarne het volgende:
[..]
De manipulatie van de FEBO lukt dus goed. Die gevaarlijke Huub toch.
Dan kan je heel lang wachten dat gaat 'm niet worden over St Brian niets dan goeds!quote:Op zondag 11 mei 2008 15:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die compilatie uitzending was ook al zo eenzijdig. Brian romantisch met Nena, een romantische relaasie met Amanda, Brian de held die de arme zwerver aan een baan hielp (terwijl Huub hem terroriseerde) , Brian de winnende
kickboxer. En ik maar wachten op dat douche incident
Niet op de man spelen.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:43 schreef jacq2 het volgende:
[..]
en dat vind ik van jouw analyses, ze raken kant noch wal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |