Hij heeft al een tijd geen les meer, volgens mij. B. heeft geen les nodig namelijk, die doet alles op 'gevoel'.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:35 schreef agter het volgende:
Na een jaar gitaarles bakt Brian er nog steeds niets van. Hij heeft nog steeds niet geleerd om zijn aanslag te dempen met zijn rechterhand.
Dus jij luistert liever naar Brian dan naar Claire? Ik dus niet, gewoon gezellig geneuzel van H en C op deze warme dag.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:32 schreef Eg_Wel het volgende:
Praat Brian alweer? Want ik begin een beetje moe van Clair te worden
Iemand hem überhaupt wel eens een barré akkoord zien spelen?quote:Op zondag 11 mei 2008 15:35 schreef agter het volgende:
Na een jaar gitaarles bakt Brian er nog steeds niets van. Hij heeft nog steeds niet geleerd om zijn aanslag te dempen met zijn rechterhand.
Jayms was er eergisteren nog.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:36 schreef Spaarne het volgende:
Hij heeft al een tijd geen les meer, volgens mij. B. heeft geen les nodig namelijk, die doet alles op 'gevoel'.
Op zich is dat natuurlijk niet zo heel erg. Je doet iets omdat het ontspannend is. Of je er dan wel of niet goed in bent is niet zo heel relevant. Het geeft wel aan dat hij geen aanleg heeft voor het bespelen van dat instrument en dat zijn leercurve nogal laag is op dat gebied.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:35 schreef agter het volgende:
ja gezellig geklets, zonder de gouden kooi als onderwerp.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus jij luistert liever naar Brian dan naar Claire? Ik dus niet, gewoon gezellig geneuzel van H en C op deze warme dag.
Nee, zelfs toen die meepeelde met zo'n bandje op de electrische gitaar hield hij het bij open akkoorden. Op een electrische gitaar nog wel.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:38 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Iemand hem überhaupt wel eens een barré akkoord zien spelen?
Nou.. Ik vind Huub best wel aan te horen hoor, maar na een complete verhandeling over sterrenstelsels en explosies die wel een miljard jaar duren in het heelal komt Claire dan telkens met zo'n dooddoener..quote:Op zondag 11 mei 2008 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus jij luistert liever naar Brian dan naar Claire? Ik dus niet, gewoon gezellig geneuzel van H en C op deze warme dag.
Dat vindt FdW vast niet lief van Amanda.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:37 schreef agter het volgende:
Amanda heeft nog geen tijd gehad de bloemen van VOL uit te pakken:
en dat vind ik van jouw analyses, ze raken kant noch walquote:Op zondag 11 mei 2008 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als ik Claire zie dan moet ik steeds denken aan de woorden die ze ooit uitsprak over "De zin van het leven". Ze was daar niet mee bezig, boeide haar allemaal niet zo. Dat woorden liggen zo in de lijn met haar speltechnisch gedrag......
Ze is lief, aardig, maar heel vaak o zo leeg......
Zo gaat ze dus met haar fans om.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:37 schreef agter het volgende:
Amanda heeft nog geen tijd gehad de bloemen van VOL uit te pakken:
[ link | afbeelding ]
Nou, dan is het helemaal suf zeg. En Amanda heeft haar bloemen nog niet in het water gezet? Dat zou Claire een moeten doen. Gaan B en A meteen zeuren over 'respect voor de fans'.quote:
Ach, ze heeft het vast erg druk gehad de laatste paar dagen...in het echt, zonder camera's, zou het vast beter gaan...quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:43 schreef jacq2 het volgende:
[..]
en dat vind ik van jouw analyses, ze raken kant noch wal
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:42 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Nou.. Ik vind Huub best wel aan te horen hoor, maar na een complete verhandeling over sterrenstelsels en explosies die wel een miljard jaar duren in het heelal komt Claire dan telkens met zo'n dooddoener..
C:"Ja maar weet je ik had toch ergens gezien dat het straks over is enzo."
H: "Hoe bedoel je?"
C: "Nou met het millieu enzo.."
"Sittin' on the dock off the bay", wil nog niet echt lukken hè?quote:
Oh maar ze hebben nog genoeg mooie daden van Brian liggen dus het zal niet zo moeilijk zijn om die dagen vol te maken!quote:Op zondag 11 mei 2008 15:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt ze moeten zich ff rustig houden
De regie gaat het nog druk krijgen vanaf morgen.
Er zullen dagen komen ze dat ze gedurende de hele dag moeten gaan knippen en plakken voor de avond.
We gaan dus nog heel veel gescripte acties zien op de streams.
Ze gaan het nu samen zingen...quote:Op zondag 11 mei 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
"Sittin' on the dock off the bay", wil nog niet echt lukken hè?
Ik hoor hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |