Een weekend heeft 2 klusbare dagen en daar hoort de zondag ook gewoon bij.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:08 schreef RJD het volgende:
Wat mij betreft zou je overdag en 's avonds gewoon kunnen en mogen klussen. Maar houd het inderdaad wel netjes. Zorg dat je op zon- en feestdagen je rustig houdt en ook na 22.00 uur is het eigenlijk niet meer gewenst.
En verder... heeft die buurman gewoon pech.
Houden die kinderen ook rekening met mij dan als ze gillend en schreeuwend door de straat gaan of in de achtertuin lopen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:18 schreef barthol het volgende:
Beetje geven en nemen. Tot 22:00 u lawaai maken vind ik eigenlijk te laat. Om 21:00 u overschakelen op minder luidruchtige werkjes vind ik een betere tijd. Vooral als de buren kleine kinderen hebben die vroeg moeten slapen is dat iets om rekening mee te houden.
Dat verdient respect! 40 uur in de week werken en dan daarnaast aan je huis klussen!quote:Op maandag 12 mei 2008 07:51 schreef robby68 het volgende:
Je bent toch niet zo'n boer die s'avonds aan het boren is?? ik neem aan dat je daar gewoon wat dagen voor vrij neem, en dus wel overdag doet, anders zou ik er ook wel knetter gestort van worden,
heb ook ooit zo'n buur gehad, die elke avond om 19:00 begon met klussen, ik geloof wel 6 weken lang imbiciel....totaal geen respect..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |