abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58605044
Ik heb mijn vriendin verteld dat ik het toch wel supergeil zou vinden als ik aan het eind van een pijpbeurt in haar mond kan klaarkomen.
Ze heeft ooit eerder verteld dit 1 keer geprobeerd te hebben bij een oud exvriendje en dit niet als prettig te ervaren.

Ik heb onder het mom "misschien is het bij mij anders" haar verzocht het 1 keer te proberen. Ik heb het namelijk nog nooit meegemaakt.

Ik heb zon idee dat ze het dus binnenkort wel gaat doen en het liefste heb ik natuurlijk dat het haar bevalt en dat ze het vaker wil doen (want ik twijfel er niet aan dat het mij gaat bevallen )

Ik heb al gezegd dat ze het dan beter de '2e keer' dat ik klaarkom kan doen omdat het dan minder is...

Nog meer tips? Fruit eten? More?
pi_58605059
[flauw]
Ik vind het anders behoorlijk aangenaam om klaar te komen in de mond van jouw vriendin.
[/flauw]

Geen bittere dingen eten/drinken. wel veel fruit. dat moet de smaak beinvloeden.
Scheren is voor schapen!
  zondag 11 mei 2008 @ 03:08:18 #3
84524 Morwen
I got life
pi_58605071
Zorgen dat ze heel geil is, dus is eerst zelf aan de slag
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_58605127

pi_58605526
mijn vriendin wil niet anders dan dat ik in haar mond klaar kom...

conclusie: ik was je voor.... moehahahaha

maar goed, aangenaam of niet, denk dat ze er voor open moet staan en dat ze het anders nooit fijn zal vinden....
pi_58605570
quote:
Op zondag 11 mei 2008 03:36 schreef santax het volgende:
[ afbeelding ]

OMG, bestaat dat echt?
pi_58605667
Ze moet zorgen dat tijdens het moment van klaarkomen jouw sperma tegen haar gehemelte aanspuit, in ieder geval niet meteen richting keel - tegen het kokhalzen. Wachten met doorslikken tot jij 'uitgespoten' bent, en dan in één keer alles doorslikken. Misschien vindt ze het fijn om een glaasje water voor erna klaar te hebben staan.

En maak 't d'r inderdaad aangenaam door fruit te eten (ananas!), geen bier te drinken en niet te roken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Boks-Chick zondag 11 mei 2008 @ 09:12:00 #8
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58605715
quote:
Op zondag 11 mei 2008 03:08 schreef Morwen het volgende:
Zorgen dat ze heel geil is, dus is eerst zelf aan de slag
dat helpt in ieder geval wel heel veel.

Verder: om het een kans te geven dat je het vaker mag doen (begrijpend uit je OP dat je wil komen met je pik in haar mond en niet alleen in haar mond wil spuiten):
Zodra je klaar komt, hou haar goed in de gaten. Als ze gaat kokken (die kans is groot) trek jezelf terug. Blijf dan niet spuiten in haar mond, Geef haar gelegenheid er aan te wennen. De meeste vrouwen gaan namelijk de eerste (paar) keer kokken hierbij. Dat zal jou dus een hoop concentratie kosten, want je kan dus niet simpelweg maar ff klaarkomen en daarna wel verder zien hoe ze het heeft overleeft.

Doe dat, toon zo nodig wat bezorgdheid, vraag of het goed gaat enz.en haar daarna gelijk verder 'verwennen' waar je beleven was (waarmee je haar geil gemaakt hebt dus ). 99% kans dat ze het daarna nog een keer wil proberen voor je. Het is meestal een kwestie van wennen.

Succes.

ja, ik spreek uit ervaring, en ja ik vind het zelf als ontvangende vrouw, inmiddels supergeil als ik een man zo gek heb gekregen met mijn 'werk' en hij dan op die wijze uit z'n plaat gaat
lolwut
pi_58605873
Veel ananas eten volgens mijn vriendin.
Signature
pi_58606319
Uiteraard waarschuwen als je gaat klaarkomen. En doe het onder de douche, als ze er dan van gaat kokhalzen, is dat niet erg en kan ze het gewoon weer uit haar mond laten lopen zonder dat je een gigantische kliederboel krijgt.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_58606650
quote:
Op zondag 11 mei 2008 10:29 schreef As_33 het volgende:
Uiteraard waarschuwen als je gaat klaarkomen. En doe het onder de douche, als ze er dan van gaat kokhalzen, is dat niet erg en kan ze het gewoon weer uit haar mond laten lopen zonder dat je een gigantische kliederboel krijgt.
Ja, want een kliederboel in bed kan echt niet...

Misschien er gewoon een beetje mee spelen zonder gelijk achter in d'r keel klaar te komen? Op haar klaarkomen oid?
Sweet and innocent...
pi_58608003
quote:
Op zondag 11 mei 2008 03:36 schreef santax het volgende:
[ afbeelding ]

haha is dat echt? Ik heb zelf geen moeite met slikken, maar het is de ene keer inderdaad beter dan de andere. wat helpt voor mij om het prettiger te vinden is inderdaad een mindere hoeveelheid. De smaak is beter te maken met fruit. De verse fruitdranken van de AH ruim van te voren aan hem voeren
Wat ook een groot verschil maakt is hoe geil ik ben. Als ik het doe na al een hevige vrijpartij is het 'minder erg' dan als ik ermee begin.
pi_58613067
quote:
Op zondag 11 mei 2008 08:37 schreef Freel het volgende:

[..]

OMG, bestaat dat echt?
Yeps dat bestaat echt haha. Wilde het niet direct linken, maar waar het plaatje gehost staat verkopen ze het
pi_58615264
Je vriendin dronken voerne helpt ook, althans bij mijn ex vriendinnetje.
  zondag 11 mei 2008 @ 22:13:08 #15
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_58616887
quote:
Op zondag 11 mei 2008 09:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
En maak 't d'r inderdaad aangenaam door fruit te eten (ananas!), geen bier te drinken en niet te roken.
Ananassap, is soms wat makkelijker te verkrijgen dan ananas zelf. Geen junkfood eten wil ook helpen. En zorg ervoor dat ze geil is.. een te nuchtere kop (immers, jij wordt verwend door haar) kan er ook nog regelmatig voor zorgen dat ze niet wil slikken, of dat je in haar mond klaarkomt..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_58633627
Ze slikt het maar door anders spuit je haar gezicht onder
pi_58636724
Wanneer je vriendin het heeft geprobeerd, en aangeeft dat ze het absoluut niet prettig vind, moet je er verder ook niet meer over zeuren.
Maar waarom denk je dat klaarkomen in haar mond lekkerder is? Dit is puur psychologisch.
Klaarkomen bij een vrouw in haar gezicht of mond geeft de man een soort gevoel van macht. Vandaar dat mannen het leuk/prettig vinden om te doen.
Klaarkomen in haar kut of kont is voor mij vele malen lekkerder.

Wanneer mijn vrouw aangeeft dat ze me eens lekker gaat klaarpijpen, doet ze dit om mij te plezieren, echter zelf is ze er geen liefhebster van. Omdat ik dat weet, hoeft ze het niet te doen voor mij. Liever iets waar we beiden van genieten.

Of ben ik nu te ouderwets?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 00:17:50 #18
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_58636752
Alleen als zij in jouw mond mag poepen
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
  Boks-Chick dinsdag 13 mei 2008 @ 00:21:56 #19
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58636813
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 00:15 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer je vriendin het heeft geprobeerd, en aangeeft dat ze het absoluut niet prettig vind, moet je er verder ook niet meer over zeuren.
Maar waarom denk je dat klaarkomen in haar mond lekkerder is? Dit is puur psychologisch.
Klaarkomen bij een vrouw in haar gezicht of mond geeft de man een soort gevoel van macht. Vandaar dat mannen het leuk/prettig vinden om te doen.
Klaarkomen in haar kut of kont is voor mij vele malen lekkerder.

Wanneer mijn vrouw aangeeft dat ze me eens lekker gaat klaarpijpen, doet ze dit om mij te plezieren, echter zelf is ze er geen liefhebster van. Omdat ik dat weet, hoeft ze het niet te doen voor mij. Liever iets waar we beiden van genieten.

Of ben ik nu te ouderwets?

Niets ouderwets, maar gewoon reeel en tof!
lolwut
  dinsdag 13 mei 2008 @ 00:23:24 #20
209360 Druuna
pi_58636842
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 00:21 schreef BrandX het volgende:

[..]

Niets ouderwets, maar gewoon reeel en tof!
Hij is in elk geval geen softie, maar eerder een echte man die rekening houdt met een ander
dan een atoom."
  Boks-Chick dinsdag 13 mei 2008 @ 00:25:44 #21
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58636890
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 00:23 schreef Druuna het volgende:

[..]

Hij is in elk geval geen softie, maar eerder een echte man die rekening houdt met een ander
kunnen sommige mannen een groot voorbeeld aan nemen.
lolwut
  dinsdag 13 mei 2008 @ 00:40:18 #22
209360 Druuna
pi_58637110
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 00:25 schreef BrandX het volgende:

[..]

kunnen sommige mannen een groot voorbeeld aan nemen.
dan een atoom."
pi_58637690
Man ze moet niet zeiken, gewoon slikken. Het is toch gvd geen zoutzuur .
  dinsdag 13 mei 2008 @ 05:26:24 #24
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58638276
Dr dre said it best, a bitch is a bitch!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 15:54:13 #25
180703 Shivers
shivering
pi_58646238
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 01:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Man ze moet niet zeiken, gewoon slikken. Het is toch gvd geen zoutzuur .
ow? zelf al es geproefd?
hier had uw tekst kunnen staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')