dat helpt in ieder geval wel heel veel.quote:Op zondag 11 mei 2008 03:08 schreef Morwen het volgende:
Zorgen dat ze heel geil is, dus is eerst zelf aan de slag
Ja, want een kliederboel in bed kan echt niet...quote:Op zondag 11 mei 2008 10:29 schreef As_33 het volgende:
Uiteraard waarschuwen als je gaat klaarkomen. En doe het onder de douche, als ze er dan van gaat kokhalzen, is dat niet erg en kan ze het gewoon weer uit haar mond laten lopen zonder dat je een gigantische kliederboel krijgt.
haha is dat echt? Ik heb zelf geen moeite met slikken, maar het is de ene keer inderdaad beter dan de andere. wat helpt voor mij om het prettiger te vinden is inderdaad een mindere hoeveelheid. De smaak is beter te maken met fruit. De verse fruitdranken van de AH ruim van te voren aan hem voerenquote:
Yeps dat bestaat echt haha. Wilde het niet direct linken, maar waar het plaatje gehost staat verkopen ze hetquote:
Ananassap, is soms wat makkelijker te verkrijgen dan ananas zelf. Geen junkfood eten wil ook helpen. En zorg ervoor dat ze geil is.. een te nuchtere kop (immers, jij wordt verwend door haar) kan er ook nog regelmatig voor zorgen dat ze niet wil slikken, of dat je in haar mond klaarkomt..quote:Op zondag 11 mei 2008 09:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
En maak 't d'r inderdaad aangenaam door fruit te eten (ananas!), geen bier te drinken en niet te roken.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:15 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer je vriendin het heeft geprobeerd, en aangeeft dat ze het absoluut niet prettig vind, moet je er verder ook niet meer over zeuren.
Maar waarom denk je dat klaarkomen in haar mond lekkerder is? Dit is puur psychologisch.
Klaarkomen bij een vrouw in haar gezicht of mond geeft de man een soort gevoel van macht. Vandaar dat mannen het leuk/prettig vinden om te doen.
Klaarkomen in haar kut of kont is voor mij vele malen lekkerder.
Wanneer mijn vrouw aangeeft dat ze me eens lekker gaat klaarpijpen, doet ze dit om mij te plezieren, echter zelf is ze er geen liefhebster van. Omdat ik dat weet, hoeft ze het niet te doen voor mij. Liever iets waar we beiden van genieten.
Of ben ik nu te ouderwets?
Hij is in elk geval geen softie, maar eerder een echte man die rekening houdt met een anderquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Niets ouderwets, maar gewoon reeel en tof!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:23 schreef Druuna het volgende:
[..]
Hij is in elk geval geen softie, maar eerder een echte man die rekening houdt met een ander
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:25 schreef BrandX het volgende:
[..]kunnen sommige mannen een groot voorbeeld aan nemen.
ow? zelf al es geproefd?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Man ze moet niet zeiken, gewoon slikken. Het is toch gvd geen zoutzuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |