Hoe kun je als inwoner van Michigan en sportliefhebber die Stanley Cup Finals nou niet kijken?quote:
Vier keer 4-0 is voor mij prima.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 04:52 schreef Mobster273 het volgende:
ik ben geen neutrale fan
en een sweep is prima, maar dan toch met spannende wedstrijden
Lijkt dus op Nederland tijdens het EKquote:Op dinsdag 27 mei 2008 04:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Hoe kun je als inwoner van Michigan en sportliefhebber die Stanley Cup Finals nou niet kijken?
Er rijden hier auto's rond met Red Wings vlaggen, huizen hebben vlaggen buiten van Detroit, het leeft weer. (Dat na die staking een paar jaar geleden)
Ik vond alleen idd periode 1 van Pens kwaliteit, maar overall gezien vond ik de game van gister beter dan die van daarvoor. Komt vooral door de 2 laatste periodes in de eerste game.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:19 schreef WasQ het volgende:
Wat een overmacht zeg. Van minuut 1 tot minuut 60 was eigenlijk wel duidelijk wie er zou winnen. Dat was in game 1 niet zo. De eerste periode toen was duidelijk voor de Pens.
Het valt me sowieso tegen qua NHL coverage in Nederland. Deze sport zou toch ook veel nederlanders aan moeten spreken, lekker schaatsenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:22 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien leuk om de wedstrijden ook eens wat meer te bespreken op FOK!Sport: Ik zorg er voor dat er telkens een kort verslagje staat. Helaas blijven reacties en views tot op heden vaak nog uit, terwijl er volgens mij best veel NHL watchers zijn hier op FOK!
[NHL] Red Wings winnen ook tweede duel
Excuses voor het feit dat NHL dit seizoen zo weinig is behandeld op FOK!Sport, ik zie het als doel om hier meer mee te gaan in de toekomst (ben sinds 3 weken pas lid).
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:47 schreef WasQ het volgende:
Goed bezig Damzkie, ik probeer meestal te reageren, en meestal ben ik niet eens de enige. Vind het niet zo tegenvallen.
Overigens, ruim 20.066 fans? was het 20.066,3?
Belachelijk inderdaad, die coverage. Een samenvatting van 2 minuten kan er niet eens af. Paardrijden wordt op zondag de hele middag uitgezondenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:56 schreef Fiama het volgende:
[..]
Het valt me sowieso tegen qua NHL coverage in Nederland. Deze sport zou toch ook veel nederlanders aan moeten spreken, lekker schaatsen
Tof dat je wat meer verslagen gaat maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |