Saai? De Red Wings?quote:
IK zei niet dat ze saai waren he....quote:Op zondag 25 mei 2008 07:07 schreef popolon het volgende:
Franzen is trouwens een heel ander verhaal. Die kerel speelde zo enorm goed en nu is het nog maar de vraag of 'ie ooit nog terugkomt in de NHL.
Nog een beetje vaag die blessure.
[..]
Saai? De Red Wings?
Totaal niet, wat een wedstrijd vanavond.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:27 schreef Saviola het volgende:
Ik ga ook voor de Pens, jonge gasten en veel talentHeb niets tegen de Wings ofzo, vind ze alleen een beetje een diplomatisch team.. weinig uitschieters, altijd goed maar een beetje saai ook.
Tja dat gerucht ging eerder maar nu lijkt het er dus toch weer beter uit te zien. Maar zoals je al zegt, dat met Fischer zit nog steeds in het achterhoofd.quote:Op maandag 26 mei 2008 06:56 schreef WasQ het volgende:
Franzen heeft full contact getraind en lijkt vrijwel klaar voor zijn terugkeer op het ijs. Detroit wil echter 0,0 risico nemen na het incident met Jiri Fischer een aantal jaar terug. Ze weten nu beter dan ooit tevoren dat een mensenleven tig keer belangrijker is dan de Stanley Cup.
Ik heb nergens begrepen dan Franzen wel een niet meer terug kan keren trouwens. Laten we hopen dat het niet waar is.
quote:The Detroit Red Wings will get a big boost with the return of one of their leading scorers.
Swedish forward Johan Franzen has been cleared to play for Game Two of the Stanley Cup Final Monday night against the Pittsburgh Penguins. Franzen has been suffering from concussion-like syndromes and has not played since Game One of the Western Conference Final against the Dallas Stars.
Frazen competed in a full practice Sunday and appeared ready to go.
"It's better, I don't feel anything anymore. It's good. There will be so much adrenaline, it doesn't matter what shape you're in," Franzen said Sunday.
Detroit head coach Mike Babcock initially ruled Franzen out for the game tonight, but the veteran forward received late medical clearance and will indeed be in the lineup.
Despite being out for the last six games, Franzen is tied for the NHL lead with 12 playoff goals with teammate Henrik Zetterberg.
geen geregistreerde, nu in de PP wel een paar, beetje chaotische PK de eerste minuut.....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 02:38 schreef Fiama het volgende:
Ze hebben toch al wel schoten gehad...of zit ik nu dingen beter te maken dan ze zijn
hij wordt er niet slechter vanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 04:09 schreef popolon het volgende:
Datsyuk is vrij fysiek in de series, zeker voor zijn doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |