sterkte man.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef blueangel_ het volgende:
Dat gevoel toen ik aan z'n kist stond ... onbeschrijfelijk

http://www.hln.be/hln/nl/(...)lage-Sterchele.dhtmlquote:Op maandag 12 mei 2008 00:16 schreef zagevent het volgende:
http://nl.netlog.com/Sterchele_Probleemgeval

Zijn 'originele' account is ondertussen ook al verdwenen. Ik denk dat het jeugdspelertje bij Zulte-Waregem nu wel twee keer zal nadenken alvorens ie een dergelijke stunt uithaalt...quote:Het bestuur van voetbalclub Rupel Boom gaat wellicht een klacht indienen bij de politie tegen de maker van een fotocollage die al enkele dagen circuleert op het internet. Dat laat voorzitter Walter Leijs weten.
Stunt in Belgisch voetbal
Op de fotocollage wordt op een grove manier de draak gestoken met de dood van Club Brugge-voetballer François Sterchele, die vorige week in Vrasene stierf na een klap tegen een boom. Boven een foto van de gecrashte Porsche van de voetballer staat de tekst: "Stunt in Belgisch voetbal, Club Brugge-Boom 0-1". Ook de emblemen van zowel Club Brugge als Rupel Boom staan afgebeeld.
Wansmakelijk
Volgens voorzitter Leijs mogen de clubsymbolen niet zonder toestemming gebruikt worden. Daarenboven noemt hij de collage wansmakelijk en slecht voor het imago van de club die momenteel nog in 4de klasse B speelt. Het bestuur gaat nog overleggen, maar wellicht zal er klacht tegen onbekenden worden ingediend. Leijs wil de situatie zakelijk en snel afhandelen. (belga/ka)

Schitterendquote:Op zondag 11 mei 2008 21:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En dit noemen ze dan het boemerang-effect zeker ?
[ afbeelding ]

Wat is er schitterend? Dat die bende arrogante windbuilen een beetje hypocriet Swa gaat eren om nog maar eens aan te tonen hoeveel beter ze wel niet zijn dan de rest?quote:

Ik weet wat er in het politiedossier staat, maar ben de reacties hier beuquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:52 schreef Radegast het volgende:
Is er inmiddels al meer bekend over het ongeval eigenlijk?

Je laat het verpesten door één of twee mongolen? Bovendien wordt er in dit topic actief gemodereerd, dus hoef je je daar ook niet druk om te makenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:58 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Ik weet wat er in het politiedossier staat, maar ben de reacties hier beu
Als alles gebruikt wordt om Swa af te kraken, hoeft het voor mij ook niet meer

Niet zo zielig doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:58 schreef blueangel_ het volgende:
Als alles gebruikt wordt om Swa af te kraken, hoeft het voor mij ook niet meer

Arrogante windbuilen > onbeschofte boeren?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:23 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Wat is er schitterend? Dat die bende arrogante windbuilen een beetje hypocriet Swa gaat eren om nog maar eens aan te tonen hoeveel beter ze wel niet zijn dan de rest?

Ik ben jouw geflame richting concurrentie (tov club brugge) al làng meer dan beuquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:58 schreef blueangel_ het volgende:
[..]

Tiens, opeens een alchoholslot in de spelersvoertuigen op vraag van Marc Coucke die net miljoenen verloor met het drama van Sterchele ... (hij was de investeerder die zich borg stelde bij de transfer en dus zijn geld in rook ziet opgaan)quote:Alcoholslot in spelersvoertuigen Club Brugge ?
Bussen, taxi's, vrachtwagens en duizenden andere bedrijfswagens krijgen binnenkort een alcoholslot aan boord. Met het apparaatje krijgt de bestuurder zijn voertuig pas aan de praat na een korte ademtest. Nu is zo'n alcoholslot voor bedrijfsvoertuigen nog wettelijk verboden, maar hier zou binnenkort wel eens verandering kunnen in komen.
Het bestuur van Club Brugge is het idee van het invoeren van dergelijk hulpmiddel tegenwoordig bijzonder genegen en blijft alvast niet bij de pakken zitten. Op vraag van de investeerders rond M. Coucke bekijkt het eerstdaags of het haalbaar is alle spelersvoertuigen van dergelijk machientje te voorzien.
Het alcoholslot wordt nu al gebruikt in Zweden, de Verenigde Staten of Canada. Daar installeren autocarbedrijven, transportfirma's of taximaatschappijen al jaren een alcoholslot om te voorkomen dat hun personeel onder invloed van alcohol achter het stuur kruipt. (awo)

Officieus: Hij zat met 1,5 promille alcohol in z'n bloed in de auto en reed aan 210 km/h iets aan (allicht een fazant) waardoor hij zijn stuur overtrok en op die boom knalde... (weet ik van iemand van de politie van Knokke die het dossier zag)quote:Op maandag 9 juni 2008 01:39 schreef _Mike_ het volgende:
Is er al meer nieuws over de oorzaak van het ongeluk?

Dus toch teveel gedronkenquote:Op maandag 9 juni 2008 01:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Officieus: Hij zat met 1,5 promille alcohol in z'n bloed in de auto en reed aan 210 km/h iets aan (allicht een fazant) waardoor hij zijn stuur overtrok en op die boom knalde... (weet ik van iemand van de politie van Knokke die het dossier zag)
Officieel: Het parket geeft noch het toxicologisch onderzoek, noch het onderzoek naar de oorzaken vrij.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |